,, Takže Nikkola?" cuknu sebou a zklidňuji dýchání.
,,Sakra to mi nemůžeš dělat! Jsem se lekla.." Kluk- Isaac se uchechtne
,,Sorry no."
,,Nikk." opravím ho.
,,Jasně. Jsem Isaac." představí se.
,,To už jsem taky zjistila." řeknu nepříjemně.
,, Nezapomeň, že mi dlužíš ten notebook." připomene mi s úsměvem.
,,Jo jo. Jsem tvůj velký dlužník." A sklopím ,podřízeně´ hlavu.Usměje se. Já si vytáhnu ten časopis a začtu se do prvních stránek. Normálně tam nic moc není ale i tak ho pravidelně odbírám. Na první stránce vidím svojí oblíbenou hvězdu Angela Trips. Je to zpěvačka a také výborná herečka. Hrála v několik filmech které byly trhákem několik měsíců.
Když jsem byla začtená do článku o týrání zvířat kluk... Argh! Musím si zvyknout mu říkat Isaac. Isaac Nikky, Isaac! Pamatuj si to. Napomenula jsem se. No prostě Isaac vedle mě po dlouhé době v tichosti promluvil.
,, Když jsi ještě spala, byla tady celá tvoje rodina. Teda alespoň myslím, že to byli všichni," a na chvíli se odmlčí ,, Tvoje rodina je celkem velká..."
,,Jo.. To je. Víš, moji rodiče byli rádi ve společnosti a ono je to tak nějak v rodině." Objasním.
Isaac se zamračí. ,,Co je v rodině?"
,, No to jak jsme početní. Ani nevíš kolik mám bratranců a sestřenic."
,, Kolik?"
,, No.. Hodně." A usměju se.
,,A kolik ty máš sourozenců?"
,,Já? No dva vlastní a jednoho nevlastní."
,, Vaši jsou rozvedený jo? To je mi líto." řeknu ze slušnosti. Nedokážu si představit, že bych neměla oba dva rodiče ikdyž si to občas přeju. Isaac nad tím mávne rukou.
,, No.. Máma umřela před několika lety.Ale to je jedno." Řekne jako by to bylo naprosto normální.
,, Páni. No. " nějak nemůžu nic říct. Nic co by mi přišlo vhodné.
,,Nemusíš na to nic říkat. To je dobrý, nelituj mě." jsem zaskočená a pouze kývnu němě hlavou.
,, Mám starší sestru Nathali. Už má svojí rodinu. Odstěhovala se z Londýna na Floridu." Je to celkem divný, že mi tu tak svěřuje konec konců pořád jsem cizí osoba.
,,Tak daleko? A má se tam dobře? Já toužím se podívat do Francie."
,,Jó má se tam fajn. Pláže, moře, vlnobití. Ale i tak je tam spokojená." řekne, řekla bych skoro až zasněně. Ten kluk je čím dál tím divnější. Alespoň něco máme společného. Zasměju se.
,, Já mám o rok starší bratry- dvojčata. Pak mám desetiletého bratra Calvina a čtyřletého bratra Maxe. Jsme povedená rodinka." Mám je ráda ale i tak jsou na zabití.
,, Vás je 5 sourozenců?" Podiví se a já kývnu. A dívám se na bílou zeď která mě něčím fascinuje.
,,No já mám kromě Nathali ještě o dva roky mladší sestru. A pak dva nevlastní třináctiletý bratry. "
,, Vás je ale taky 5." Podívám se na zeď a pak na.. Isaaca co z něho vypadne.
,,No ale máme dvě rodiny spojený. Vy jste jedna."
,, Znáš ten film Dvanáct do tuctu?" napadne mě najednou.
,,Jo jo ten znám je to dobrý film."
ČTEŠ
Odsouzená
FantasyObyčejná dívka se skrytou mocí.Mocí dvou nadpřirozených bytostí které se smíchali do jedné osoby.Její moc je obrovská- krev andělská a démona. Spory mezi dvoumi stranamy jsou dlouholeté přestože je ze začátků odsouzená k záhubě ,využití najde jako v...