6| Keşke benim seni sevdiğim gibi sevseydin beni

104 28 35
                                    


Bölüm 6:
"Keşke benim seni sevdiğim sevdiğim gibi sevseydin beni"

Multi; Eunmin

BTS- We Are Bulletproof: The Eternal

-EunMin-

Okulun kafeteryasında oturmuş Yoongi'yi izliyordum. Minik burnu, pembeye kaçan dudakları ve yüzündeki ciddi duruşu onu mükemmel gösteriyordu. Elindeki tabakla bir masaya oturduğunda seyretmeye devam ettim. Yemek yiyişi bile mükemmeldi. Okulda kimseyle doğru düzgün arkadaşlık kurmuyordu. Kendi içine kapanık biri gibi duruyor ama benim gözümde o rengarenk biri.

Tabağımı masada bırakıp Yoongi'nin olduğu masaya ilerledim. Yavaşça karşısına oturduğumda yüzüme baktı ve göz devirip yemeğini yemeye devam etti. Alnına fiske atıp bana dönmesini sağladım. Gözlerindeki ateş yerini aldığında dudağım keyifle yukarı kalktı.

"Ne istiyorsun?"

Dudağının arasından kaçan o sinirli mırıltı onu daha çok çekici kılıyordu.

"Hiç, konuşmaya geldim. Kolun nasıl?"

"Sanane"

"Pekii~ Eee nasılsın Yoongi?"

"Sanane, git artık"

"Hayır."

"Siktir git"

"Pekala, bu bardağı taşıran son damlaydı."

Ayağıya kalkıp önündeki tabağı aldım ve yüzüne yapıştıştırdım. Yüzü yemek içinde kalmıştı. Öksürüp eliyle yüzünü sildi ve ayağıya kalktı. Sinirle dibime kadar geldi. Memnun olmuş bir şekilde gülümsedim. İstediğimi yapıyordu.

"Bana bak kızım, bulaşma bana!"

"Ama seninle eğlenmesi çok eğlenceliii~"

Yüzünü buruşturdu ve geri çekilip arkasını döndü ve hızla yürümeye başladı. Sen daha dur bakalım. Nasıl olsa bir gün seni sevmem için ayaklarıma kapanacaksın.

Kafeteryadan çıktım ve Sun'ın sınıfına gittim. Sumin ile bir şeyler konuşuyordu. İçeriye girerek kendime bir sandalye çektim ve karşılarına oturdum.

"Ne yapıyorsunuz burda?"

"Sun ile Eun hakkında konuşuyorduk."

"Hmmm. Eee neler konuştunuz?"

"İşte Eun'un duyguları hakkında konuşuyorduk. Neler hissediyor falan."

"Anladım. Bence bunu anlamak için hep Eun'un etrafında olmalısın Sun."

"Zaten hep etrafındayım ama bana karşı bir kez bile adım atmadı."

Sun'ın gözünden bir damla yaş düştüğünde gözlerini kapattı ve eliyle gözyaşını sildi. Eun hakkında ne yapacağımızı hiç bilmiyorduk. İkisi de okulun vokal grubundaydı. Çıkın aklımdan dizi fantezileri.

𝘧𝘪𝘭𝘵𝘦𝘳 ༄ 𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒋𝒊𝒎𝒊𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin