7💖

971 32 1
                                    

NI HAIR STYLE MIKAEL

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

NI HAIR STYLE MIKAEL. OK. PERANG ASLI. K BYE.

--------🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽🐽


"So.. Kita mulakan dari kau, yeah.. Walaupun aku dah baca segala documents tentang kau ." Kata Tuan MAZ sambil meletakkan cawan di atas meja.

Elly dah terangguk2 je...

"Ok.. Mm.. Nama saya Ellie Farhana, umur 25 tahun , belum kahwin.. " kata Elly sambil tarik nafas.

ELLY'S POV

selepas je aku beri tahu nama aku, aku tarik nafas,..sebab dia tenung aku macam nak telan je..

"Ok..nama aku Mikael Andika Zai tapi semua orang kat sini panggil Tuan MAZ.. " kata Tuan MAZ.

'Oh... Mikael Andika Zai nama dia.. Hm.. Nama pun sedap je. Macam orang dia.. " gumam hati Elly

Elly pun terus terangguk2 macam burung belatuk. Hahaha esen..

"So your dad is Malaysia and your mum is australian Right? " kata Tuan MAZ sambil angkat kening.

"Ha'ah " kata ku.

Yes.. Mama aku bukan orang malaysia... Mama aku orang australia ....yes... Mama aku memang cantik. Sebab tu aku cantik hiks...

Lepas tu Tuan MAZ diam.. Hmm.. Mungkin tengah berfikir .??

"So kerja saya macam mana? " kata ku sambil angkat kening.

"Jom aku tunjuk kau mana bilik kau. " kata Tuan MAZ sambil membutang kot di badan.

Aku pun terus menggalas beg dan ikut Tuan MAZ dari belakang..

Sampai saja di luar.. Banyak mata memandang dengan pandangan pelik..

"Kau jalan kat tepi aku sekarang" Yes. Arahan tu macam lembut tapi tegas sebenarnya..

Aku geleng kepala..

"Taknak saya... Banyak orang pandang. " Kata ku sambil menunduk.

Tiba2 Tuan MAZ tarik lengan aku dan berdiri kat sebelah dia..

'hish.. Dia ni tak faham ke hah! Banyak orang pandang lahh.. Nanti aku kena cop flirting with  hot boss dia orang... ' gumam hati Elly

"Jangan peduli lah dengan mata dia orang tu. Dia orang tu jealous je" Kata Tuan MAZ sambil menolak pintu berwarna putih.

' hah jealous??'

So aku dan Tuan MAZ masuk kedalam.

Sampai je didalam. Aku tengok ada 3 buah meja yang dipisahi dengam cermin besar transparent ... Dia sana aku tengok ada seorang perempuan dan seorang lelaki.

Jap.. Macam kenal je perempuan tu...

"So David and Veronica, korang kenalkan ni Elly Farhana dia my new kerani.. So I harap korang tunjuk ajar lah... " kata Tuan MAZ yang besandar kat dinding kaca tu.

"Hai Elly.. My name is David " kata David sambil kepala menunduk..boleh tahan lah kacak dia. Sepet mata dia.

Tapi kacak lagi Tuan MAZ. Hihihi

"Kau takpayah cakap sebab aku dah kenal kau... Hehehe" kata Veronica sambil ketawa kecil..

aku pun ketawa jugaklah...

"So Elly , David ni my PA and Veronica ni lady tea " ka

ta Tuan MAZ

Aku angguk sambil senyum.

"Tuan MAZ, betul ke ni kerani? macam bukan jeeee?? " kata Veronica sambil angkat kening.

' yelah... Muka dah lah cantikk gila!! Body pulak mantap!! Ni Kylie Jenner ke kerja kat company Tuan MAZ ni?!?! ' gumam hati Veronica.

"Betul lahh ada ke aku main2" kata Tuan MAZ sambil ketap gigi.

Veronica angkat kening lagi..

Elly pun ketawa kecil lah. Lucu lah gelagat si Veronica ni...

"Hah kau ketawa kenapa?? Dah ikut aku cepat. Aku nak ajar kau cara guna machine Photocopy, print, dan banyak lagii" kata Tuan MAZ sambil berjalan ke hujung penjuru.

elyy pun peliklah.. 'Apa dia ingat aku tak tau ke guna benda semua tu.. Hello aku tau okk'- gumam hati elly...

"Vid.. Tuan MAZ kan selalunya.... Dia suruh aku yang tunjuk atau ajar segala benda  alah. tu. Tapi ni dia pulak?? " bisik Veronica kepada David.

"Hm.. Aku pun taktau lah.. Dah kau buat kerja kau, aku buat kerja aku " kata David menyorong kerusi beroda tu ke meja nya..

Tadi diaorang curi tulang.. Hahahahh

" Aik?  since when dia pulak nak ajar ni ke nak ambil pengelaman? " kata Veronica seorang diri.


















Vote. Tbc....

Vote lah banyak2 kerana vote tu lah pembakar semangat hati Author ni..... ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

700 words sahaja... Pendek je...

Voteeeee

Btw... KIKI NAK UCAPKAN SELAMAT HARI RAYA... MAAF KALAU ADA KASAR KASAR AND TYPO😂

ELLYWhere stories live. Discover now