Sabah uyanıp kahvaltı için hazırlandım.
Can arayınca aşağı indim Danla beni görünce sana seksi değil tatlı diyen kafamı sikmeyim kıza gel deyince gülüp teşekkür ederim Danla sende çok güzel olmuşsun dedim.
Danla Can'a dönüp sevdim ben bu kızı beni övüyor deyince güldüm. Can arabayı kullanırken Danla Can'ın yanında bende arkada Jakup la oturuyordum.
Can Jakup a bakıp dün gece nasıldı dedi. Jakup Türkçeyi tam kavrayanadığı için Can'a dün Nisa ile çok güzel yaptık dedi. Danla ile ben gülüyorduk.
Can tövbe ne yaptınız anlamadım dedi. Ben gülerken Can bana gülme diyordu.
Jakup Can'a Film yaptık yemek yaptık uzanma yaptık başka film yaptık sonra uyku yaptık dedi.
Can Jakuba her kelime sonuna yaptık dersen burada dayak yersin dedi. Jakub tamam anladım deyince gülüp ya Can uğraşma dedim.
Vardığımızda Can'la ben yan yana oturuyorduk benim karşımda Jakup Can'ın karşısında Danla vardı. Kahvaltı ederken Danla birini görünce Can Aslı geldi deyince o tarafa baktım.
Can Aslı'ya sarılırken sonunda be diyordu. Aslı bana bir anda sarılınca şaşırdım ben Aslı Can'la Danla'nın lise kankisiyim deyince güldüm.
Bende Nisa derken Aslı Jakubla bakıyordu Jakupta Aslı'ya ben bu bakışması biliyordum hemen araya girdim.
Can sandalye getirsene Aslı'ya. Can sandalyeyi Danla ile Jakup arasına koyunca Jakup la Aslı birbirlerine gülüyorlardı.
Jakubla Çekçe Adelayı arıyorum dedim. (Adela ve Jakup flörtlermiş ne attım be).
Jakupta bana ne oldu derken kızla bakışıp durma dedim. Jakup güzel kız deyince ananda güzel kadın dedim.
Jakup bana bakıp Nisa karışma derken Can bana bakıp niye kavga ediyordunuz deyince ben 3 dakikaya geliyorum deyip köşeye gittim.
Adelayı arayıp ya gel ya da Jakubu çağır Can'ın arkadaşıyla bakışma halinde yapma diyorum sanane güzel kız diyor dedim.
Adela bana Jakubun bu hallerine alışkınım sen Jakuba gidip arkadaşları Kristina Michail ve Jordan lalar Michail Adela ya karşı fazla ilgili sanırım falan de dedi.
Tamam Adela sizi çok özledim belki Can'la bir Prag turu yaparız deyince çok yakın bir zamanda oldun lütfen dedi.
Yerime dönünce Can bana kiminle konuştuğumu sordu Adela deyince Jakup öksürmeye başladı.
Jakub a dönüp Adela çok üzüldü yanında da Michel vardı teselli etmek için deyince Jakub Adela ile konuşup yanımıza dönünce sandalyesini Can'la benim ortama koydu.
Can Jakubun kafasına fiske atıp niye aramıza oturuyorsun dedi. Jakup enişte ayıp oluyor derken Can'ın yanına geçmişti.
Can beni yanına çekip yemek yemiyorsun bir deri bir kemik kaldın deyince gülüp ben mi? Dedim.