chapter 9

35 2 0
                                    

Рос се оказа очарователна и скоро установих, че двете живеят почти срещу „Ескала“. Тя не пестеше хвалбите си за пилотските умения на Шон. За пръв път летяла с Чарли Танго и по собствените й думи, нямало да се поколебае да го направи пак. Рос беше една от малкото жени, които не бяха заслепени от него… е, и по очевидна причина.

Гуен непрекъснато се кикотеше и имаше страхотно чувство за хумор. Шон явно ги познаваше добре и се чувстваше с тях напълно свободно. Не разговаряха за работа, но виждах, че Рос е изключително интелигентна, и освен това имаше разкошен гърлен тютюнджийски смях.

Мендес прекъсна веселия ни разговор, за да ни съобщи, че вечерята е тип шведска маса, сервирана в кухнята. Гостите бавно се насочиха към дъното на къщата.

Алия ме спипа в коридора. С кукленската си бледорозова рокля и високите си токчета се извисяваше над мен като коледна елха. Носеше две коктейлни чаши.

— Ана — прошепна ми заговорнически. Озърнах се към Шон, който ме пусна със съчувствен поглед, и двете се вмъкнахме в трапезарията.

— Заповядай. — Алия ми подаде едната чаша. — Това е един от специалните коктейли на баща ми с лимон и мартини, много по-приятен е от шампанското. — Наблюдаваше ме тревожно, докато отпих първата глътка.

— Хмм… много е приятен. Обаче е силен. — Какво искаше? Да ме напие ли се опитваше?

— Имам нужда от съвет, Ана. И не мога да питам Лили, тя е ужасно критична към всичко. — И ми се ухили. — Освен това те ревнува. Май се е надявала някой ден да свали Шон. — При тази абсурдна мисъл избухна в смях и аз вътрешно потръпнах.

Явно щеше да се наложи дълго да се примирявам с това — че други жени желаят мъжа на моя живот. Прогоних тази мисъл от ума си и се съсредоточих върху конкретния проблем. Отпих още една глътка мартини.

— Ще се опитам да ти помогна. Кажи.

— Както знаеш, с Хари се запознахме неотдавна, благодарение на теб. — И ми се усмихна широко.

— Да. — Накъде клонеше?

— Той не иска да излиза с мен, Ана. — Мия се нацупи.

— О! — Примигах смаяно и си помислих: „Може би просто не си пада много по теб“.

— Виж, прозвуча тъпо. Той не иска да излиза с мен, защото сестра му излиза с брат ми. Нали разбираш, смята го за нещо като кръвосмешение. Обаче аз съм сигурна, че ме харесва. Какво да правя?

50 нюанса заедноWo Geschichten leben. Entdecke jetzt