💎Tizenötödik fejezet💎

3.5K 217 20
                                    

Igor pov.
Amint a kiscicám felnyüszített, tudtam, hogy itt az idő. Gyorsan kihívtam az orvost, aki megkért, hogy menjek ki. Ezért leültem az ajtó elé és vártam. Ary is megjelent.
- Mi törtent?
- Jön a kicsi. Most minden Vladimiron múlik. - mondtam és hátradőltem.
Eltelt három óra és még mindig semmi. Kezdek nagyon izgulni. Már épp azon voltam, hogy kiborulok, amikor a doki jelent meg az ajtóban.
- Gyere! Ezt látnod kell! - mondta könnyezve mire felálltam és bementem.
Amikor kicsi voltam nem tudtam igazán, hogy mi az a szeretet, de most, amit láttam megtöltötte csordultig a szívemet szeretettel. Vladimir az ágyon feküdt oldalt miközben az oldalán egy kicsi, egészen aprócska, fekete hajú kisbaba szopizott. Lassan, csigákat megszégyenítve lépkedtem oda és közben néztem, ahogy Vladimir betakarja magát és a kicsit, aki még mindig szopizott.
- Igor...
- Jaj, kicsikém! Annyira... Annyira gyönyörű... - szipogtam és megsimogattam a kicsit mire hirtelen két apró cicafül pattant fel a pici buksin. Vladimir arca enyhén aggódo lett, amire neki is nyomtam egy puszit a fejére.
- Semmi baj, kicsikém! Gyönyörű a kicsi és fel fogjuk vállalni. - mosolyogtam mire már ő is mosolygott és megpuszilta a kicsit. A legédesebb kiscica, akit Vladimir után valaha láttam.
- Hogy szeretnéd elnevezni? - kérdeztem, de Vladimir nem válaszolt. Olyan csodálattal nézett a picire, hogy azt hittem mindjárt sírni fog. Én sem tudtam másfelé nézni. Óvatosan bekukucskáltam a pokróc alá és bizony ez egy kisfiú. Kinyitotta a szemecskéit és ahogy meglátott minket elnevette magát.
Egész nap a kicsivel voltunk. Viszont ezzel nem is ettünk semmit, tehát elmentem ételért, amikor Vladimir elaludt. A kicsi Ray, mert így neveztük el a kicsit, az ágyikójában szundikàlt mikor elmentem.
Este értem vissza némi étellel. Épp betettem a hűtőbe mikor vérfagyasztó sikolyt hallottam fentről. Azonnal felrohantam és Vladimir a folyosón szaladt felém. Zokogva ugrott a nyakamba és megragadta az ingemet.
- Eltűnt!!! Ray eltűnt!!!
- Mi folyik idekint? - jelent meg Ary.

A gyémant rabszolga (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora