Note:
So you guys perasan tak..
KIKI ada buat kekadang
' Mika '
' Tuan MAZ '
' Mikael'
' Tuan Mika '
So KIKI harap sangat korang faham lah... Jangan keliru... Sama orang tapi ada banyak panggilan.
[ KIKI ]
>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<>>>>>>>><<<<<<<
Elly sampai terlebih awal ke pejabat di sebabkan Kak Nad ada meeting awal.
Kat pejabat pun belum ramai yang datang.
Mana tak nya baru jam 7.26.Elly pun duduk saja lah kat kerusi sambil main pen kat tangan.
Tau nak buat apa Elly ronda bilik tempat dia duduk ( david, veronica and Elly)
" kenapa kami tiga orang ni bilik dia asing eyh. Semua perkerja kat luar tu apa? " kata Elly sendiri.
Tak sedar jam pun sudah berlalu ke 7.56 pagi.
Elly ternampak guitar kat tepi meja David.
Elly pun mengambil guitar tu dan bawa kat tempat duduk dia.
" Aku pinjam ya David.... Hahahah " kata Elly sambil ketawa kecil . Padahal, dalam bilik tu ada dia sorang je.
Elly pun duduk di kerusi nya sambil membelakangi pintu.
Elly memasang earpode ke telinga .
Lagu Crazy in love by Beyoncè di pasang.Elly memetik guitar mengikut music irama lagu tersebut.
" I look and stare so deep in your eyes, i touching you more more every time, when you leave i'm begging you not to go ,
Call your name 2,3 times in a row , such a funny thing for me to try to explain .
How i'm feeling and my pride is the one to blame yeah...
Cause i know i dont understand.. Just how your love can do what no else can....Got me looking so crazy right now , your loves, got me looking so crazy right now....got me looking so crazy right now your touch....
Elly menyanyi Tanpa sedar ada orang mendengar dan melihat segala perilaku nya.
-------------------------------------------------
MIKAEL ANDIKA ZAI'S POV
-------------------------------------------------Hari ni aku datang awal sikit ke pejabat , untuk uruskan satu fail yang untuk di bawa meeting.
Di pejabat belum ramai orang datang...
Aku datang dalam jam 7.50 macam tu.Masa tengah aku jalan untuk menuju bilik aku. Aku dengar ada orang main guitar.
' Oh David dah sampai.... Awal David sampai ' Omel ku dalam hati.
Tiba2 aku terdengar suara perempuan nyanyi.
'Aik tu bukan David.!!? ' kata ku dalam hati..
Aku pun menghampiri bilik CEOs personal staff(CPS) . Iaitu aku lah CEO nya hehehe.
Aku pun memulas tombol pintu dan menjenguk kepala ke dalam.
" Aik takde orang pun " kata ku sambil mencari dari mana bunyi guitar tu.
YOU ARE READING
ELLY
Romance" For your information girls.. I'm not flirting with your boss. I'm working with your boss" kata Elly lepas tu terus membuka langkah. 'belagak' kata hati Dania sambil menjeling kalibat Elly yang dah hilang sebalik pintu bilik Tuan MAZ. Dania cembur...