Vladimir pov.
El se hiszem! Van bennem egy baba! Egy igazi kisbaba! Alig várom, hogy megnőjön és akkor láthatom. El kell mondanom Arynak. Felmentem a szobába és ott találtam az ágyon.
- Jöttél a cuccaidért? Úgy hallottam holnapra kész lesz a szobád. - mondta Ary.
- Nem! Képzeld, Ary kisbabám lesz! Igortól! - mondtam mire az arca kicsit sem olyan lett, mint amilyenre számítottam. Rémült lett és a szemei bepárásodtak. Majd zokogva rohant ki a szobából.
Nem értettem semmit ezért inkabb átmentem Igorhoz, aki az új szobámban rendezkedett.
- Igor!
- Kiscica! Miért vagy itt? Neked pihenned kéne! - mondta és leültetett a hófehér ágyra, amin még csak egy matrac volt.
- Igor, azt hiszem Ary nem örül a picinek.
- Tessék? Miért gondolod ezt, kicsim?
- Azt hiszem ő is szeretne egyet.
- Kicsikém! Tudod, hogy neki nem lehet! Ő egy béta, azok nem tudnak szülni.
- Akkor mi lesz, Aryval?Ary pov.
Ezt nem hiszem el! Miért történik ez? Most már semmi esélyem, hogy újra gazdi közelébe férkőzzek. Az pedig, hogy bántsak egy kisbabát már túl kegyetlen. Elmentem Gazdi ajtaja előtt és itt egy beszélgetés tanuja lettem.
- Akkor mi lesz Aryval?
- Nem tudom, kicsikém, de biztos jó lesz neki.
- És szerinted megbékél majd vele? - kérdezte Vladimir. Úgy tudtam! El akarnak küldeni. Nem akarok elmenni innen! Szeretem Gazdit! Szeretem ezt az életet! Elszaladtam a szobámba.Igor pov.
- Szerinted megbékél majd vele? - kérdezte a kicsikém szomorúan.
- Persze, kicsikém!
- Talán ha megszületik a kicsi és megengedjük, hogy vigyázzon rá, akkor nem fogja magát egyedül érezni! - mondta mire nyomtam egy puszit a homlokára.
- Nálad nincs tisztább és édesebb a földön, kicsim! - simogattam meg a buksiját.
- Van számodra egy meglepetésem. - vetettem elő miközben megkértem csukja be a szemét. Aztán, ahogy kinyitottam az ajándékot elé tárult az ajándék, ami egy hófehér kiságyat takart.- Igor! Ez gyönyörű! Ebben fog aludni?
- Bizony ám! Holnap elviszlek téged egy bababoltba és veszünk néhány játékot, jó? - mondtam mire átölelve bólintott egyet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A gyémant rabszolga (Befejezett)
RomantizmIgor egy másik dimenzió miniszterelnöke, Vladimir egy kisállat szintjére emelt rabszolga, akiket a nagyurak tartanak maguknak az ágyba. Egy pillantás a rabszolga piacon mindent megváltoztat.