13

1.2K 58 22
                                    

Can Barış ben ve Aycan hep birlikte denizde yüzerken Barış deve güreşi oynayalım dedi.

Aycan aşırı sert istiyordu ama Can dengeyi sağlıyordu. Oyunu 3-2 biz kazanmıştık.

Can'la yüzme yarışı yapmıştık ve ben kazanmıştı Can yorgun bir şekilde aquaman senden daha yavaş deyince.

Aycan biraz önceki olay diyip gülüyordu (Aycan kafana sıçam). Can ne oldu deyince. Ben hemen lafa atılıp bir salak konuştu derken Aycan'da merak etme Nisa susturdu diyip gülüyordu.

Olayı anlattıktan sonra Can ilk önce sinirlendi sonra verdiğim cevaba güldü. Şuan denize tek gitmem tamamen imkansızdı.

Akşam odamda kitap okuyordum. O sırada beko aradı 10 dakika konuştuk bekonun bir sorunu vardı ama söylemiyordu.

Can Barış'la birlikte oturmuş Beşiktaş maçı izliyorlardı(yazın maç yok ama benim hayal gücüm bunu gerektirir).

Aycan'la bende oturmuştuk. Hakem yanlış bir karar verdiğini düşünürken ben penaltı ya diye bağırıyordum. Can senin bippp Barış' ta aynı şekilde küfür ediyordu.

Beşiktaş 2 sıfır öndeydi o sırada maça Adem Ljajić girdi. Aycan bana bakıp seninki çıktı deyince güldüm ama Can gülmedi.

Can' ın yanına gidip aman sen beni kıskandınmı ya seni yerim aşkocum yerim seni ben dedim.

Can baka bakıp gülümseyim sarıldı. Daha sonrasında Aycan ve Barış birlikte yukarı çıktılar. Bizde ayaklanıp yukarı çıktık.

Mickey mouse pijamalarımı giyindim. Yatağa yattığımda Can'da yanıma yatıp beni gıdıklamaya başlayınca kendimi tutamayıp gülmeye başladım.

Can telefonda oynarken onu izliyordum. Can oyun oynarken dudağını sürekli ısırıyordu(Nisa ne yaşıyorsun valla anlayamıyorum).

Can'a dönüp Can dedim hala telefona bakıyordu bana sadece hı hı dedi. Dinlemediğin anladım şimdi Can'ı öyle bir şoka uratıcamki(napıcan lan).

Can'a saçma bir kaç soru sordum hepsine hıhı deyince. Aslıyı eskiden benden çok mu seviyordun dedim. Can hıhı dedi. Bağırdım nasıl ya diye. Can hemen bana bakıp ne oldu ben ne bok yedim bakışı atıyordu. Ne demek Aslı'yı senden çok seviyordun dedim.

Can çaresiz kalmış valla öyle demek istemedim sadece telefonda olduğum için seni dinlemiyordum dedi.

Gülmeye başlayınca can herşeyi anlamış önce bir iç çekmiş sonra ise dudak büzerek kalbime indiriyor dun dedi.

Can'a yaklaşıp dudağına ufak bir öpücük bıraktım dudağımı çekerken Can belimi tutmuştu ama bu bana yetmez dedi. Bende Can'ı öptüm. (yeter artık öpmeyin birbirinizi bakın şimdi sizin orada yokta burada korona var amk).

Sabah uyandığımda Can'ın kolları belimde. Benim kollarım ise Can'ın saçındaydı. Can'a yaklaşıp ellerim boynuna doladım(aklıma hadisenin hadi deli oğlan hadi belime dolan şarkısı geldi).

Can uyuyacam diyip öbür tarafa doğru yatıyordu. Tamam ben gidiyorum dedim. Can hemen gözünü açıp nereye dedi.

Abimlere oradan Aycan' la liseden buraya okumaya gelen arkadaşlarımla buluşucaz daha doğrusu Aycan'ın arkadaşlarıyla dedim. Can tamam ya benim uykum kaçtı diyip hemen kalktı ve bende geliyorum dedi. (yiğit abi bir canı döv Allah aşkına).

