Provaları bitirmiş aşağı iniyorduk. O sırada berk elini belime koydu irkildim berk napıyorsun ödiüm patladı dedim. Berkte güldü. Can ordan geçerken Berke gel işareti yaptı(arka oda sjsjsjs). Ben berkle vedalaşırken Beko beni okuldan almaya gelmişti Bekomm diyip sarıldım.
Beko bekle diyip Can'la Berkin olduğu yere baktığımda Can Berke yumruk atmıştı beko ile oraya koştuk beko Can'ı tutuyordu. Can bağırarak Nisa dokunma ona diyordu. Anlamsızca ona baktım. Takmadım onu Berke ne olduğunu sordum gerçekten doğruyu anlatıyorum dedi.
Can beni çağırdı geldim. Danstan çekil dedi. Çekilmiycem dedim. Nisa ile tam söyliycektiki Can sus diye bağırdı. Berk dinlemeyip Nisa ile temas kurmıycaksın dedi. Bende seni ilgilendirmez dedim bide seni sevdiğimi dedi. (okulda tek dişi varlık Nisa mı)
Ee zaten bana bunu söylemiştin dedim. Masada otururken bebek var Dı kucağımda diyince oda bana sende olmaz demiştin dedi. Evet dedim sonra Can'a bakıp bana karışma dedim. Can yav hehe diyip gitti(can ne yaşıyorsun amk).
Beko ile bir kafeye gittik. Baya güzel bir yerdi oturduk sohbet ettik o sırada içeri aslı ile bir çocuk girdi. masanın altına saklandım beko ya sus işareti yapıp fotoğraflarını çektim bekoya bakıp. Telefonun ses kaydını aç gırson gibi oraya gitt ve dinlet dedim. Beko kendini FBA ajanı gibi oraya atıp aslının bir arka masasında durup hem video çekiyor hem ses kaydı alıyordu.
Beko şok içerisindeyim diyip yanıma geldi. Telefonu dinlediğimde bende öyle oldum. Telefonumu elime alıp Can'ı aradım ilk çalıştay açtı ne oldu dedi. Adresi söyleyip onu çağırdım Aslı beni görür görmez mekandan kalkmıştı.
Can geldiğinde bana bakıp ne oldu dedi. Bende Can'a bakıp bir daha benim hakkımda konulara karışma bu 1 2 de otur şuraya dedim. Oturdu fotoğrafı gösterdim can bana bakıp ben kız arkadaşımı sıkıştırmıyorum istediğinle gezebilir dedi.
Zaten ben bunu değil konuşmalarını sana dinleticem dedim. Can anlamaz gözlerle bana baktı videoyu can izlerken tepkilerine bakıyordum. Üzülmüştüm hemde çok fazla yanağından yaşlar akıyordu.
Videoda aslı Can'dan sıkıldığı için kaçmış ailesine de öldü deyin demiş. Üstüne Can'ı sevdiğimden değil sevgilisi nasıl bir kız diye bakmaya geldim şansıma ayrılmışlar. Biraz daha takılırım sonra ayrılırım Can dan demişti(vay amk kıza bak).
Can ani bir tepkiyle bana sarılarak ağlamaya başlamıştı bende üzüldüğüm için ona sarıldım. Beko beni yanına çekip tamam yeter bence dedi. Ben hesabı ödemeye kalktım. Ödeyip gelip hadi kalkın dedim.
Hesap dedi beko ben ödedim diyip. Dışarı çıktım beko bana bağırırken Can ruh gibiydi. Beko ya dönüp sen eve git ben Canı bırakı am dedim beko ne kadar itiraz etse de ikna ettim. Arabaya binince Can bana bakıp bana kıyamıyorsun dedi. Bir şey demedim.
Evine vardığımızda onu yatağına oturtup gidicekken Can ne olur gitme diyordu ne yapsam bilemedim tamam bekle dedim. Tuvalete girip yengemi aradım(neden tuvalet sormayın çünkü bilmiyorum)her şeyi anlattım.
Yengem orada kal abinle bana da aynısı oldu. O gün abin camdan odama girmişti öyle barıştık dedi. Abim dedim ne der. Yengem bende o iş diyip telefonu kapattı. Odaya girdiğimde Can ayağa kalkıp yanıma geldi. Kendini küçük suçlu bir çocuk gibi hissediyordu.
Nisa özür dilerim lütfen Aslı geldikten sonra Ben seni daha çok sevdiğimi anladım (yav hehe) ben aslıyla ne birlikte yattım ne saçıyla oynadım ne de kıskanıp kavga ettim. Sadece dış görünüşe aldandım. Ama sen hem daha güzel hem 10 katı daha iyisin seni seviyorum dedi.
Ne yapıcağımı bilmiyordum ona baktım ağzımı açıp bir şey diyemedim ama onu sevdiğimi biliyordum. Can bana umutsuzca bakıyordu. Dudakları büzdü o sırada ne oldu bilmiyorum bir anda dayanamıyıp Can'ı öptüm. (deliye bak)
Birbirimizden ayrıldığımızda Can bana sıkıca sarıldı. Ne olur hiç gitme dedi. Bende ona hak edicek bir şey yapmazsan gitmem dedim.
Hava kararmıştı aç değildim ama Can'ın karnı gurulduyordu. Can'a makarna yapmaya indim.
O sırada Can'ın telefonu çaldı açıp bağırdı benim duyduğum doğrumuydu" Nisa'yı seviyorum seni keşke seni hiç tanımasaydım "diyip telefonu kapattı sanırım.
Bir anda arkamdan sarılınca yanağını öptüm bu yetmez dedi. Diğer yabağındanda öptüm buda yetmez dedi. Güldüm banane dedim o sırada kapı çaldı. Aycan'la Barış gelmişti ben Aycan'la haber vermiştim Aycan'la Can'ın arası hala bozuktu(Aycana bak be nisa'dan daha çok trip atıyor).
Aycan nispet yapıp ben sana Alman bulucaktım kızım dedi. Güldüm tamam Aycan yeter dercesine Aycana baktım. Ne dercesine bana baktı bende Can'a kaş göz yaptım Aycan'dan özür diledi.
Aycan hemen ayyy Canım eniştem bence sen zaten Almanlardan daha yakışıklısın dediği an bir kahkaha patlattım Sofrayı kurmuştum yemek yedik sonra Barış'la Can bahçeye çıkınca abim bugün sende kalıcağımı zannediyor dedim Aycan göz kırpıp bende o iş dedi.
Aycan'la Barış çıkınca Can'ın tepkisini görmek için ben gidiyorum dedim. Can şok olmuş şekilde hani kalıcaktın dedi. Berk çağırdı salsa provasını dedim yüzü mor haline gelmişti. Berk derken dedi. Salsa derken dedi. Gülüp şaka yaptım salsa çiftlerini bir şekilde değiştirmemiz lazım dedim.
Can beden hocasıyla 1 saatlik uğraş sonucu benle kendisini aynı takıma sokabilmişti. Volleyball konusunda bana güvenmiyordu çünkü nasıl oynadığımı bilmiyordu ama yine destekliyordu.
Can beni sırtına alıp benim uykum geldi ve sen benim saçımla oynıyıcaksın ki ben uyuya bileyim dedi. (yanına ketçap mayonez olsun mu) bende güldüm yatağa yattığımda Canda yanımdaydı. Saçıyla oynarken bana "onu unutmak için değil seni sevdiğim için seninleyim" dedi.
Evet bu bölümler çok kısa biliyorum ama derslerim var bu ara bu yüzden kısa yazıyorum.
Cemnis bu bölüm barıştı bakalım neler olacak 😊❤️