Can hastahaneden yeni çıkmıştı. Eve geldiğimizde Can yatağına uzandı ihtiyacın olan bir şey var mı? Dedim Can'a.
Can bana bakıp sana ihtiyacım var deyince güldüm. Yanına uzanıp ona sıkıca sarıldım. Sonra aklıma Can'ın kremleri geldi Can hadi kremlerini sürmen lazımdrdim.
Can doğrulunca tişörtünü çıkarıp ona yanaştım. Yaralarına yavaşça kremi sürdüm ve tişörtü giydirdim.
Can'ın yanına uzandığımda televizyon izliyorduk. Can'ın suratını izlerken bir anda bana dönünce gülümseyip dudağıma öpücük bıraktı ama ben bu kadar kısa değil uzun bir öpücük istiyordum. (tövbe Nisa kendine gel amk)
Can suratını yine televizyona kenetleyince bir anda çenesini tutup bana çevirip öpmeye başladım. Can ilk önce şaşırmış sonrasında ise beni kucağına çekmişti.
Kafalarımızı(dudak olmasın o salak ben) ayırdığımızda Can'ın telefonu çaldı.
Arayan Danla idi Can açıp efendim bebek deyince ona baktım bana bakıp ğırrrrr yapınca güldüm.
Su içmek için mutfağa gittim. Can yanıma gelip Danla buraya geliyor burada kalıcak deyince ağzımdaki suyu dışarı püskürttüm.
Ne demek burada kalıcak Can sana şu şekilde açıklık getireyim sen artık lisede olan Can değilsin senin bir sevgilin var ya empati kur dedim.
Can bana bakıp benim için problem olmaz deyince sen bilirsin ben gidiyim hatta siz arkadaş arkadaş oturun dedim.
Can beni kendine çekip kulağıma yaklaşıp beni kıskanman o kadar hoşuma gidiyor ki ama Danla benim kardeşim dedi.
Can bana bu kadar yaklaşınca beynim yanıyordu. Dudağımı ısırınca Can yapma dedi. Neyi derken dudağımı kıvırdım Can bana dudak mimiği yapma deyince sırıtıp dudağımı ısırıp Can'ı yatağa ittim.
Can Nisa yapma bak kötü olur derken ben hala dudağımı ısırıyordum. Can beni altına alıp öperken telefonum çaldı arayan Jakub du.
Çekçe olarak düşünün
SEN beni arar mıydın ya deyince Jakup gülüp ya deli çok özledim deyince bende dedim. Sonra bir anda İstanbul'a gelicem 2 haftalığına deyince şakaaa deyip gülmeye başladım.
Hayır geliyorum otel ayarla deyince aklıma Can gelmiş ve gerek yok bende kalabilirsin demiştim.
Telefonu kapattığımda Can o kim dedi Jakub en yakın arkadaşlarımdan biri buraya geliyormuş dedim.
Can gülüp iyi bizim Atakan a yaparız deyince gülüp Jakub(lan çok piş düşüyorum şu çocuğa) erkek dedim.
Can erkek mi? Deyince evet dedim. Nerede kalıcakotel ayarlıyımmı? Deyince gülüp gerek yok biz kardeş gibiyiz dedim.
Can bana bakıp gülümsedi. Kapı çalınca Danla içeri girdi. Beni görünce Nisa bumu? Deyince bu dedim.
Danla şaşırmışcasına bana bakınca ne oldu dedim. Can'a hani bir gün sevgilin olursa tatlı kız değil seksi kız istiyordum kıza bak deyince Danla'ya baktım Can'a bakıp ben iyisi gidiyim ben deyip evden çıktım.
Can beni arayıp Nisa özür dilerim deyince Danla gidene kadar bek konuşmıyalım deyip telefonu kapattım.
Telefonum tekrar çalınca Jakubun geldiğini öğrenip onu almaya gittim.
Onu aldığımda sıkıca sarıldık seni çok özledim dedim oda bana bende çok özledim m dedi.
Akşam Yasin Evrim'i ve beni partiye çağırmıştı. Evrim Yasin'e konuşup kanka olmaya karar vermişlerdi.