Отворих уста, за да кажа нещо, но уви, мозъкът ми се бе изпразнил от съдържание и не излезе нищо.
- И така, питам те дали да нарека компанията „Стийл Пъблишърс".
Не, не се шегуваше. По дяволите!
- Шон - прошепнах, когато мозъкът ми успя да се свърже с говорния апарат, - аз не мога да ръководя бизнес.
Той ме погледна критично.
- Аз управлявам бизнеса си сам от двайсет и една годишна възраст.
- Но ти си... ти. Ти имаш мания да контролираш, ти си бил ексцентрично и надарено дете. За бога, Шон, ти си учил икономика в Харвард, нищо че не си доучил, но имаш идея за какво става дума. Аз съм продавала боя и кабели четири години, и то почасово. Господи! Та аз не съм видяла нищо, познанията ми са точно кръгла нула! - Тонът ми се повишаваше все повече по време на тази дълга тирада.
- Освен това ти си най-ерудираният човек, когото познавам - контрира ме той веднага. И беше съвсем откровен. - Ти обичаш да четеш, не си заряза работата дори на сватбеното пътешествие. Колко книги прочете? Четири?
- Пет - прошепнах.
- И си написала пълен отчет за всяка от тях. Ти си много умна жена, Анастейжа. Убеден съм, че ще се справиш.
- Ти луд ли си?
- Луд съм! По теб - отвърна той шепнешком.
Изсумтях, но не за друго, просто това беше единственото, което бе по силите ми. Той присви очи.
- Всички ще ти се смеят. Да купиш компания за малката си неопитна женичка.
- Мислиш ли, че изобщо ми пука какво ще каже някой и какво ще си помислят хората? Освен това няма да си сама.
Пак зяпнах. „Той наистина е откачил. И този път е превъртял окончателно."
- Шон, аз... - Чувствах се като прекарана през центрофуга. Луд ли беше? И незнайно защо и незнайно как изведнъж изпитах непреодолим порив да се смея. Погледнах го. Той ме гледаше все едно аз съм лудата.
- Какво ви развесели така, госпо... жице Стийл?
- Как какво? Ти. Да, ти!
Очите му се разшириха - едновременно изненадано и весело.
- Присмивате се на съпруга си? Не бива така. И си хапеш устната. - Погледът му потъмня... по онзи начин. О, не! Познавах този поглед. Изкушаващ, възбуждащ, похотлив. Не, не и тук!
YOU ARE READING
50 нюанса заедно
RomanceЗапочната: 1 ноември 2020г. Завършена: !!!ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ДА ПРОЧЕТЕТЕ 50 нюанса Шон Мендес и 50 нюанса тъмно!!! Шон изчезна безследно с неговия хеликоптер и Ана се притесни много и веднага се върна в Торонто.И всички се питат дали не е станало нещо...