10

1.5K 61 16
                                    

Nisa'dan

Sabah uyandığımda Can'a sarılmış şekildeydim. Can'ı koklayıp öpmek için köprücük kemiğine kafamı koydum ve öptüm. Can bu sefer sağ yanağını gösterdi yine öptüm sol tarafını gösterdi birdaha öptüm burnunu gösterdi öptüm çenesinide öptüm bu defer gülerek dudağını dönünce çok ufak bir öpücük bırakıp yataktan çıkıp aşağı indim.

AA ben size en büyük haberi söylemedim Gizem 1 aylığına Belçikaya gitti uğurun ailesi orada yaşıyor. Tanışıcaklarmış herhalde.

Okula vardığımızda Berk prova yapıcak mıyız dediğinde Berke bakıp Berk takımlar değişti dedim nasıl yani dediğinde hoca ile konuşur ustun dediğimde Berk bana barıştı ız dimi o yüzden Can'la birlikte olacağını söyleyemiyorsun sen kalbi temiz bir insansın umarım hep mutlu olursun diyip gitmişti.

Aslı yanıma gelip Can'ı aldında voleybol kaptanlığı almayacaksın demişti. Sadede güldüm.

Beden hocası yanımıza gelince oylama yapıcam dedi. Elimi kaldırdım hoca söyle kızım dediğinde hocam aslı okula yeni geldiği için oylama ile yaparsak benim kazanma olasıpım daha yüksek oy alacağımı düşünüyorum dedim hoca bana gülüp peki kızım o zaman saha ya dedi.

Bizim takımda ben Aycan ve sınıftan 4 kız vardı. Karşı takımda ise Aslı ile 5 tanımadığı bitek aynı bölümde olan kızlar vardı.

Topuna atıldığında Aslı bende diyip topa vurmuştu ben bana gelen topu Aycan' a attım Aycan top havaya kaldırdığında bir kız manşet vurup sayıyı aldı hepsine tek tek çak yaptım sonrasında servisi kullandım aslı yine bende diye topa atlamıştı yetişememişti ve bağırmaya başladı.

Hoca düdüğü çalıp bu kadar yeter bile deyince Aslı kendince onun başkan olacağını zannediyordu hoca Nisa voleybol takımının kaptanı sensin deyince aslı hariç karşı takımdaki bütün kızları tebrik ettim sonra takımındaki kızların yanına gidip hepsine teşekkür ettim.

Berk yanıma gelip tebrik etti teşekkür ettim. Can yanıma koştu beni sırtına alıp koşmaya başladı Aslı ağladığında tamam bu kadar yeter bokunu çıkarmayalım diyip Can'ın sırtından indim. Aycan yanıma gelip oynamama gerek kalmadı ohhh be dedi.

Derste Can'la birlikte oturuyorduk nöbetçi öğrenci gelip Nisa beden eğitimi öğretmeni seni çağırıyor dedi. Tamam teşekkür ederim diyip ayağa kalktım. Yarın ilk maç vardı. Aslıyı ilk 6 ya koymamalıydım sevmediğim için değil her topa atlapıp arkadaşlarına bağırdığı için.

Beden odasına girince hoca yanıma gelip bugün hem oyunun hem arkadaşlarına karşı duruşun çok iyiydi teşekkür ederim demişti. Hocaya gülerek asıl be teşekkür ederim hocam dedim. Hoca bana bakıp Aslı yı ilk 6 ya almayacağım dedi.

Tamam hocam sizin kararınız dedim. Hoca maç ile ilgili bir şeyler söylüyordu maçlara önümüzdeki sene başlayacaktık şimdi kadroyu hazırlıyorduk. Voleybol oyununu kazanmıştık. Ayıptır söylemesi döktürmüştüm.(maşallah kızım tü tü)

Akşam Can ben Aycan ve Barış hep birlikte kafeye gitmiştik. Ben limonata Aycan latte Can sıcak çikolata Barış ise white chocolate mocca (her ne boksa ondan) istemişti.

Can'ın sıcak çikolatasını gizlice alıp tadına bakmıştım. Can görüp tadı nasıl dedi baya iyi dedim. Dur bakıyım deyince bardağı uzatıcakken beni öptü sonra gerçekten güzelmiş dedi. (Can varya senden korkulur) Aycan bize baktı ve iğrenç şeyler yapmayın dedi. Can Aycana bakıp sizi bastığımı unuttun sanırım diyince ilk önce Aycan'la şok içerisinde baktım

Aycan utançla o sekil değil dercesine bana baktı. Can'da gülerek tamam tamam sustum dedi.

Can ben Aycan Barış hafta sonu Beşiktaş maçına gidecektik. Çok heyecanlıydım.

