4| O sensin Jimin

116 31 36
                                    


Bölüm 4:
"O sensin Jimin"

Elimdeki kalemi çevirirken bir yandan okuduğum soruyu anlamaya çalışıyordum. Şu an ders falan çalışmıyordum tabii ki de. Şu an tüm okul deneme sınavı oluyorduk. Çözmeye çalıştığım sorunun mantığını anlayınca işlemi yapmaya başladım. Matematik dersini hiç sevmesem de yapabiliyordum.

"8 dakikanız var"

Aldırış etmeden soruları çözmeye devam ettim. Yetişmese de umrumda olmazdı. Diğer yarım akıllılar beni zaten zirvede tutmayı başarıyordu.

Sorular bitince arkama yaslandım ve gözlerimi kapattım. Başım çatlıyordu. Optiğime bakıp işaretlemediğim yer var mı diye kontrol etmeye başladım. Bu genellikle kalan süre zaafında sınavın bitimine kadar oluyordu. Yanlışım olacak diye ödüm kopuyordu.

"Sınavınız bitmiştir arkadaşlar. Optiklerinizi sıranın üstüne bırakıp çıkabilirsiniz."

Masanın üstündeki optiği hocanın masasına bırakarak hızla bahçeye çıktım. Temiz hava alsam iyi olacaktı. Bahçedeki banka oturup belimi geriye doğru yasladım. Yüzümü gökyüzüne kaldırıp gözlerimi kapattım. Gözümün önüne gelen Jimin'le hemen gözlerimi geri açtım. Hayır, düşünmek istemiyordum. Şu anda olmazdı.

Yanıma oturan bedenle lanet ettim. Ben düşünmek istemezken dibimde bitiyordu resmen.

"Sınav nasıl geçti?"

"Çok iyi"

"Bu sınavda seni geçeceğim Sumin. Kararlıyım."

"Görücez Jimin."

"İddiasına girelim mi?"

"Ne iddiası?"

"Eğer ben kazanırsam bana yemek ısmarlayacaksın. Sen kazanırsan ben ısmarlayacağım."

"Ya ben seninle yemek istemezsem?"

"O kadar mı iğreniyorsun benden?"

"Ne?"

"Yok bir şey. Neyse, kabul ediyor musun?"

"Kabul. Ama kazanacağından fazla emin olma Park Jimin"

"Görücez Sumin. Nedense yüzünü sürekli birine benzetiyorum ama çıkaramıyorum."

Keşke hatırlasan Jimin, buna çok ihtiyacım. Tekrardan elimi tutmana, tekrardan huzurum olmak istemene... Çok ihtiyacım var.

"Ah, öyle mi?"

"Aslında insanlarla iletişim kuran biri değilim ama sanki seni uzun zamandır tanıyormuşum gibi geliyor."

"O zaman iyi ki benzetmişsin"

"O neden?"

"Birde soruyor musun? Koskoca Park Jimin benimle konuşuyor."

Bu söylediğime hafif bir kahkaha attı ve önüne döndü.

"Gerçi, boyun tutmuyor."

𝘧𝘪𝘭𝘵𝘦𝘳 ༄ 𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒋𝒊𝒎𝒊𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin