Bölüm 26:
"Minik doktor"-Sumin-
Gözlerimi açtığımda karşımda beliren Jimin'in yüzüyle gülümsedim. Dolgun dudakları, küçük burnu, alnına dökülmüş saçlarıyla öyle eşsizdi ki... Yaklaşıp yanağını öptüm ve yataktan kalkarak sessizce odadan çıktım.
Alt kata inerek mutfağa geçtim ve klasik bir kahvaltı hazırlayarak üst kata odaya çıktım.
İçeri girdiğimde saçları dağılmış, dudakları büzülmüş, gözleri etrafta gezinen mayhoş bir Jimin gördüm.
Yüzüme yerleşen gülümseme ile yatağa yaklaştım. Jimin gözlerini benimkilerle buluşturup gülümsedi.
"Kahvaltı hazır. Çabuk ol çünküü bugün yoğun bir günümüz olucak. İşe geç kalmak istemiyorum"
Elleriyle ellerimi tutup yüzünü karnıma koydu ve alttan alttan bana bakmaya başladı.
"Jimin bana öyle bakma. Kalk ve giyin."
Gülerek tişörtümün üzerinden karnıma öpücük bıraktı ve kalkarak dolabın önüne geçti.
Odadan çıkarak alt kata mutfağa indim. Sandalyeye oturarak Jimin'i beklemeye başladım.
Jimin de geldiğinde kahvaltımızı yaptık ve masayı toplayıp üst kata üzerimi giyinmeye çıktım.
Üstümü giyinip alt kata indim ve evden çıktık....
Hastane koridorunda hızlıca yürüyor kaçan hastayı yakalamayı çalışıyordum.
"Yardım etsenize!"
Etraftaki hemşireler de koşuşturmaya başlamıştı.
Hasta soluklanmak için durunca hemşirelerin biri kolundan tutmuştu kaçmaması için.
"Tamam bırakabilirsin"
Yavaşça hastanın yanına yaklaştım ve güven vermek adına sırtını sıvazladım.
"Bana güvenebilirsin. Hiçbir şey olmayacak, ameliyatın çok güzel geçicek."
Karşımdaki kadın korku dolu gözleriyle yüzüme bakıyordu.
"Seni anlıyorum, senin için zor bir durum. Korkuyorsun, ama güven bana. O ameliyathaneden yüzün gülerek çıkacaksın."
"Ölmek istemiyorum"
"Ölmeyeceksin, çıkar onu aklından."
Kadın ilk önce etrafa ardından yüzüme baktı ve başını salladı.
"Şimdi odana geç ve güzelce dinlen tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘧𝘪𝘭𝘵𝘦𝘳 ༄ 𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒋𝒊𝒎𝒊𝒏
Fanfiction"𝑺𝒆𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒍𝒊𝒏 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒌𝒖𝒄𝒂𝒌𝒍𝒂𝒚𝒂𝒄𝒂𝒈ı𝒎" Start: 19'04'20 Finish: 30'12'20