18

1.1K 49 47
                                    

Can masamıza yaklaşıp beni ayağa kaldırıp Burağ'a baktı. Sen Nisa'yı buraya getiremezsin Can' In elini elimden çekip sen nasıl Aycan'la neyse ya ben niye hesap veriyorum sana ya derken masaya oturdum Can yanımdaki koltuğa oturmuştu Burak oturunca bana bakıp Beşiktaş'lı olduğunu öğrendim dedi.

Can yine lafa katılıp hee Nisa Beşiktaşlı bende Beşiktaş'lıyım zaten yazın düğünde Nisa ile Beşiktaş marşı ile birlikte giriş yapıcağım deyince Can'a dönüp rüyanda görürsün dedim.

Can bana bakıp yazın görürsün dedi sonrada beni kaldırıp hadi gidiyoruz dedi. Can istemiyorum ya istemiyorum sanane karışma bana hatta dur sabah dediğin gibi sen bana karışamazsın istediğimi yaparım dedim.

Burak Can'a dönüp kız seni istemiyor rahat bırak bizi deyince Can beni omzuna aldı arkasından Burak gelip beni almaya çalıştı ama alamadı.

Camdan Burağ'a bağırarak özür dilerim ben akşam seni arıyıcam diye bağırdım. Can ise sadece yapmacık bir şekilde güldü.

Eve vardığımda Can bana yaklaştı kafamı çevirip biz birlikteyken başkalarını öptüğün dudaklarla beni sakına öpme dedim.

Can bana bakıp ben Aycan'la birlikte olmadım Nisa dedi. Şaşırdım nasıl yani dedim Can'a. Can bana bakıp o gece Aycan birlikte olalım diye içime ilaç atmış. Bende yan etki olarak sızıp kalmışım oda bunu fırsat bilip ikimizin fotoğraflarını çekmiş.

Can'a bakıp peki neden birlikte bara gittiniz dedim. Can bana döndü Aycan'ın çıkma teklifini kabul etmedim o yüzden son kez birlikte gezelim dedi dedi.

Can onu affetmiş olduğumu düşünüyorduki herhalde beni bir anda öptü kendimi geri çekip Can üzgünüm ama biz diye bir şey yok diyip Ayağa kalkarken Can'ın kokusu burnumda tütüyordu o yüzden ona sarılırken iyice kokladım ve evin önünde bir adet Can bırakıp eve girdim.

Burağ'ı aradım yaklaşık 50 defa özür diledim. Burak ise sorun olmadığını ama ona karşı bir daha buluşacağım söyledi. Telefonu kapatıp kendimi uykuya bıraktım.

Sabah uyandığımda bu yılki volleyball seçmelerine hazırlandım zaten derslerimiz bugün boştu. Okula vardığımda kapıdan girer girmez Gizem yanıma gülerek hatta kahkaha atarak geldi.

Ne oldu dedim Gizem'e Gizem bana bakıp Can bütün okulun önünde Aycan'a seninle yatmamama  rağmen seninle yatmışım gibi gösterdin sen orospusun diye bağırdı dedi.

Gülme krizine girerken yanıma Burak geldi bana bakıp sen hep gül dedi öbür taraftanda Can gelip sen yanındayken biraz zor dedi.

İkisiylede konuşmayıp Gizem benim biraz ısınmam lazım dersin boşsan spor salonuna gidelim dedim. Gizem boşum dedi ve benim arkamdan yürümeye başladı.

Bugün bide basketball seçmeleri vardı. Burak kaptandıve ve takıma birilerini seçiceklerdi. Ben ise kiminle bilmiyorum ama biri ile volleyball kaptanlığı için yarışıcaktım sonrasında takıma yeni kişiler alacaktım. ( o kadar emin kaptanlıktan).

Alt sınıftan bir kız yanımıza gülerek gelip Nisa abla abla deme dedim direk kafasını olumlu anlamda salladı ve bana bunları söyledi Senin volleyball rakibin Aycan mış.

Bunu duyunca aşırı derecede gülmeye başladım Gizemde gülüyordu ama benim gibi değildi.

Seçmelere girerken Aycan bana bakıp bittin kızım sen dedi. Anlamadan ayağıma tekme atmasıyla bütün okulu duyurucak bir çığlık attım.

Beden hocası koşarak yanıma geldi. Ne oldu Nisa iyimisin kızım diyordu (gitti volleyball kupaları ssjsjsjsj). Hocaya bakıp ayağa kalktım Iyiyim hocam Aycan eğer ayağıma tekme atmasaydı daha iyi olacaktım dedim.

Aycan bunu öğretmene söyleyeceğimi düşünmemiş olacak ki  bir anda şaşırıp hayır öyle bir şey yok dedi. Yalancı diyerek Aycan'ın üstüne yürürken hoca tutmuştu.

Yürüyün benimle deyip kameraların bakıldığı odaya girip bekleyin dedi 2 dakika geçtikten sonra bana bakıp Nisa bu yılda volleyball başkanısın deyince güldüm.

Aycan ise bana bakıp anca bu şekilde alırsın derken beden hocası Aycan'a müdürün yanına dedi.

Ayağıma yarım yamalak basabiliyordum Burak beni görünce yanıma gelip ne oldu dedi olanları anlatırken Can beni kucağına alıp basketball seçmeleri var ve seni oraya  götürücem dedi.

Ya Can bıraksana diye cırladımm ama yok bırakmıyor. Burak ise arkadan gülerek kız kaçırana döndü dedi.

Seçmeler başlamıştı Can'a bakarken Can uzaktan basketi atmış ve bana bakarak Nisa'm senin için dedi. İstemsizce güldüm ama sonra hemen  ciddileştim(ciddileşme loo bu arada ben bunları ayırdım ama nasıl birleştiricin bilmiyorum)

Burak ve beden eğitimi öğretmeni (ilk okulda hep böyle derdik şimdi lisede bedenci) kimi seçtikleri söylemek için ayağa kalktılar Burak 3 kişiyi sayıyorum dedi. 1.kişi Alp dediklerinde Can'ın alıcağından emindim 2.kişi Arda dediler Can'ın morali bozulmuştu sanki ona bakıp gülümseyince oda gülümsedi.

Burak bağırarak ve 3.kişi de Cemal Can Canseven oldu deyince o anki sevinçle Can'a sarıldım. Ne yaptığımı anladığımda Can gülerek bana bakıyordu hemen ayrılıp bir an heyecan şeyiyle öyle oldu ya dedim.

Can gülerek tamam dedi. Aycan koşarak Can'ın yanına geldi ve Can'a sarıldı onlara bakarken üzülmüştüm. O sırada Burak yanıma gelip bana sıkıca sarıldı seçmesiz kaptan olmak mı ne biliyim biraz acı deyince tebessüm ettim.


Evet bu sefer bölüm kısa ne yapak yani ölek mi?

Ssjsjsjsj neyse fikirlerinizi bana söyleyin kuşlar.

Canım çikolatalı süt çekti ben içmeye gidiyorum bb.

Sadece Biz CemNisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin