Pada kesokkan hari , Mikael datang awal ke pejabat dengan 2 kuntum bunga matahari di tangan .
Ni semua David yang gosip dengan dia . Pujaan hati dia ni suka sunflower.
Mikael datang awal pun sebab nak mulakan plan di hari ni.
Mikael meletakan bunga matahari tu kat tepi meja Elly. Mikael bersyukur kerana David dan Veronika belum datang.' Huh! Nasib dia belum datang'
Mikael perhatikan sudut meja Elly. Bila mata nya tertarik dengan satu frame gambar Elly, tangan terus mencapai frame tersebut.
" Beautiful.. " gumamnya.
Frame gambar tu terus di masukkan kan ke dalam brief case nya, dan tanpa rasa bersalah Mikael terus berlalu dari bilik tersebut.
(.......)
Elly terkejut sebaik saja duduk kat kerusi sebab tengok bunga matahari ada kat tepi meja dia.
" Korang tau ke siapa bagi ni ?" tanya Elly kepada David dan veronika.
David yang sibuk dengan Computernya terus menggeleng. Veronika pun buat benda yang sama.
" Aik? selalu nya bunga ros? Hari ni matahari pulak?" kata Elly pelik.
" Aku rasa ni lain orang kut. Sebab Kamal tu takde taste lah " ujar David lagi.
David senyum simpul. Mesti lah dia tahu siapa yang bagi bunga tu ...
Elly mencium cium bunga tersebut. Veronika menoleh sekilas ke arah Elly." Kau taknak letak kat vase tu " kata Roni sambil jari nya menuju kat pasu kaca tepi sink.
Elly menggeleng." Banyak Cantik. Ni aku nak letak kat bilik aku ." kata Elly sambil sengih.
" For the first time " kata Roni sambil mencebik .
David terus capai Iphonenya. Aplikasi whatsapp di buka .
DAVID
She loved it bro!
MIKAEL
Good for me i guess?🤔
DAVID
Yeah ...good for u😏David terus letak Iphone nya kat drawer.
(.....)
YOU ARE READING
ELLY
Romance" For your information girls.. I'm not flirting with your boss. I'm working with your boss" kata Elly lepas tu terus membuka langkah. 'belagak' kata hati Dania sambil menjeling kalibat Elly yang dah hilang sebalik pintu bilik Tuan MAZ. Dania cembur...