9.BÖLÜM

2.5K 89 24
                                    

Hani demiştim ya sanki zaman ve süre kavramı benim için durmuştu. Asıl şimdi durmuştu zaman ve süre kavramı benim için. Duyduğum iki kelime ile beyninden vurulmusa döndüm . Miran "BENİM KARDEŞİM" işte bu iki kelime beni altüst etmişti . Bunun olması imkansızdı . Ne yapacaktım yada ne yapmalıydım bilmiyorum. Kaşlarımı olabildiğince çattım. Sonrada sesli bir şekilde yutkundum.

"N-Ne?" Dedim kekeleyerek. Kenan abi başını ellerinin arasına aldı

" Nasıl olabilir ya bunları yapan o olamaz. O o öyle biri değil. " Dedi . Sonra sinirle arabanın direksiyonuna vurdu . Benim ise sanki basım dönmeye başlamıştı . O yüzden kendimi koltuğa yasladım . Ne olduğunu anlamış değilim . Kafam allak bullaktı . Bir de ben Kenan abinin kardeşine burda öküz , hayvan , ağa bozuntusu.. falan dedim . Kenan abi bana döndü ve koltuğundan uzanıp elimi ellerinin arasına aldı .

" Dilan bak emin misin buranın ağası olan Miran Karaca mı?" Başımı hafif bir şekilde salladım . Kenan abi koltukta arkasına yaslandı . Bir iki dakika sonra da arabayı çalıştırdı .

Araba da hiç konuşmadık . Ne konuşabilirdik ki ikimizde şok olmuştuk. Ancak sessizliği ben bozdum

" Kenan abi -hani ben Miran a-" kekeleyerek söylediğim cümleyi Kenan abi böldü .

" Dilan ne söylediysen haklıydın . Merak etme o söylediklerinle ilgili bir şey söylemiycem . Ama sende hiç itiraz etmeden oraya varınca odana gidiceksin . " Başımı salladım

Araba Karaca konağında durunca. Konaktan Miran'ın sesi geliyordu .

" Biz sizi buraya ne diye diktik lan ! Kız kaçıyor siz bunu benden duyuyorsunuz !" Evet tamda tahmin ettiğim gibi benim kaçtığımı sanmışlardı. Kaçmazdım kaçamazdım çünkü Azat abimden her ne kadar nefret etsem bile o benim abimdi , kanımdı. Arabanın kapısını açtım . Ayağımın acısını unutup ayağa kalkmaya çalışınca ayağımın acısından ağzımdan çıkan küçük bir inlemeyi durduramadım .

" Ah."

" Dur Dilan bekle. Yardım edeyim." Dedi Kenan abi. Ve arabanın etrafından dolaşarak benim kapıma geldi . Sonra kolumdan tutarak ayağa kalkmamı sağladı. Sonra bir anda başımın dönmesi ile onun koluna tutundum .

" Dilan! iyi misin?" Başımı salladım.
" Evet iyiyim. Sadece bir an basım döndü o kadar." Kenan abi ile yavaşça konağa doğru ilerledik . Konak kapısını iterek açtım. Kapıyı açınca herkes bana baktı .

" Dilan " diyen Miran bana bir adım atmıştı ki arkamdan giren Kenan abi ile olduğu yerde kaldı . Kenan abi sanki onlar yokmuş gibi beni merdivenlere yönlendirdi.

" Abi?" Kenan abi bize doğru bir adım atmış Miran'ı elini dur işareti yaparak durdurdu ✋ Sonra beni yukarı çıkarttıp odama doğru yönlendirdi . Beni odama soktu ve " Dilan yatıp dinleniyorsun . Tamam mı abicim ?" Konuşacak halde olmadığım için başımı salladım . Kenan abi anlımı öptü ve gitti .

Miran'ın Ağzından

Yaşanan olayların üzerinden tam tamına 3 gün geçmişti . 3 gün boyunca Dilan la konuşmaya çalıştım . Ama o bırak konuşmayı beni odaya bile almayıp kendisini de odaya kapatmıştı. Ama bu gün onunla konuşmaya kararlıydım . Ne yaparsa yapsın onunla konuşacaktım. O yüzden şirketten erken çıktım. Konağa gelince direk odaya yöneldim . Odanın kapısını açınca . Yüzümde bir gülümseme oluşu verdi . Çünkü Dilan odada yoktu . Bu da demek oluyordu ki Dilan odadan çıkmış . Yani onunla daha rahat konuşabilirdim.
(sen öyle san Miran ağa😂) hemen üzerimi değiştirip aşağıya indim . Annem de o sırada mutfaktan çıkıyordu .

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin