Havluyu üstüme sardım ve odaya girdim. Can odada değildi hemen iç çamaşırlarımı giydim. Can'ın dolabından bir tişört giydim.
Can odaya girip bana baktı. Herşeyi hatırlamıyorum Can en son sana evimi hatırlamadığım söylemiştim dedim Can bana bakıp hatırlamamak daha iyi dedi.
Ne yaptığımı öğrendiğimde utancımdan ölmek üzereydim. Can bana bakıp daha sabak çok özlersin, çok beklersin diyordun akşam beni öpüyor sun.
Can yatağa uzanınca yanıma yatsana dedi hayır dedim ve misafir odasına gittim. Kendimi yatağa attım. Can içeriye girdi uyumuş taklidi yaptım.
Can yanıma yattı ve saçlarımla oynamaya başladı. Şuan seni öpmek için herşeyi yapardım dedi. Gözlerimi açınca Can bana korkmuş bir şekilde baktı.
Can'a yaklaştım. Can bundan cesaret almıştı. Bir anda beni öptü Can'a yaklaştığımda beni kucağına çekti.
Can'ın kucağından indim ve Canım istedi diye öptüm barışmadık diyip kalktım. (Nisa ne diyon aq).
Daha doğrusu kalkamadım çünkü Can beni kendine çekti. Üstüne düştüm Can'ın. Can bana ben canım istedi diye çok şey yapmak istiyorum ama olmuyor dedi. (neyi kast ettiğini herkes anladı herhal Nisa utançtan morardı sjsjsjs)
Can bana bakıp Nisa beni affet yada affetme ama her şeyden çok seni sevdiğimi unutma diyip kalkıcakken elinden tuttum ve Can'a sarıldım seni affettim dedim.
Sabah uyandığımda Can yanımdaydı. O sırada zil çaldı aşağı inip kapıyı açtım. Fatma beni Can'ın tişörtü ile görünce barıştınızmı dedi. Bende gülüp evet dedim.
Fatma yüzünü astı. O sırada Can arkamdan sarılarak aşkım kim geldi dedi. Fatma'yı görünce elini belimden çekmeden Fatma hoşgeldin dedi. Fatma barıştığınıza çok sevindim sizi rahatsız etmiyim diyip gitti.
Can kapıyı kapatıp kızım sen niye kapıyı böyle açıyorsun dedi. Can'a bakıp Fatma olduğunu gördüm ona inat dedim. Can gülüp çok kıskançsın dedi biliyorum dedim.
Herkese barıştığımızı söylemiştik kimse şaşırmamıştı. Can'la salıncakta sallanırken aynı anda Can ile sarılıyorduk.
O sırada telefonum çaldı Gizem arıyordu telefonu açtığım an Gizem Nisa konuşamıycam bile İzmir'e gelicem konum at yazmıştı. Bende Gizem'e benim evimin değil Beko'nun evinin konumunu attım bu gece çöpçatılacak.
Can bana bakıp eminmisin deyince evet dedim. Gizem havalimanından çıkınca beni görüp konuma gelirdim ben diyip sıkıca sarıldı. Gizemle Uğur ayrılmıştı.
Bende Gizeme sarıldım Gizem'i Beko'nun evine getirdim Kapıyı açtığı an Gizem'i içeri itip kapıyı kapattım. Bağırarak Gizem bu gece en güzel gecen olucak dedim.
Bugün Can'a tatlı yapıcaktımki bir foto geldi. Beko ile Gizem birbirlerine sarılmışlar ve bunu gönderen Gizem halay çekmeye başladım(bılı bende bılı bende).
Can aşağı inip beni öyle görünce Nisa ne yapıyorsun dedi. Beko ile Gizem'in arasını yaptım(çöp çatıldı). Can gülüp biz sevgili olduğumuzda bu kadar sevinmedim diyince bende Can'a yok ben çok sevindim hatta içimden aleyna tilki şarkısı falan söyledim deyince Can kahkaha krizine girdi.
Yukarıya çıkıp yatağa oturdum ve Can'la olan fotoğraflarımıza baktım. Can gerçekten çok yakışıklı bir çocuktu yani anlayamıyorum(yazık gı).
Can içeri girip Nisa ayrı kaldığımız günlerin acısını çıkara biliriz(tövbee Can işgareyyy) . Deyince öksürük krizine girdim. Can gülerken Can'a vuruyordum.
