2

3K 72 62
                                    

Nisa'dan
Karakoldan çıkarken Gizem tıp okuduğu için bana sürekli hastaneye git iç organlarım iyimi baktır  diyordu

Gizem'e" KANKA bence sen doktor olma" dedim. Aycan da gizeme bakıp "gizem salakmısın alt terafı bir morluk" dedi.

Gizem hala ısrar ediyordu o sırada yanımıza Barış"la Can geldi. Can'ın suratında ufak yaralar vardı. Yaraların benim yüzümden olmasına üzülmüştüm. Can'ın yanına gidip yarısına dokunup" iyimisin"dedim.

Bana dönüp "ben iyiyim de senin canın acıyor mu?" diye sordu
Kafamı olumsuz anlamda salladım. Gülümsedi. Gizem yanıma gelip bana "çocuğa pansuman yap senin için o kadar adamı dövdü"dedi. Bende" tıp okuyan sensin sen yap" dedim. Gizem "ama ben size öğrettim ve şuan senin yapmanı istiyorum" diyordu. Tam Can gidecekken Gizemden ilk yardım çantasını alıp Can'ın yanına gittim. Can'a dönüp pansuman yapabilir miyim? Diye sordum.

Can ilk önce sırıttı ama hemen suratını eski haline çevirip "gerek yok bayan sinirli" dedi. Arabasına binerken yan koltuğuna oturdum şaşırmıştı.

"Hayır pansuman yapıcam sonra gidebilirsin" dedim.

Can bana baktı sonra "tamam hadi yap gitmem gerek gece uzun" dedi.
Tövbe tövbe yarabbim diyordum içimden aynı anda kaşlarımıda şaşırmış gibi yapıp baktım. Gülmeye başladı"haha suratını görmen lazımdı şaka yapıyorum bu arada" dedi.

Bende pansuman aletlerini çıkarırken  Can'a bakıp "Dua et pansumanı ben yapıyorum Gizemin eli çok ağır bide acıyor mu acımıyormu  hiç bakmaz bir kere düştüm pansuman yaptı yardımmı ediyor adam mı öldürüyor belli değil" dedim. O da gülüyordu.

Pamuğa gerekli malzemeleri döküp yavaşça yarasına dokundurdum bana bakıyordu bende ona. Farkına vardım ve pansumanı  bitirip.

"Geçmiş osun, ben gidiyorum" dedim. Tam çıkarken bana "evine bırakıyım bu saate ne olur ne olmaz" dedi. Ben gülümsedim ve Can'a "gerek yok gizemle geldim onunla dönerim" derken onların olduğu tarafa bakarken kimsenin olmadığını fark ettim.

Can bana bakıp "sen pansuman yaparken onlar gitti, bende  seni  evine bırakmak istiyorum ve itiraz istemiyorum" dedi. Sadece kafamı salladım.

Ona evi tarif ettim ve onunla aramızda sadece Bir mahalle fark olduğunu söyledi . Üst mahallede oturuyormuş.

Arabadan çıkarken ona döndüm ve teşekkür ettim kafasını saaladı ve gaza basıp giiti. Abime yakalanırsam sıçardım o yüzden yavaşça yürüyün eve girdim. Allah'tan kimse uyanmamıştı. Bende kendimi yatağıma attım. Umarım sercan yarın yanıma gelmezdi. Kızlarla olan guruba girip.

Nisa:Niye gittiniz lan

Gizem: Can'la kaynaşın diye

Aycan: sercanı boşver Can'la çok yakışıyorsunuz lan

Nisa:kafanıza sıçıyım aq malları
Zaten aycan bugün sinirlenme sebebim sercan dan gelen mesaj

Gizem:Ne yazdı aq keli geleceğimden parlak kafası var zaten

Nisa:sjsjsjsjsj
Abi deme lazım olur yazmış.

Aycan:çüşşşşş yani sen ne dedin?

Nisa: peruk reklamı çekmeyi düşünmüyorum dedim

Gizem:hass sjsjsjsjaaj

Aycan:hahaha çok iyi lan
Bu arada bizim sınıfa kimler nakil olmuş tahmin edin

Gizem: Barış ve Can mı?
Zaten tektim tam tek kaldım.

Aycan:ohaa nerden bildin

Gizem:salak mısın bende dün oradaydım aq

Aycan: doğru lan

Nisa:bizle yaşıtlarmı?

Aycan:yok 4 yaş büyükler dondurmuşlar üniversiteyi ondan

Gizem:ben yatıyorum gençlik iyi geceler

Aycan:bende yatıyorum iyi geceler

Nisa:iyi geceler canlar
Telefonu kapatıp kendimi uykumun kucağına bıraktım.

Evet bir bölüm daha bitti. Bölümü erken attım, görüşlerinizi yazarsanız sevinirim canlar.



Sadece Biz CemNisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin