3| Sen benim hayattaki en sevdiğim dersimsin

133 30 40
                                    


Bölüm 3:
"Sen benim hayattaki en sevdiğim dersimsin"

Çalan alarmımın sesiyle uyandım. Battaniyemi ayaklarımla üstümden atarak ayağıya kalktım. Lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Dün gece çok ağlamıştım, bu yüzden gözlerim çok yanıyordu.

Havluyla yüzümü silip ıslanan saç tutamlarımı geriye ittim. Islanmaktan nefret ederdim. İğrenç bir şeydi buda.

Ayaklarımı sürüye sürüye dolabın önüne geçtim ve okul kıyafetlerimi giyip çantamı hazırladım. Mutfağa girip sandalyeme oturup kahvaltımı yapmaya başladım. Sun hep bizden önce kalkıp kahvaltıyı hazırlıyordu.

"Eun nerede?"

"Bilmem, uyuyordur. Ben bakarım bekle."

Yerimden kalktım ve Eunmin'in odasının önüne geldim. Kapıyı tıklattım, ses gelmedi. Uyuyordu galiba halâ. Kapıyı açıp yavaşça içeriye girdim. Yatağında değildi. Lavabonun açılan kapısından üstü giyinik Eunmin çıkınca hayret ettim. O hayatta bu saatte hazır olmazdı.

"Mal gibi bakma suratıma"

"Sus be! Kahvaltı hazır, çabuk ol. Seni beklemeden gideriz bak."

"Tamam, geliyorum."

Kapıyı kapatıp odadan çıktım ve mutfağa girip kahvaltımı yapmaya devam ettim. Kahvaltım bitince masadan kalktım ve lavaboya gidip elimi yıkadım.

Herkes tabağını bitirince ayakkabılarımızı giydik ve evden çıktık.

Okula gelince birbirimize el sallayıp sınıflarımıza dağıldık. Sınıfa girince yerime oturdum ve çantamdan telefonumu çıkarıp kulaklığımı kulağıma taktım. Ucunu telefona taktıktan sonra şarkı açtım.

Şarkı dinlemeyi seviyordum.

Zil sesini az da olsa duyunca kulaklığı çıkarıp şarkıyı kapattım ve telefonu çantamı koydum.

İçeriye giren öğretmenle hepimiz ayağıya kalkarak hocayı selamladık ve yerimize geri oturduk.

"Yarın deneme sınavı olacaksınız, iyi çalışın. Sunmi, sana güveniyorum. Yerini korumaya çalış canım."

"Tamam hocam."

...

Bahçedeki banka oturmuş yere bakıyordum. Deneme sınavlarını sevmiyordum. Okulun birincisi olabilirdim ama bu okulu çok sevdiğim anlamına gelmiyordu.

Eunmin ve Sun yanıma oturunca kafamı kaldırdım ve derin bir nefes aldım.

"Deneme sınavlarından nefret ediyorum"

"Bende!"

"Bende!"

Yanımıza yaklaşan müdürle gerilmeye başladım.

"Sumin, konuşabilir miyiz kızım?"

"Olur hocam"

𝘧𝘪𝘭𝘵𝘦𝘳 ༄ 𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒋𝒊𝒎𝒊𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin