Bölüm 19:
"Sana sarhoşum"Medya; Sun ve Woo
10.05.2020
-Eunmin-
Yoongi'nin bedenine daha çok sarılarak ısınmaya çalıştım. Akşam olmuştu ve hava serindi.
"Üşüdün mü?"
"Biraz."
Beni kendinden ayırdığında hızlıca kollarımı bedenime doladım. Üşüyordum.
Üstündeki ceketi çıkarıp hızlıca kollarımdan geçirdi ve bedenimi önüne alıp ellerini cebime ellerimin üzerine koydu. Çenesini omzuma yaslayıp öylece denize bakmaya başladı.
Debelenmeye başladığımda daha çok sarıldı.
"Yoongi üşüyeceksin"
"Senin sıcaklığın yeterli"
"Yoongi şu an romantik olma sırası değil."
"Romantik olmaya çalışıyorum Min. Senin sıcaklığın gerçekten yeterli."
Gülümsedim ve cebimdeki ellerini tuttum ve birbirine kenetledim. Ellerimi daha sıkı tuttuğunda yüzümdeki gülümseme genişledi.
Başımı arkama atarak Yoongi'nin göğsüne yasladım. Burnunu saçlarımda gezdirdiğinde tüm bu olanların rüya olmamasını diledim.
"Yoongi?"
"Efendim"
"Bu yaşadıklarımız rüya değil değil mi?"
"İstersen cimcikleyebilirim"
"Ah hayır kalsın"
Hafif kıkırdadığımda Yoongi kollarını bedenime daha sıkı sardı.
"Gülüşünde yaşamak istiyorum."
"Gece gündüz demeden gözlerini seyre dalmak istiyorum."
-Sun-
Çalan kapıyla yerimden kalktım ve kapıyı açtım. Gözlerim ağlamaktan şiş olduğu için çok yanıyordu ve görmekte hafif zorluk çekiyordum.
Kapıyı açtığımda bitkin bir Sumin görmeyi beklemiyordum. Beni gördüğünde omuz silkip içeri girdi ve mutfağa geçti.
Arkasından mutfağa girip ne yapacağına bakmaya başladım. Çekmeceden bir bıçak çıkarıp bileğine götürdüğü sırada gözlerim şokla açıldı ve hızlıca bileğini kavrayarak bıçağı elinden aldım.
Gözlerini bana çevirip bakmaya başladı.
"Lütfen artık ölmeme izin verin."
"Kendine gel! Ölüm bir çözüm değil tamam mı?! Ben de Woo ile kavuşamadım ama senin gibi saçma salak intihar girişimlerinde bulunmuyorum!"
"Herkesin acısı bir mi sanıyorsun sen Sun?"
"Herkesin acısı bir değil ama her acısı olan da intihar etmiyor."
"İntihar ettiğimi nerden çıkardın? Ölü insanlar intihar edebiliyor muymuş?"
Elimdeki bıçağı tezgahın üstüne bırakıp kollarımı Sumin'in boynuna doladım.
"Biliyorum, ikisini öyle görmek zor. Hatta çok zor, her şeyden bile zor. Ama dayan. Söylemesi çok basit biliyorum ama dayan. Karanlığın sonunda ışık vardır. Kendini karanlığa kaptırma."
"Ben kendimi kaptırmadım, beni karanlığa o itti."
Kollarımı boynundan çektim ve kollarının iki yanına yerleştirdim.
"Şimdi git güzelce duş al ve uyu tamam mı? Yarın okula gözü şiş olarak gitmek istemezsin öyle değil mi? Onun karşısında güçlü kalmak zorundasın."
Yorgunca kafasını salladığında gülümsedim ve saçlarını karıştırdım.
Ayaklarını sürüye sürüye mutfaktan çıktığında zil çalmıştı. Hızlıca gidip kapıyı açtım ama kimse yoktu. Etraftan yoğun bir içki kokusu geliyordu.
Kafamı kapıdan biraz daha dışarı çıkararak etrafa göz gezdirmeye başladım.
Tam içeri girecekken duvarın önüne çömelmiş Woo'yu görmemle birlikte hızlıca dışarı çıktım.
Yanına gittiğimde yoğun içki kokusu yüzünden yüzümü buruşturdum.
"Ne yapıyorsun?"
Endişeli sesimle konuştuğumda gözlerini bana çevirdi.
Kollarından tutup olduğu yerden çekmeye çalıştım. Gücünü koruyor, hiçbir şekilde olduğu yerden kalkmıyordı.
"Woo kalk hadi."
Yakamdan tutup kendine çekti ve dudaklarıma kapandı. Sarhoş halinden faydalanıyor gibi görünmek istemiyordum. Kendimden uzaklaştırıp yüzüne bakmaya başladım.
"Sabah hiçbir şey hatırlamayacaksın. İstemediğin birini öpme, sarılma."
"Sun..."
"Evine git ve duş al."
"Sarhoş değilim ben."
"İçki kokuyorsun"
"İçki içmem sarhoş olduğumu göstermez."
Sessiz kalıp yüzüne baktım. Olduğu yerden kalkıp ellerini yüzüme yerleştirdi.
"Özür dilerim, sadece... Sadece seni üzerim diye çok korkuyorum."
"Beni üzdüğün tek bir anım oldu sadece, bizim olamayacağımızı söylediğinde kırdın kalbimi."
"Özür dilerim."
"Şimdi git ve duş al"
"Affettin mi?"
"Sarhoşsun Woo"
Dudaklarını dudaklarıma bastırıp ellerini belime yerleştirdi. Dudaklarının üzerinde şeker tadı mayhoş yapıyordu beni. İçki tadı alamıyordum.
Beni kendine daha çok çekip belimdeki kollarını sıkılaştırdı.
Öpüşüne karşılık verdiğimde dudaklarımın üzerindeki dudaklarının kıvrıldığını hissettim.
Gülümsüyordu.
Dudağımın üstüne son bir öpücük bırakıp alnını alnıma yasladı.
"Sana sarhoşum"
🌙
Çok teşekkürler Bay Yoongi, öldük!En çok hangi şarkıyı beğendiniz? Ben sürekli daechwita dinliyorum.
Umarım sevdiğiniz bir bölüm olmuştur.
Diğer bölümde görüşmek üzere okitoda'nın okitoları 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘧𝘪𝘭𝘵𝘦𝘳 ༄ 𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒋𝒊𝒎𝒊𝒏
Fanfiction"𝑺𝒆𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒍𝒊𝒏 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒌𝒖𝒄𝒂𝒌𝒍𝒂𝒚𝒂𝒄𝒂𝒈ı𝒎" Start: 19'04'20 Finish: 30'12'20