Güldüm aşağı indiğimizde Aycan'lar evden çıkmıştı bizde hemen çıktık abimlere gittiğimizde. Can hemen abimin yanına gitti sonrada yengemin.

Abimle Can bahçeye çıkınca yengem yanıma gelip bütün gecelikleri yollamılsın salak kızım onlar senin kurtarıcım olucak Yengeme bakıp gecelik mi dedim. (yenge ne diyon).

Yengem bana Can'la aramız kötü olduğunda gecelik giyip trip atmamı söyledi.(ne alaka aq bu bilgiyi İnternette gördüm ben) Kahvaltı ettik yengemin elime tutulturdupu gecelik poşetini bana verdi. Mia'ya oynadım ve çıktık.

Can poşete bakıp ne var onda deyince hiç düşünmeden gecelik dedim. Can güldü neye gülüyorsun dedim. Hiç dedi.

Buluşma yerine varınca Can'la birlikte içeri girdiğimizde içeride Alp'i beklemiyordum. Alp lisedeyken benden hoşlanan bir çocuktu peşimden sürekli dolanıyordu abimden dayak yedi.

Beko dan yedi ama yok bir kere bile  vaz geçmedi. Bende Alp'e direk senden hoşlanmıyorum kalbini kırmamı istemiyorsan şu hareketlerini düzelt dedim.sonra hiç konuşmadık.

Can'a direk dönelim dedim. Can neden deyince olanları anlattım Can bir şey olmaz diyip. Elimi tutup o tarafa doğru yürüdü.

Herkese selam verirken Alp'e de selam verdim. Bana bakıp hiç değişmemişsin diyince Can'da arkamdan ben değiştiricem ama bu adamın ağzıyla burnunu deyince güldüm.

Alp bana bakarken sırıtıyodu. Bana bakıp eeee ne yapıyorsun okuyomusun dedi. Direk lafa atılıp sevgilim var Can dedim Can'ı göstererek. Bide evet hala okuyorum son senem dedim.

Öylemi dedi suatı düşerken. Can elimi tuttu. Aycan'la ben kızlarla konuşurken Can beni dürtüp uykum var dedi. Bende neyse çocuklar ben kalkar diyerek ayağa kalktım kızların hepsine sıkıca sarıldım. Erkek 3 tane  vardı zaten Barış ve Can hariç. Hepsine elimi uzattım.

O sırada Alp beni tam kendine çekince Can beni tutup Alp'e bir daha Nisa'ya dokunursan dahi ağzına sıçarım diyordu.

Arabaya bindiğimizde Can bana bağırmaya başladı. Erkeklere bu kadar yüz verme diye tamam dedim  görürsün sen Cemo bey.

Aycan'la Barış kendi evlerine geçmişlerdi. Can uyumak için yukarı çıkmıştı ona trip attığımıda biliyordu.

Yukarı çıktığımda yengemin verdiği poşet aklıma geldi ne işe yarayacak merak ediyorum . Alt tarafı bir gecelik(üst tarafı ne sjsjsjsjsj)

Geceliği giydim ve odaya girdim. Can bana bakıp elini saçlarına götürdü ne oluyor aq diyorum içimden. Can yana kayınca Can'a gerek yok koltukta uyuyacağım dedim.

Can saçmalama dedi. Saçlarımı topladım ve kendimi koltuğa atıp uyuyacam dedim. Can ayağa kalkıp yanıma geldi. Beni kucağına alıp yatağa koydu.

Kendide yatağa yattı. Bana dönüp Nisa lütfen yanımda yat sana sarılıp uyumak istiyorum dedi. Ben hemen Can'a sarıldım bu çocuğa trip atamıyorum ya.

Can'a sarılırken oda ellerini belime sarmıştı. Bende dudağına ufak bir öpücük bırakıp kendimi uykuya bıraktım.

Hello Canlar nabıyonuz valla ben çok sıkıldım.

Cemnis yine harika iş çıkarıyor 😍
Valla bunlar evlenmezse rüyalarına çıkarım. ❤️

Sadece Biz CemNisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin