Отвори вратата и ми помогна да се изправя от скута му и да сляза. Започна да закопчава копчетата на джинсите си. Излезе, задържа вратата, за да се кача, и мина от другата страна. После включи блакберито и се обади.
— Къде е Сойър? — попита рязко. — А доджът? Как така Сойър не е с теб?
Слушаше внимателно. Явно говореше с Райън.
— Не я изпускай! — каза, затвори и ме погледна.
Значи беше жена! Ети? Лийла? Коя?
— Жена е карала доджа, така ли?
— Така излиза — тихо каза той. Устните му се свиха в тънка твърда линия. Беше много ядосан. — Хайде да се прибираме.
— А това НО? Какво значи всъщност?
Шон изкара колата от паркинга и я насочи към Стюарт стрийт.
— Съкращение от „непознат обект“. Райън е служил във ФБР.
— Във ФБР?
— Да.
— И къде е сега непознатият женски обект?
— На 1–5, кара на юг. — Погледна ме, очите му бяха мрачни. Само за няколко минути беше минал през три състояния — страст, спокойствие, тревога. Протегнах ръка и погалих бедрото му. После пъхнах пръсти между копчетата на джинсите му. Надявах се да оправя настроението му. Той свали дясната си ръка от волана и ме спря.
— Не. Не искам да катастрофирам на три пресечки от нас. А и ти едва ли искаш. — Вдигна ръката ми и целуна показалеца ми вероятно за да се извини за грубия си тон. Спокоен, студен, всяващ респект. Моят Петдесет. И за първи път от много време успя да ме накара да се почувствам като палаво и заинатено дете. Махнах ръката си, без да кажа нищо по въпроса.
— Жена значи?
— Очевидно. — Той въздъхна, зави към подземния гараж и набра кода. Вратата се вдигна и той вкара колата и с лекота я паркира на мястото й.
— Страхотна кола — казах.
— Да. И ми хареса как я караш. И най-вече ми хареса, че не я потроши.
— Можеш да ми купиш една за рождения ден.
Ченето му увисна. Докато слизах от колата, добавих:
— Най-добре бяла.
— Анастейжа Мендес, никога не спираш да ме изненадваш.
STAI LEGGENDO
50 нюанса заедно
Storie d'amoreЗапочната: 1 ноември 2020г. Завършена: !!!ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ДА ПРОЧЕТЕТЕ 50 нюанса Шон Мендес и 50 нюанса тъмно!!! Шон изчезна безследно с неговия хеликоптер и Ана се притесни много и веднага се върна в Торонто.И всички се питат дали не е станало нещо...