💎Első fejezet💎

5.1K 268 22
                                    

Az emberiség tovabb fejlődött, mint amennyire el mertek kepzelni. Immar a földön és a levegőben is lehet eni, vannak, akik a víz alatt is felépíthetik a házukat. Külön szabályok érvényesek mindenre és a parlament irányít mindent. A leggazdagabbak fényűző házakban élnek és ha nem akarnak megházasodni, kisállatokat tartanak. Ők is emberek, de kissebbek, gyengébbek és milliószor szebbek mint a normalis emberek. Az ő dolguk, hogy szórakoztassák gazdájukat. Mindenfele módon.
Lord Igor Versalli ennek az új rendszernek a miniszterelnöke. Huszonkét évesen ő a legfiatalabb ennek a posztnak a történelmében. Szülei kegyetlen, gazdag emberek voltak, akik soha sem mutattak szeretetet egyetlen fiuknak. Ez az oja, amiért Igor nem csak érzéketlen lett, hanem arrogáns és akaratos.

Igor sosem szeretett feleslegesen vásárolni, főleg akkor ha nem is akar venni semmit. Egy baratja hivta el. A kisallat bolt százszor nagyobb volt mint bármelyik nagy áruház. A kisállatok víz tartályokban lebegtek maszokkal az arcukon, eszméletlenül.
- Ehhez mit szólsz? - kerdezte a barátom es egy barnahajú, macska állatkára mutatott.
- Mehetünk már haza? - kerdeztem és inkabb ott hagyta a fenébe. Mar az iratait kéne intéznie otthon, hatha utana lesz idő Aryval akrobatázni egy kicsit. Ary az állatkája. Egy éve vette egy leárazáson.
Igor befordult egy sarkon és oldalra nézett. Na ezt kár lett volna kihagyni. Egy hófehér, macska hibrid. Nagyon fiatal volt, biztos épphogy elérze a tizenhatot. Az az állatkák eladási kora. Megnézte a tábláját.

Név: Vladimir
Kor: 16
Nem: férfi
Státusz: omega
Ár: 15 000 000$

Omega, tehát akár képes gyereket is szülni, az ilyenek nagyon ritkák. Igor gondolkodni kezdett. Az egyik barátja egy vörös, rókát tart és imádja. Talán ha megvenné lenne egy kis plussz szórakozása otthon. Ary egy béta, ő nem tud szülni, de vele lehetne utódja. Megnézte az arcát. Hihetetlenül szép volt, fiú létére. Ahogy a fehér fülecskéi megrándultak, valahogy olyan kis édesnek találta. Hosszú haja csak ugy bebegett a vízben. Egy szó illett rá: Gyönyörű.

A gyémant rabszolga (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang