Nisa'dan
Şuan gerçekten şok içerisindeyim balo iğrenç geçmişti ama akşamında hala olmuştum Allah'tan bebeğin hiç bir problemi yoktu ve bebekle bir hafta boyunca annesi gibi ilgilenicektim. Bebeği daha hiç görmemiştim doktor birazdan bebeği Alabileceğimi söylemişti. Aşırı heyecanlanmıştım. Abim Yengemin yanından ayrılmamalıydı. O yüzden bizim kızlardan birini aramalıydım
Telefonu elime aldığımda Aycan'dan 10 Gizemden 10 cevapsız armam gördüm. Burak'ı arayıp olanları anlatmıştım. Aycan'ı aradım "kızım sen neredesin bir anda yok oldun. Hastahanedeyim diyince Gizem Aycan Barış ve Can ne demek Hastahanedeyim bir şey mi oldu diye Telaşlanmışlardı. Hayır bir şeyim yok hala oldum deyince Aycan adresi ver geliyoruz dedi.
Geldiklerinde Aycan gelip beni öptü tebrik ederim kuşum dedi. Teşekkür edip yerime oturdum yengem nasıl dedi gizem. 1 hafta burdalar dedim.
O sırada Can'la Barış içeri girdiler. Uğurun gelmemesine sevinmiştim.Gizem kötü bir şey yok dimi dedi. Kızım yok 1 hafta yiğenime ben bakıcam o kadar. Gizem ohaaa dedi.
Ne var kızım iyimisinin dedi Aycan gizem nasıl bakıcan küçücük şeye dedi. Ben sadece bakarım emin ol dedim osırada abim geldi. Bebeğin adını daha koymamışlardı ama abim sürekli benim istediğimplan Mia ismini seçmişti. Kimliği baba verip artık gidebilirsin kuşum kızıma iyi bak dedi. Abime sıkıca sarılıp. Senin kızına bizimde yiğenimiz tabii bakıcam o sırada pusetin içinde bir bebek geldiBebeği görünce neden bilmiyorum gülerken ağlamaya başladım. (gülerken ağlamakmı tam benlik haraket).
Puseti kaldırdığımda çok ağır olduğunu fark ettim Can yanıma gelip ben alırım bebeği demişti yavaşça ona verdim. Çok dikkatlice bebeği aldı ve kendi arabasına koydu. Nisa ben seni bırakırım dedi.
Hiç itiraz etmeden bizimkilere veda edip arabaya bindim. Can bana dönüp hayırlı olsun dedi. Gülümseyip teşekkür ettim. "bir şeye ihtiyacın olursa haber ver bana" dedi. Teşekkür edicekken kızım her şeye teşekkür etmesene dedi. Güldüm peki dedim.
Eve vardığımızda Can'ı bana yardım etmesi için yukarı çağırdım oda gelmişti ona dönüp ben aşağı kattan eşyalarımı getireceğim sen burada kal ve bebeğe bak ağlarsa hemen beni ara can kafasını olumlu anlamda salladı.
Aşağı odama indiğimde. Hep evde giymelik eşofman ve sweetheart ler alıp yukarı çıktım. Can oturmuş bebeği izliyordu ben içeri girdiğimde bana baktı. Elimde Beşiktaş'lı sweetheartünü görünce gülerek yanıma gelip beşiktaşlımısın? Dedi.
"Sonuna kadar" dedim. Güldü bende Beşiktaş' lıyım dedi. Sonra ikimizde susmuştuk Can'la birbirimize baktık yakınlaşma başlamıştık Can bana "senle bir şey konuşmam lazım" dedi. Tamam söyle dedim.
Can bana bakıp "şimdi sen 1 hafta okulda yoksun hep şu çiftleri çekicem" deyince dayanamadım ve "Fatma okulda dır zaten çiftkeri çekmek zorunda kalmasın (vurdu gol oldu) hem zaten gelicem diyip gelmediğin gün Fatmay'la beraberdin.
