Vladimir pov.
Reggel Aryval épp a kertben ültünk, én olvastam miközben ő napozott, de hirtelen görcsbe rándult a gyomrom és rohantam a fürdőbe, ahol kiadtam a gyomrom tartalmát, majd hirtelen elsötétült előttem minden.Igor pov.
Kimentem a kertbe ahol Ary a napányon feküdt egy majdnem átlátszó köntösben.
- Szia, gazdi! - rohant hozzám Ary és az egész testét hozzám préselte. Leültetett a kanapéra és az ölembe ülve próbált csókolgatni. Már majdnem elcsábultam, de ekkor észre vettem a kiscica könyvét magam mellett.
- Ary! Hol van Vladimir?
- Nem tudom, talán még alszik. - dörgölőzött tovább, de letoltam őt és bementem a házba. Szobáról - szobára haladtam majd a földszinti fürdőszoba padlóján találtam rá, ájultan.
- Kicsikém! - vettem gyorsan az ölembe és egy ronggyal letöröltem a homlokát. A vécében egy jó adag hányás volt, így összeraktam a képet.
- Igor? - hallottam meg a halk, erőtlen hangját. Felvettem a karomba és a szobámba vittem. Ary jelent meg az ajtóban.
- Mi történt? - kérdezte unottan.
- Elájult miután hányt szegénykém.
- Óh, jaj! - motyogta majd elment.
- Igor, nagyon fáj a hasam. - mondta szegény.
Másnap kihívtam az orvost, aki alaposan megvizsgálta őt.
- Mi a baj, doki? Ugye semmi komoly? - kérdezte Ary, kissé túl színpadiasan, aztán kiment a szobából. Megforgattam a szemem és leültem Vladimir mellé az ágyra.
- Jobban vagy, kiscica? - kérdeztem mire bólintott és hozzám bújt.
- Aggodalomra semmi ok Mr. Versalli! A kicsi hibrid teljesen egészséges, sőt! - elővett egy tabletet és egy mikrofonszerű kis eszközt. Összekapcsolta a két eszközt és a kisebbet Vladimir csupasz hasához nyomta, majd a kezembe adta a tabletet. Ultrahang felvételek mentek rajta, és akkor megláttam.
- Ez...
- Egy pár napos magzat, egy picike kisbaba.
- Baba? Hol? - kérdezte kíváncsian Vladimir mire megmutattam neki a felvételt.
- Itt.
- De aranyos! De nem úgy néz ki mint egy ember. - mondta mire az orvossal elnevettük magunkat.
- Ez a mi kicsink Vladimir. Egy kicsi te és én. Ez a kèp azért ilyen mert még a hasadban van, de ez a kicsi pötty majd megnő és egy szép napon a karunkban fogjuk tartani őt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A gyémant rabszolga (Befejezett)
RomanceIgor egy másik dimenzió miniszterelnöke, Vladimir egy kisállat szintjére emelt rabszolga, akiket a nagyurak tartanak maguknak az ágyba. Egy pillantás a rabszolga piacon mindent megváltoztat.