Can elimi tutup bana yaklaşmaya başlamıştı. Bende Can'a yaklaşırken zil çaldı Can boşver derken hemen kalkıp kapıyı açtım.
Kargo gelmişti Can'a bağırıp Danla Bilic kim dedim. Can bağırarak Danlam kargo mu göndermiş dediğinde Can'a bakıp o kim dedim.
Can cevap vermeden Danla'm işte dedi. Kargoyu alıp odasına girdi üstüne kapıyı kapattı. ( Can kaşınıyorsun kitap benim çok pis kaşırım ).
Yukarı çıktığımda Nisa odaya girme diye bağırdı Can. Misafir odasına girdim zaten evde hiç bir kıyafetim yoktu Can'da evimin yerini bilmiyordu.
Evime gidecektim. Akşam tekrar buraya gelicektim. Evden çıkarken kapıyı sert bir şekilde çekip çıkmıştım arabaya bindiğimde Can evin kapısını açmıştı. Ben gaza basınca Can arkamdan Nisa diye bağırdı.
Can beni arıyordu telefonu açıp efendim dedim. Can bana yarım saat özür dilemiş Damla'nın en yakın arkadaşı olduğunu ve yurt dışından biri ile evlendiğini söylemişti.
Can'a sadece akşam gelirim diyip telefonu kapattım. E e vardığımda eşyalarımı toplayıp durdum. Akşama doğru herşeyi i toplamıştı hepsininarabaya koydum ve eve vardım.
Kapıyı açtığım an Can koşarak yanıma gelipsıkıca sarıldı bende gülüp boynuna ufak bir öpücük bıraktım.
Can'la birlikte uzanmış film izliyorduk. Televizyonda Can'a benzeyen bir çocuk çıkınca Can'a bakıp çocuk gibisin dedim.
Can bana bakıp yaramaz bir çocuk deyip bana yaklaşmaya başladı(Can terlik geliyor).
Bende Can'a yaklaşmaya başladığımda telefon çaldı Can telefonumu kapatıp yaklaşmaya devam etti. Can yavaş yavaş gelirken Can'ın tişörtünü kendime çektim.
Can yaptığıma sırıtmıştı sonra beni öpmeye başladı. Ayrıldığımızda Can bana 5 dakika boyunca baktı.
Niye bakıyorsun bakışı atarken Can bana bakıp çok güzelsin deyince (Allah'ım sen konuyu biliyorsun yarabbim 🙏🏻). Gülüp Can'a sıkıca sarıldım.
Can bana sıkıca sarılmıştı eskiden Can'a böyle sarıldığımda bana kızardı şimdi aynısını kendi yapıyor dedim içimden.
Can ben yatmaya gidiyorum deyince iyi geceler Can dedim ve koltukta oturmaya devam ettim. Can yukarıdan beni çağırınca yanına gittim ne oldu Can dedim.
Can bana bakıp öpebilir miyim dedi. (Can jet senden daha yavaş). Can'a gülüp öpmek için izin mi alıyorsun Can dedim gülerek.
Ben daha gülerken Can beni kendine çekip öpmeye başladı. Can'ın dudağını ısırdığımda Can garip bir ses çıkardı. Can'ın tepkisine gülerken Can beni kucağına çekti.
Can bir anda kendini bana bastırdığında(ben ne yazıyorum amk bana neden bu kadar mesaj atıyonuz şunları bir şey yaptır diye bende şuanlık ufak bir şey yapıcam yazarken yanaklarım kıpkırmızı ya).
Ağzımdan ufak bir inilti(bu böyle mi yazılıyor hiç bilmiyorum) kaçtı. Can bunu duyunca beni daha sert öpmeye başladı. Can'a bakıp durmalıyız dedim.
Can durmak istemiyorum deyince bende Can'a evlenmeden olmaz diyip yataktan kalktım. Can arkamda biz seneye evlenicez ama deyince gülmeye başladım.
Eeeee o zaman seneye görüşürüz deyince Can gülüp seneye dedi.
Kendimi iğrenç hissediyorum bölümü yazarken çok zorlandım bir kaç gün bölüm gelemeyecek şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim canlarım ❤️
Bu arada mesajlardan 10 kişiye yakın şunları şey ettirir misin yazmış beceremem aq ben öyle şeyleri evlenecekleri bölüme kadar yazamam ama siz yaz derseniz yazarım kuşlar.