— Извинете ме, госпожо Мендес — каза той сконфузен при вида на… облеклото ми.
— А, Марио, здрасти… аз… такова… подстригвам Шон — запелтечих притеснено.
Марио обаче беше по-притеснен и от мен. Отвори уста да каже нещо, но се отказа и ми направи път да мина.
— След вас, мадам — каза вежливо, а аз бях придобила цвета на онзи червен мерцедес, специална изработка за подчинени. Беше адски неловко. По-неловко не можеше да стане.
— Благодаря — казах и побягнах. „Никога ли няма да запомня, че не сме сами?“ Влетях задъхана в банята.
— Какво има? — Шон стоеше пред огледалото, в едната си ръка държеше обувките ми. Всичките ми разпилени допреди малко дрехи бяха прилежно подредени на купчинка до мивката.
— Сблъсках се с Марио.
— Облечена така? — Стана му крайно неприятно.
„О, не!“
— Не е виновен той!
— Хм — каза той още по-начумерено.
— Нали съм облечена.
— По-скоро съблечена.
— Не знам кой от двама ни се уплаши повече. — Опитах се да отклоня вниманието му от по-сериозния проблем: — Ти знаеш ли, че той и Коно са… заедно?
— Разбира се, че знам! — засмя се той.
— И защо не си ми казал?
— Мислех, че знаеш.
— Не знаех.
— Ана, те са големи хора, живеят под един покрив, не са обвързани.
Изчервих се и се почувствах глупаво, че не съм забелязала.
— Е, да, така е. Но все си мислех, че Коно е по-възрастна от него.
— Да, по-възрастна е, но не много. — Шон ме погледна учудено. — Някои мъже харесват по-възрастни жени. — Усети се и веднага спря, очите му се разшириха тревожно.
— Това го знам — сопнах се.
Той ме изглед мило, с любов. Да! Моята техника за смяна на темата пак проработи, но подсъзнанието ми врътна очи. „Да, и на каква цена?“ Сега онази, чието име не се споменаваше в нашия дом, онази Смит, увисна като сянка между нас.
— Което ми напомня… — продължи той весело.
— Какво? — попитах. Грабнах стола и го обърнах към огледалото над мивката. — Сядай! — заповядах, а той ме изгледа благосклонно и развеселено и седна. Започнах да разресвам почти изсъхналата му коса.
YOU ARE READING
50 нюанса заедно
RomanceЗапочната: 1 ноември 2020г. Завършена: !!!ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ДА ПРОЧЕТЕТЕ 50 нюанса Шон Мендес и 50 нюанса тъмно!!! Шон изчезна безследно с неговия хеликоптер и Ана се притесни много и веднага се върна в Торонто.И всички се питат дали не е станало нещо...