Dışarı baktığımda yağmur yağdığını gördüm. Dışarı çıkıp fotoğraf çekilecektik (malmısınız aq)

Can'la fotoğraf çekildik ikimiz birbirimize bakıyorduk.

Paylaşıp altına "yağmurlu bir günde görmüştüm seni🖤" yazdım.

Bugün abimler misafirliğe gidicekleri için Mia'yı bana bırakıcaklardı. Can beni eve bırakıp gitmişti. Hemen eve girip duş aldım. Abiler Mia'yı getirince onunla oyun oynamaya başladım. Tombikleşmiş ve suratı çok tatlı olmuştu.

Kapı çalınca üstünün kapıyı açmaya hiç müsait olmadığını fark edip kendime küfür ettim. Kolum kapı deliğinden dışarı bakınca Can'ın geldiğini fark edip üstüme montumu giydim ve kapıyı açtım. Can bana bakıp nereye dedi. Hiç gir dedim girince Mia'ya bak diyip odama koşup hemen üstümü giyindim.

Can bana bakıp ne oldu deyince üstüm müsait değildi dedim. Can bana bakıp güldü (neye gülüyon amk).

Can akşam burada kalacaktı. Can'ın benim dolabının içinde bir bölümü vardı. Gidip pijamasını giydi(Can'ı hiç pijamayla hayal edemiyorum).

Can'la oturmuş Mia ile oynuyorduk. Mia Can bana sarılınca kıskanıyordu.
Mia'yı uyutmuştum Can'la kahve içiyorduk.

Kahvelerimiz bitince uyumaya gitmiştik. Can yatağıma girmişti bende yanına yatıp başımı göğsüne koydum.

Öteki gün kalktım hazırlanıcaktım çünkü bugün en büyük aşkım olan Beşiktaş maçına gidecektik(Can'ın gözü yaşlı). Tamam abartmış olabilirim.

Can'ı uyandırmak için yanına gidip Can hadi kalk dedim. Can gözlerini açıp. Özel kelime deyince kalkar ısın Aşkım dedim. Can bana bakıp bir daha de dedi. Güldüm Can kalkar ısın aşkım dedim.

Can kalkıp ellerini belime sarıp bir kez öpiyimmi dedi. Yanaklarım kırmızılaşırken kafamı olumlu anlamda salladım. Can beni çekip öptü ona karşılık veriyordum ilk defa onu öpmem 5 saniyeden fazla sürmüştü.

Ayrıldığımızda Can bana bakıp "seni hak edecek ne yaptım merak ediyorum" dedi.(can yavaşşş kızın ciğerini söktün). Gülüp Can'a sarılıp seni çok seviyorum kalbimin ilk ve tek  sahibi dedim.

Sahanın oradaki ağaçlı yolda yürürken Can'ın elini tutup hep bunu hayal ettim dedim. Can bana bakıp bende dedi. Sonra elimizi havaya kaldırdı. Fotoğrafı çekip hikayesine attı.

Sahaya girdiğimizde ortam kalabalıklaşmıltı Aycan'ı gördüğümde Can'la yanına gittik hep birlikte maçı izlemeye başladık. Barış sürekli küfür ediyordu. Aycan ağzına vuruyordu. Bağırmaktan boğazımı hissetmiyorum o sırada ufak bir çocuk iki koltuk yanımda ağlıyordu Can'ın elini bırakıp çocuğun yanına gittim.

Ne oldu bir sorunun mu var dedim çocuk bana bakıp telefonunu kullana bilirmiyim dedi. Tabi diyip ona uzattım. Annesini aradı ve annesi ağlayarak yanımıza koştu kadın bana teşekkür edip oğlunu almıştı.

Arkamı döndüğümde Can bana bakıp çok tatlısın ve güzelsin ve en önemlisi iyi kalplisin demişti. Can'a sarıldım seni çok seviyorum dedim. Beşiktaş maçı kazanmıştı güle oynaya dışarı çıkmıştım.

Can ben Aycan ve Barış la beraber orta köye Waffle yemeğe gitmiştik. Aycan Barış ve Can bana gülerek bakıyorlardı. Can hemen fotoğrafımı çekti ben gülerken Bi daha çekti. Sonra kameradan kendime bakınca ben Waffle değilde waffle beni yemiş gibiydi her yerim çikolataydı. (Ortaköy + Waffle özledim)

Eve vardığımda  odama girdim üstümü değiştirip yatağıma yatınca uyuyamadığımı fark ettim daha sonrasında dolaptan Can'ın t-shirtünü (ne Antin Kundin bir kelime aq bu)
alıp koklayarak yattım.

Hello yine cemnis li bir bölüm attım. 🌃🖤 Sizleri seviyorum 🤟🏻

Sadece Biz CemNisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin