14. BÖLÜM

2.1K 76 67
                                    

14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14. Bölüm: Tehlike

Affetmek güzel birşey olsa da bazı suçları cezalandırmak gereklidir. Çünkü insan oğlu çiğ süt emmiştir. Haddini bildirmedikçe hata yapmaya devam edecektir.

Bitmiyor. Derdim bitmiyor. Bir ağaç misali. Yapraklarımın dökülmesini bekliyorum ama yeni bir tane daha çıkıyor. İşte burda ben ağacım çıkan yapraklarda dertlerim. Ama bir fark var . Yaprakları dökülen ağacın sonradan yaprakla beraber çiçeğide çıkıyor. Peki benim ne zaman çiçeğim çıkacak..

Bana bakan şaşkın bakışları arkamda bırakarak çıktım konaktan. Tekrardan arabaya bindik ve Çıtak konağına gitmeye başladık. Bundan sonra bizi nelerin beklediğini merak ediyorsunuz değil mi? Bilmiyorum. Eski Dilan olduktan sonra neler olacağını az çok kestirsem bile yinede bilmiyorum.

Eski Dilan kim mi? Eski Dilan... O sizlere bahsettiğim eski Dilan sürekli bir çatışmanın içerisinde. Baskınlar yapar eski Dilan. Asla yanındakiler den başkasına güvenmez. Ve en kötü huyu da acımasız olması. Evet işte bu yüzden ayrılmıştım çeteden. Çünkü bana yapılanları düşündükçe acımasızlaşıyordum. Ahh merak etmeyin benim acımasızlığım sadece hak edenlere.

Çıtak konağına gelince arabadan indim. Korumalar kapıyı açınca bir kaç adımda avlunun tam ortasında oldum. Tam olduğum yere gelince tam bulunduğum yerde neler olduğu gözümün önünden birbir geçti.

" Yardımcın beceremedi artık sen yapacaksın" diye Azat'ın eline tutuşturdu Dilan silahı .

" Hadi vur neden vurmuyorsun. Çünkü beni böyle görmekten mutlu oluyorsun. Hadi söyle seni böyle görmekten çok mutluyum desene. Ha. Desenize biz senin bu halinden çok mutluyuz desenize" ardından başka bir anıya atladı . En çok canımı yakana

Babam bana inanırdı . Tam karşımda durdu ve hiç beklemediğim bir şey yaptı . Bana tokat attı.

" Bundan sonra senin bir baban yok! Yarında aşiret verecek cezanı" bu sahneler aklımı birbir yoklarken aktı bir yaş gözümden . Babam. Canım kanım . Bana inanmamıştı. Mor menekşem diye sevdiği kızına inanmamıştı. Gözümden akan yaşı annemin bana kollarını açarak gelmesi ile hızla sildim

" Kızım! Hoş geldin ." Dedi ve bana sarıldı . Ardından abimler ve Heja yengem geldi bana sarılmak için .

" Hoşgeldin canım" dedi Heja yengem.

" Naber limon🍋" dedi Yağız abim. Sarışın olduğum için bana böyle demesinden nefret ederdim.

" Yaaa Yağız abii" dedim sitem edercesine .

" Kızdırma lan kardeşimi" diye gülerek Azat abi geldi sarıldı.

" Hoşbuldum valla" dedim gülerek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin