chapter 40

74 2 0
                                    

- Гледай - каза и езикът му беше между краката ми.

Извиках. Целият ми свят, целият свят беше концентриран там. „И да го гледам как го прави! Толкова възбуждащо, мамка му, толкова еротично!" Гледах как езикът му се плъзва по най-чувствителната точка на тялото ми. И без милост, без да спира, с цялото обожание, на което е способен един мъж, той продължи сладкото изтезание да ме дразни до полуда. Мускулите ми се сковаха, ръцете ми трепереха под тежестта на собственото ми тяло.

Тогава той нежно мушна пръст в мен и това беше краят. Паднах назад на леглото, пръстите му по тялото ми, в тялото ми, езикът му не спираше. И отлетях. Експлодирах, виках името му, мощният оргазъм огъна тялото ми. Хората му казват „да видиш звезди посред бял ден". Не беше ден, но видях звезди, пометена от това първично чувство. Вяло усетих устата му върху корема си, целуваше ме нежно, сладко. Протегнах ръка и погалих косата му.

- Не съм свършил с теб. Още не - каза той и преди да успея да се върна в Торонто, или поне в орбита около Земята, хвана бедрата ми, дръпна ме от леглото на земята в скута си и ме изпълни. Толкова бързо!

- О, бебчо - каза задъхано, обви ме с ръце и без да мърда, започна да целува лицето ми. Помръдна хълбоците си и удоволствието, горещо, тежко се разля по вените ми. Той прокара ръце към дупето ми, повдигна го и се намести под мен.

Изстенах. Устните му бяха върху моите и пак леко, бавно, много бавно, той ме повдигна и се залюля в мен. Прехвърлих ръце през врата му и се предадох на нежния му ритъм и на всичко, което искаше да направи с мен. Движех бедрата си, яздех го... усещането беше невероятно. Изпънах тяло, отметнах глава, устата ми отворена. Това беше моята реакция на начина, по който той ме любеше... нежно.

- Ана... - Целуна ме по шията. Държеше ме здраво, влизаше и излизаше леко, плавно и ме тласкаше все по-нагоре и по-нагоре... така премерено, перфектен ритъм. Божествено удоволствие сияеше в мен. Цялата тази интимност...

- Обичам те, Ана - прошепна той в ухото ми и пак ме повдигна, нагоре, надолу. Разрових косата му с пръсти.

- И аз те обичам, Шон. - Отворих очи и видях в очите му любовта му - сияеща, смела, заслепяваща. Кошмарът може би беше забравен. И когато оргазмът започна бавно да се надига в мен, осъзнах, че искам точно това, тази връзка, този начин да си кажем, че се обичаме.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

50 нюанса заедноWhere stories live. Discover now