chapter 30

34 1 0
                                    

Тя ме погледна с отворена уста.

— В противен случай сте уволнена. Разбирате ли ме?

Тя замига бързо, напълно шокирана! Не можеше да повярва. То и аз почти не вярвах. Но без да губя самообладание се втренчих в кафявите й ужасени очи.

„Не, не се огъвай! Не се огъвай!“ Бях се научила да гледам така от Шон. Той владееше този твърд, лишен от емоция поглед като никой друг на този свят. Знаех, че проектът на новата къща на Мендес е много важен от гледна точка на престижа на фирмата й — пауново перо за шапката й. Не можеше да си позволи да го загуби! Освен това не давах пет пари, че е приятелка на Алик.

— Ана… Госпожо… Съжалявам… Но аз никога… — Изчерви се, не знаеше какво да каже.

— Нека изясним това — моят съпруг не се интересува от вас.

— Разбира се — промълви тя и пребледня.

— Както вече казах, само пояснявам.

— Госпожо Мендес, много се извинявам, ако съм ви оставила с впечатление, че…

— Добре. Щом вече е ясно, значи всичко ще е наред. Сега нека ви кажа какво искаме в спалнята и после ще минем през материалите, които възнамерявате да използвате. Както вече знаете, с Шон решихме къщата да бъде направена с екологично чисти материали и поддръжката й да е екологично съобразена. Искам да сме сигурни в произхода и качеството на материалите.

— Ра-ра-разбира се — заекна тя. Очите й още бяха ококорени и в интерес на истината изглеждаше доста притеснена. Ето това се казва „още нещо, което правя за първи път“! Богинята ми тичаше като обезумяла по арената и махаше на ликуващата публика с вдигнат високо меч.

Гиа приглади нервно косата си.

— Да. Спалнята. — Гласът й беше като бездиханен шепот. Сега, след като я бях сложила на мястото й, се отпуснах и за първи път от срещата ми с Шон днес следобед бях спокойна. Успях! Можех да отстоявам своето! Богинята ми ликуваше: беше открила кучката в себе си.

Шон дойде при нас към края на разговора ни.

— Свършихте ли? — попита и ме прегърна през кръста.

— Да, господин Мендес — усмихна се Гиа Матео широко, толкова широко, че чак криво. — Ще съм готова с новите чертежи след два дни.

50 нюанса заедноDonde viven las historias. Descúbrelo ahora