Vladimir pov.
Felnyitottam a szemem. Milyen erős a fény. Annyira más levegőt érezni a bőrömön mint vizet. Először vettem levegőt úgy, hogy nem volt rajtam maszk. Egy gyönyörű ferfi volt felettem. Hosszú, fekete haja és csodaszép barna szemei voltak. Ő lehet a gazdám. Őt kell ezután szolgálnom. Mind a testemmel és lelkemmel szolgálnom kell. Elmondta a nevét, Igor. Annyira szép név, férfias. Elmondta, hogy hogyan szólítsam és így fogok tenni. Ekkor azonban egy másik fiú toppant be. Macska hibrid volt mint én, azt hiszem béta. Hosszú fekete haja volt és lila szemei.
- Ő itt Ary. Ő a másik állatkám. Baratkozzatok össze! Ary ez itt Vladimir. - mondta Igor majd elment valahova.
- Szóval Vladimir... Túl hosszú neved van. - mondta Ary és leült elém. Elkezdte a hajamat birizgálni és a bőrömet vizsgálni. Semmi bajom sem volt vele, egészen addig, amíg a lábaim közé nem nyúlt és egy elég intim helyen belém csípett. Majdnem kiugrottam a bőrömből.
- Mit művelsz?
- Szűz vagy, szegénykém.
- Miért mondod ezt?
- A gazdim elég... Kemény ember. Kimutatja a férfiasságát mind a munkahelyén, mind az ágyban. Neked még semmi ilyesmivel nem volt dolgod, és ezért sajnállak. Mert ha egyszer is bekerülsz a gazdi ágyába, akkor az első alkalmad még elég felejthetetlen lesz és ezt nem jó értelemben mondom. - mondta és mosolyogva elment. Ezt én nem hiszem el. Igor nem tűnt olyannak, aki ilyen kemény lenne. Kicsit talán merev, de nem erőszakos. Egyedül maradtam és unatkozni kezdtem. Minden hibridbe beépítenek egy bizonyos tudást. Van, aki szépen rajzol, vagy játszik valamilyen hangszeren, én énekelek. Kívülről ismerem az összes albumot és kottát, akár operát is képes vagyok énekelni. Elkezdtem halkan énekelni valamit, ami épp eszembe jutott.
- Szép... - hallatszott mögülem. Igor volt az. Lassan mögém állt majd lehajolt hozzám és a nyakamra téve a kezét megcsókolt. Nem tudtam milyen ez. Azt tudtam, hogy mi, de azt nem, hogy milyen.
ESTÁS LEYENDO
A gyémant rabszolga (Befejezett)
RomanceIgor egy másik dimenzió miniszterelnöke, Vladimir egy kisállat szintjére emelt rabszolga, akiket a nagyurak tartanak maguknak az ágyba. Egy pillantás a rabszolga piacon mindent megváltoztat.