Can bana bakıp sırıtmış(Allah kıskandığını anladı herhal) sonra sen nerden biliyorsun dediğinde. Can'a" zaten sahildeydik bizde, senin bir mekana girdiğini gördüm yanına gelecektim ama meşguldün"dedim.
Can bana bakıp bir anda beni Fatma'danmı kıskanıyorsun"dedi(nabıyon zalımın oğlu) şok olup "ne alakası var ya" dedim Can gülüp peki dedi.
Can'ın uykusu gelmişti tam kalkacakken ne cesarete Can'a bakıp kalabilirsin dedim. Can şok olmuş bana bakarken tamam dedi. (oha olacaklardan Ben sorunlu değilim).Can, yengemlerin evinde bana ait ufak bir oda vardı orada kalacaktı. Bende yengemlerin odasında. Can televizyon izliyordu. Bende gidip üstümü değiştirdim
İçeri girdiğimde Can bana bakıp çok güzelsin dedi. (oğlum sen hayırdır). Bende cana teşekkür ederim sende çok yakışıklısın dedim(Nisa'ya gaz verdim ondan hep böyle oldu).
Can'da gülümdedi biraz yakınlaşmıştık burası çok mu sıcakladı ne(yakışıklı derken sıcak değildi sanki).
Biraz daha yakınlaştık gözlerimizin içine bakıyorduk. Biraz daha yaklaştım aramızda çok az bir mesafe vardı.Can'ın sıcak nefesi suratıma geliyordu tam Can bana biraz daha yaklaşıcakken Mia ağlamaya başladı. Ben kendime gelip Mia'yı yanıma almaya gittim. Can arkamda sırıtıyodu ben burda terliyorum ya(ben size dedim zalımın oğlu irfan amcaya selamlar çok seviyorum).
Bebeği yanıma alıp Can'ın yanına gittim. Ama Mia ağlıyordu acıktığını anlayıp Mia'yı Can'a verdim. Ve gidip sütünü hazırladım. Mia sütünü içtiğinde yatağına değil salondaki küçük yatak şeklindeki salıncağa koydum ve sallayarak uyuttum.
Gece saat 2 idi ama hiç uykum yoktu. Ve Misa uyanıp duruyordu Can'la sıa sıra Mia'yı uyutuyorduk. Mia yı uyutup film izliycektim tam umbrella academy i açıcaktım ki Can benden önce davranıp korku filmi açtı.
Can'a bakıp saçmalama evde bebek var dedim Can'da bana evet 2 tane var. dedi. Koluna vurup haha dedim.
Her korku sahnesinde kafamı yastığa gömüyordum. Can'ın yanına gidip lütfen değiştir dedim. Tam o sırada korku sahnesi çıktığı için Can'a sarıldım ve kafamı boynuma soktum(oha yani). Cemal hiç birşey dememiş elini de belime koymuştu(oha siz ne yaşıyonuz pü pü gençlik bitmiş). O şekilde uyuyakalmışım sabah uyandığımda Can'ın üstünde uyuyordum.hemen refleksle ayağa kalkıp Mia'ya baktım yatıyordu bu kız halasına benziyor uyuyup duruyor.
Kahvaltı hazırladım. Can'ı uyandırmaya gittiğimde Can'ın uyanmış camdan dışarı baktığını gördüm o sırada Ramiz abi Can'ı camda görmüş. Sen kimsin lan lavuk diye bağırmıştı hemen olayın içine girerek Ramiz abi bu benim arkadaşım bebekle ilgili bir şey istedim onu getirdi dedim. Ramiz abi Can'a bakarak özür dilerim yiğen deyip yoluna devam etti.
Bol bol Cemnisli bölüm istenmiş bende yaptım eğer parantez içindeki cümlelerimi beğenmiyorsanız lütfen belirtin💙