Kaczuś (Katsuki )
Idę spokojnie przez park i nagle coś we mnie włazi . Patrzę się i widzę tą zieloną kulkę . Popatrzyłem się na niego z chęcią mordu ale nagle nasze spojrzenia się zetknęły . Żeby niezauważył mojego małego rumieńca obróciłem głowę . Prychnąłem i poszedłem dalej nieoglądającą się za siebie . Kiedy tak spokojnie szedłem znowu ktoś na mnie wpadł ale tym razem ktoś jeszcze niższy od Deku . Popatrzyłem w duł a tam brązowe włosy . Brunetka odsunęła się ode mnie i złapała za rękę Tsuyu która stała przyglądając się sytuacji . Poszły w swoją stronę a raczej Urasraka poszła a Tsuyu leciała . Nie przyglądając się długi tej dziwnej sytuacji ruszyłem w swoją stronę . Po drodze do domu widziałem jeszcze Denkiego z Jiro którzy mieli chyba piknik razem . Jeszcze widziałem Kirishime który gadał z jakąś dziwną laską której nie znałem ale to nie ważne . Ważne było to że nawet dwaj debile mieli drugą połówkę a ja w ciąż byłem sam . Może powinienem zagadać do Deku ? Nie jeszcze powie że jestem pedałem ! Choć on nigdy by tak nikogo nie nazwał ale zawsze po porostu może nie odwzajemnić moich uczuć . Eh... za dużo myślisz Bakugo...za dużo... . Nawet nie z orientowałem się że już byłem pod swoim domem .
~O 19:00~
Izuku
Oczywiście pani psycholog kazala mi się więcej uśmiechać , mieć pozytywne myśli i inne tego typu rzeczy lecz co mnie zaskoczyło powiedziała żebym „Znalazł drugą połówkę bo miłość mnie rozchmurzy i da świeży pogląd na świat" . Nie sądzę a nawet jeśli to nie jestem w nikim zakochany ale z drugiej strony może nawet taki udawany związek może mnie pocieszy . Dobra jak jakaś osoba wyzna mi miłość to się zgadze z nią chodzić . Muszę odrobić lekcje .
~Time skip~
Idę się umyć a potem ubrać i spać . Mam nadzieje że podjąłem dobrą decyzje bo nie chce później tego żałować .(chodzi o ten związek z pierwszą lepszą osobą . Choć ten pomysł jest straszny czemu ja to wymyśliłam .Od.Aut)
^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^
Więc znowu krótki rozdział ale zaczyna się chyba coś dziać . Piszę to książkę a sama nie wiem co się w niej dzieje XD . Miłego dnia , popołudnia , wieczoru lub nocy .
~Pa~