— Не мърдай!
— Само помагам — нацупих се, а той нежно захапа долната ми устна.
— Мирно — изръмжа, смъкна бикините, вдигна полата ми и тя се нави около ханша. Обгърна кръста ми с ръце и ме повдигна. Бикините ми бяха в ръката му.
— Обкрачи ме — каза впил поглед в моя. Обкрачих го и го изгледах провокативно. „Хайде да те видим сега, Петдесет!“
— Госпожо Мендес — предупреди той, — предизвиквате ли ме? — Гледаше ме весело, но възбудата в очите му надделяваше. Комбинацията беше… подмокряща.
— Да. И какво ще направиш по въпроса?
Очите му грейнаха със сластно доволство. Усетих ерекцията му под себе си.
— Сложи си ръцете зад гърба.
Изпълних без възражения и той ловко ги завърза с бикините ми.
— С гащите ми? Господин Мендес, не ви е срам! — скарах му се аз.
— Не и когато става дума за вас, госпожо Мендес, но вие вече знаете това — каза той, повдигна ме и ме намести върху себе си. Водата все още се стичаше по лицето, раменете и гърдите му. Исках да се наведа и да оближа капките от гърдите му, но беше много трудно, понеже бях с вързани на гърба ръце.
Шон галеше бедрата ми, после продължи към коленете. Хвана ги и ги раздалечи, като в същото време разтвори краката си и ме задържа, за да не мога да мръдна. Залови се с копчето на блузата ми.
— Не се нуждаем от това — каза и методично, бавно започна да разкопчава всяко копче на мократа ми блуза, без да откъсва очи от моите. Погледът му ставаше все по-тъмен; никак не бързаше с копчетата, наслаждаваше се на задачата си. Пулсът ми се учести, дишането ми стана по-плитко. Не можех да повярвам как само от лекия допир на пръстите му ставам все по-готова, по-възбудена. Усетих силен порив да движа тялото си, да мърдам. Той остави мократа ми блуза разкопчана и с две ръце погали лицето ми, после изведнъж пъхна палеца си в устата ми.
— Смучи! — заповяда много тихо, като изсъска на „с“. Затворих устни около палеца му и засмуках. „О, обичам тази игра!“ Беше толкова… вкусно. „Какво друго искам да смуча?“ Влагалището ми се сви болезнено при тази мисъл. Зъбите ми се впиха в месестата част на палеца му.
Той простена, бавно извади мокрия палец от устата ми и го прокара надолу по брадичката ми, гърлото, между гърдите и там се спря, закачи го на лявата чашка на сутиена ми и я дръпна надолу. Гърдата ми изскочи.
YOU ARE READING
50 нюанса заедно
RomanceЗапочната: 1 ноември 2020г. Завършена: !!!ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ДА ПРОЧЕТЕТЕ 50 нюанса Шон Мендес и 50 нюанса тъмно!!! Шон изчезна безследно с неговия хеликоптер и Ана се притесни много и веднага се върна в Торонто.И всички се питат дали не е станало нещо...