Bölüm 22:
"Sen benim en sevdiğim gökyüzümsün."Multi; Sun
Eskitilmiş Yaz- Geceler Şimdi
-Sun-
10.05.2020
"Su ister misin?"
Koltuğun başlığına kafasını yaslamış gözleri kapalı olan Eun'a doğru hafifçe eğilip yüzüne bakmaya başladım.
Gözlerini aralayıp kahvelerini benimle buluşturdu. Öylece gözlerine baktım. Bakmaya kıyamadığım gözlerine uzun uzun baktım.
Ardından yüzünün dört bir yanında gezdirdim gözlerini. Her bir uzuvlarını aklıma kazımak istermişçesine uzun uzun baktım.
Ardından dudaklarına baktım. Dudaklarındaki hafif tebessümle gözlerine çıkardım gözlerimi. Onun gözleri de yüzümün her çizgisini inceliyordu.
Başımı iki yana sallayıp tekrardan konuştum,
"Su ister misin?"
Kafasını hayır anlamında salladı. Kolunu belime dolayıp beni kendine çekti. Yüzüm boyun girintisine gömülü kaldı. Burnunu boynuma sürtüp bedenini geri çekti ve vücudumun tamamının koltukla temas etmesini sağladı.
"Eun üst katta Sumin var."
"Umrumda değil."
"Daha iyi misin?"
"Sadece başım dönüyor"
"İlaç getirmemi ister misin?"
Hafif kıkırtısını duyduğumda yüzümü geri çektim. Dudaklarını yanağıma bastırıp başını koltuğun başlığına yasladı ve gözlerime bakmaya başladı.
"Başımı döndürüyorsun."
Göz devirip kalkmaya çalıştım ama izin vermedi.
"İlaç getiricem"
Belimdeki kolları hafiflediğinde koltukta dik konuma geldim. Saçımdaki tokayı sıkarak kaküllerimi düzelttim.
Saçımdaki tokanın bir anda çekilmesiyle başım hafif geri eğildi.
"Böyle daha güzel"
Elini saçıma daldırıp düzeltti.
Gülümseyerek koltuktan kalktım.
Mutfağa gidip bardağa bir su doldurdum ve tezgahın üstüne bırakarak üst kata Sumin'in odasına çıktım.
Kapıyı tıklatıp beklemeye başladım. "Gel" sesini duymamla içeriye girdim.
Sumin üstünde beyaz salaş bir tişört, altına ise mavi gecelik tarzı şort giymiş ders çalışıyordu.
Sınava çok az kalmıştı ve aramızda insan gibi çalışan Sumin ve ben vardık. Eunmin'in ders çalışmakla arası yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘧𝘪𝘭𝘵𝘦𝘳 ༄ 𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒋𝒊𝒎𝒊𝒏
Fanfiction"𝑺𝒆𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒍𝒊𝒏 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒌𝒖𝒄𝒂𝒌𝒍𝒂𝒚𝒂𝒄𝒂𝒈ı𝒎" Start: 19'04'20 Finish: 30'12'20