Bölüm Şarkısı:
Çağan Şengül~UzaklarSoğuk bankta bacaklarımı karnıma çekerek oturmuş ve gecenin koyu siyahına bakarak kaybolmayı bekliyordum.
Arat en fazla 2 dakika sonra yanımda olucaktır fakat ben ne diyeceğim hakkında en ufak bir fikir sahibi değildim. O kadar tuhaf bir durumdaydım ki...
Adım seslerini parkın girişinde duyuduğum anda toparlanmak yerine derince yutkundum sadece. Yanımda bir sıcaklık hissetiğim an usulca kafamı sağ tarafıma çevirdim. Gelmaişti... İnce bir tişört vardı üzerinde, yaz esintisi insanı ürpertirken o hiç etkilenmiyormuş gibi dimdik duruyordu. Gözlerini az ileride açmış papatyaya sabitlemiş öylece duruyordu.
Kim konuşacaktı önce? Asıl soru ne konuşacaktık, ne diyerek başlıyacaktık?
Ben kafamda dolaşan sorulara daha cevap bulamamışken onun sesini işittim. Anlaşılan ilk başlayan oydu.
"Seni sevdiğimi inkar etmiyeceğim. Bu saçmalık olur."
Tekrar konuşmasına izin vermeden araya girdim.
"Ne zamandan beri?"
Derin bir nefes aldı önce. Geri verdiği nefesi bana ulaşırken burnuma sigara kokusu ulaşmıştı bile. Gelmeden önce içmişti ve sadece bir tane olmadığı gelen ağır kokudan belliydi.
"Belen yemin ederim Okan seni daha görmeden sevdim ben. Bizim okula gelmeden önce sevdim seni. Ben seni o hep beklediğin otobüs durağında gördüm ve seni hep orada sevdim."
Kafamı ona çevirdim ve geldiğinden beri ilk defa gözlerinin içine baktım. Sanki o mesajlarında gülen çocuk değildi... O benimleyken gözleri buğulu çocuktu.
Titreyen çeneme hakim olamazken tutunacak bir yer aradım işte tam o an bana sarıldı. Bu nedemek biliyor musunuz? Bu 'Sen düşemezsin, çünkü ben varım.' demekti.
Belki erken davranmıştım güvenerek ama o bana 3 yıl güvenmişti. Tam 3 yıl ona geleceğime inanmıştı ve güvenmişti.
Ailemizden ayrı, başka bir şehirdeydik ikimiz de... İkimiz de sevgiye ihtiyacı olan kişilerdik. Ve ikimiz de bu sevgiyi ancak birbirimizde bulabilirdik.
Selam!!!!
Evet yukarıda Final 1 yazısını görenler ufak çaplı bir şok yaşadınız farkındayım djenxiemfii
Ama dedim zaten ben kısa olucak die. Neyse 2 bölüm sonra final sizlerle mutsuz oluyoruz finalde :'(Oy ve yorunlarınızı bekliyorum...✍