💎Tizedik fejezet💎

3.7K 225 14
                                    

Igor pov.
Szépen gyógyul a kicsi cica. Már eltűnt a bőréről az a sok ronda piros folt és szerencsére minden rendben. Olyan kis édes, ahogy a kanapén szundikál. Óvatosan megsimogatom a fülecskéit mire hirtelen berregő hangot kezd kiadni magából, mintha dorombolna. Vajon tudta, hogy tud ilyet?
- Kicsikém! - suttogom a fülébe mire kinyítja a szemét és nyujtózkodik egyet.
- Mi az, Igor?
- Semmi, csak tudod, azt mondtad tudsz énekelni, de még nem hallottalak. - mondtam. Tényleg kíváncsi voltam, hogy milyen is a hangja.
- Mit énekeljek? - kérdezte kíváncsian rám pillantva.
- Ismered a Queent?
- Minden létező dalt kívülről tudok.
- Akkor a "Love of my life" - ot, kiscica! - mondtam és hátradőlve hallgattam, ahogyan elkezdte énekelni a dalt.

Love of my life, you've hurt me,
You've broken my heart and now you leave me.
Love of my life can't you see,
Bring it back, bring it back,
Don't take it away from me because you don't know what it means to me.

Úgy énekelt mint egy angyal, talán még annál is szebben. Aztán ahogy rámnézett.

Love of my life, don't leave me,
You've stolen my love, you now desert me,
Love of my life, can't you see?
Bring it back, bring it back,
Don't take it away from me because you don't know what it means to me.

Mintha nekem énekelte volna, mintha ezzel nekem mondaná, amit épp énekel. Lassan közelebb hajoltam hozzá és az ölembe ültetve hallgattam tovább.

You will remember
When this is blown over
And everything's all by the way
When I grow older
I will be there at your side to remind you how I still love you, I still love you.

Hurry back, hurry back,
Don't take it away from me, because you don't know what it means to me -

Love of my life
Love of my life...

Lehajolt hozzám és a homlokát az enyémnek érintette, én pedig az ajkamat nyomtam az övéhez. Ez a kiscica tényleg megőrjít engem.

A gyémant rabszolga (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora