Igor pov.
Hazaérve látom, hogy hozták utánam a tartályt, benne az új kis szerzeményemmel. A teraszon meglátom Aryt, ahogy hosszú haját birizgálva nézi, hogy mi folyik idelent. Mondták, hogy kinyitják a tartályt és megtették, kivették belőle a fehérhajú kiscicát és levették róla az oxigén maszkot. Így megy ez. Ebben a tartalyban nőtt fel. Az alap tudásokat letöltötték az agyába mint egy alkalmazást a gépre. Ary is ilyen volt. Az emlegetett szamár ekkor lépett ki a házból.
- Gazdikám! - bújik hozzám és dorombol.
- Mi az?
- Ömm... Mi folyik itt? Mit vettél?
- Játszótársat. - mondtam és ekkor vette észre a kicsi hibridet.
- Ezt? Mellèm? Hisz ez még szinte kisgyerek! Épp, hogy kifejlődött. - nevetett.
- Akkor agyilag egy szinten van veled! Menj be és a szobádban készítsd ki az ágyad, amíg nem készül el az övé, addig veled fog lakni. - mondtam mire lehorkasztott fejjel bement. Ezzel rám bízták a hibridet. Kaptam hozzá egy aktát és ezzel elmentek. Bevittem a házba és lefektettem az egyik kanapémra. Végre közelről láthattam. Kisfiús arca volt, mint egy gyermeké. Az illata akár egy újszülött bébié. Ekkor azonban megmoccant. Valószínűleg most fogja először kinyitni a szemét. Én leszek az első, amit látni fog? A hófehér szemhélya fenyílt és a gyönyörű fekete szemei egyenesen rám néztek.
- Gazdám? - tehát tudja ki vagyok.
- Igen, én vagyok. Tudod, hogy téged, hogy hívnak?
- Vladimir.
- Szép neved van. Az én nevem Igor.
- A gazdámat kötelességem úgy hívni, ahogy nekem megengedi. Hogy szólíthatlak, gazdám? - kérdezte miközben felállt és meghajolt, de amint előre dőlt, el is esett volna ha nem kapom el.
- Óvatosan, kiscica! Meg megütöd magad!
- Bocsáss meg, gazdám!
- Tudod mit? Hívj, Igornak!
- Igor? - kerdezte meglepetten. Biztos az hitte, hogy gazdának vagy mesternek kell hívnia. Nem tudom mi van velem. Ez a kis hibrid olyan érzelmeket vált ki belőlem mint eddig soha senki. Még Ary sem, senki. Talan hiba lett volna kihagyni azt a vásárlást.Igor háza (kívül)
(belül)
(Ary szobája)
KAMU SEDANG MEMBACA
A gyémant rabszolga (Befejezett)
RomansaIgor egy másik dimenzió miniszterelnöke, Vladimir egy kisállat szintjére emelt rabszolga, akiket a nagyurak tartanak maguknak az ágyba. Egy pillantás a rabszolga piacon mindent megváltoztat.