💎Tizennyolcadik rész💎

4.4K 205 9
                                    

Vladimir pov.
A kicsi Ray már megállás nélkül mászkál. Szeret az ölemben aludni, főleg ha dorombolok vagy énekelek neki. Most is a karomban tartom miközben folyton szuszog és bújik hozzám.
- Csijja-csíj, kisbabám.
Bújj hozzám, nézz reám!
Szárítsd fel könnyeidet,
sose feledd, szeretlek én!

Édes szép kis babám
angyalkám, figyelj rám!
csillogjon szemed, s ne bánd,
ha nevet rajtad a világ!

Csijja-csíj, kisbabám.
Bárhol jársz, gondolj rám!
Nálad nicsen drágább nekem.
Csak légy itt velem kisbabám, kisbabám!

- Édesek vagytok! - mondta Igor és leült mellénk.
- Nézd, hogy alszik!
- Látom, cuki! - simogatta meg a kicsi arcát.
- Kaptam egy üzenetet Harutól, gondoskodik Aryról és nagyon szereti.
- Hála istennek! Nagyon örülök a boldogságuknak. A miénknek főleg! - nyomtam egy puszit az arcára. Letettem Rayt a kiságyba és alaposan betakargattam. Még egyszer megsimítottam a kicsi arcát, majd lefeküdtem Igor mellé.
- Az én két édes kiscicám, akiket imádok. Ígérem, hogy szeretni foglak téged és a kicsit is életem végéig. Mindörökké és azután is.
- Köszönöm neked! Olyan életet adtál nekem, amire álmomban sem számítottam. Abban a hitben éltem, hogy kifejlesztenek és nem lesz más dolgom mint közösülni, de te szerettél, kedves voltál és megajándékoztál ezzel a csodaszép, édes kis babával, akit nagyon szeretek és magaddal, akit szintén szeretek. Mind a kettőtöket nagyon szeretlek. - öleltük meg egymást és együtt, összebújva lefeküdtünk aludni. A kisállatok fele idővel visszakerül a menhelyre, ha nem kell senkinek sem akkor  elaltatják, azok pedig, akik maradnak nem mindig boldogok. Én elmondhatom, hogy végre boldog vagyok és soha sem akarom, hogy ez a boldogság véget érjen. Van egy férfi, aki szívéből szeret és van egy édes kisfiam. Annyit tehetek, hogy minden embernek és állatkának ezt a boldogságot kívánom, és  remélhetem, hogy valóra válik egy nap. A boldogságot akkor találod meg, ha otthonra lesz és elárulom, hogyha azokkal az emberekkel élsz együtt, akiket igazán szeretsz, akkor otthon vagy.

Vége.

Itt az altató:

A gyémant rabszolga (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora