Hei chhiahhlawh pa tho rawh tihleh jk chuan mipa pakhat mulai chu tui chuan a theh pawpa alo meng nghal kawk kawka a hlauthawng tih chu a hmel ah pawh a hriat theih jk chu a inthiam lo hnuhnawha..
Tho rawh zaninah in lalram kan lak lawm nan Party a awm dawna inti fai rawh a ti ba hlah nuaia..
Abula huh nuaia lo thu chu a ding hluaia kalna tur mai a hriatloh avang chuan a hawi kual ruk ruk a..
Jk chu alo nuisuka saw tah sawn ibualna chu tihpah chuan a kawka, huhnuai lo ding pawh chu kal ve mai a tum bawka.. Jk chuan a banah alo chelha I hming tal chu min hrilh ve la tih pah chuan a nuisuka..
A ngawi vung vunga ta e.. Lalfapa taehyung ka nia a ti bahlah nuaia jk hi a hlau tak zet ani zep loh chuan knights pakhat alo hneh chhan pawh kha apa nen an beih vang chauh ani taehyung vih a tumna apa zawk Khan a tuar ta sia.. Chu thil chu hre chhuak zawkin a mittui te chu alo dir nghal zawih zawiha a inhnit fuih fuiha..
Jk tih ngeihna hrelo chuan a vawnna chu phelhin va inbual rawh tihleh chhuah a ruala kawngkhar zawn a din chuan lalfapa taehyung nilo in taehyung ringawt ini ngeiawm zet chuan a nuia chuan ka lo kal hma chu lo chhuak miah suh ang che tihleh kawngkhar chu a khara..
Kan lalram, ka pa ,ka chhungte leh ka nihna engkim ka chan vek ani ka thiam loh ani tih chuan a tap zawih zawiha a lalfapa hrawn turlah a nungrawng ropui sia hetiang dinhmun a din reng ai chuan tihpah chuan tukverh lam chu a pana..
Tae pov..
Damna chhan tur ka nei tawh lo tihpah chuan tuhverhah chuan ka dinga ka mit chu ka han chhing vang vanga ka pa thusawi keimah chiaha ka awm ani pawhin zam lo turin leh mahni nunna la, la lo tura minin tiam tir kha ka hre chhuak zawka kei anga lalfapa lak tlak lo hi an awm tawh lo tih chuan ka biangah chuan ka mittui chu alo luang thla ngial ngiala..
Chutia ka mit chhin lai chuan tu emaw hian ka banah lo chelhin min hnuk thla pawpa ka phuchiang lutk chu ka chiai veka nangmaw tih pah chuan ka melh hraw a.
Ipa vanga ka tuar nasat zia hi i hria em tihpah chuan min pet pawp pawpa ka ka te chu a thi hnuanga a ngul hnam chu ahan phawia min vih a tum lai tak chuan pawr tak hian duhtawk rawh tih leh min kaih thawh a ruala..
Lalfapa I hrethiam lo ani, ani hian se luhan in ahan ti chiah chu jk chuan guards ani hi hruai chhuak nghal rawh u a ti nghala an chhuah pui dawn chiah tihah jk chuan min kaia luhan hma ah ani hi ka lawmman ania a sam zai khat pawh khawih in tum anih chuan in nunna in thapah ngai rawh u ngeiawm zet chuan a nui hak mahse keichuan mak ka ti takxet..
End..
Tah hian thu rawh tihpah chuan jk chuan tae chu a khum dup takah chuan a thuttira a hmaia thi kai te chu a tihfai saka tae chuan a en renga engvanga a chunga tha em em nge a nih a hre lo..
Ka va hmeltha awm ve ti nge min en renga jk chuan nuisuk chuan a rawn tia... Tae chuan a ka chu a chip hmaka teuh lo maia a ti bahlah nuaia jk chu a nuisuka inbual rawh ka lo nghak ang che..
Tae chu a ding nghala kal mai ahan tuma panna lam mai tur chu a hre lo a jk chuan a sir lam chu a kawka tahsawn ahan ti chiah tae chu a tlan lut nghala..
Jk pov..
Eng nge maw ka chungah hian thleng le eng hian nge maw ka nuih tiza em em pawh ka hrelo a hmel ka hmuh hian ka nuilo theilo..
Taehyung maw ni a, a hming chu lalfapa tan chuan a strength lo mah mah ani ka nuisuka..
Lalfapa ti a min ko ri chu ka hria a ka va pan hnaia khawngaihin inhrukna tur min pe thei agem ahan tih chuan ka nuileh suka towel chu ka va la a keiain cher mahse asan danah chuan kanin chen renga chuvang chuan ka thawmhnaw chu ka pe a..
Alo chhuak chiah chu keiin thawnhmaw hak mai maia ka hman kha heti em em hian alo mawi tih ka hrelo chhuksak leh rum rum mai te ka duh a rawn kal pheia ka hmai zawnah chuan a kut chu a rawn veia ka harh chhuak zawk eng nge maw ni ka hriat ni..
Kal ila mahse Party na ah chuan ka bulah awm suh ang che tihleh chhuah ka ruala ka hnungah chuan min lo zui ve hnek hneka ka nui leh suk zela..
Ruai thehna ka han lut chiah chu kut an lo beng dar dara zep loh chuan hetiang hun hi nuam ka ti takzet ka pa chuan in chhuang tak chuan min rawn kuaha
Kan lalfapa jeon jungkook knights huaisen em em tuna magnolia lalram hnehna kan chan hming leh lalthisen kai ngei chhiahhlawh kan neih kan lalram ti hmingtha tu hmingin o ahan tih chuan kut an lo beng dar dara tae chu ka va melh nghala mahse a hmelah chuan a hlim lo ani a awm ve reng bawk apa a thi a an lalram a chan bawka hetianga hnehna hlim awm tak chan hnua hlimawm tak hi ka hlim thei thlawt lo ani...
Kan lalfapa ropui chu lalthisen kai chhiahhlawha neih chu eng nge a an jimin chuan min rawn nghawt zeuh pah chuan a rawn tia.. A hlimawm tih ringawtin ka lo chhanga..
Tae chu ka va melha a kil te ah hian alo tap ru keuh keuh chu ka va hmu a pan hnaih chu ka chaka mahse lalfapa tan chhiahhlawh bula awm bawrh bawrh chu a mawi lo ani..
Jk tih chuan ka hnunglam atang hian hmeichhe pakhat hian min rawn kova ka va hawi nghal vata... Kan lalram khawnbawl fanu hmeltha leh sexy em em rose ani ka duh takzet a mahse vawitam min hnawl a induh tawkna hi ka duh leh zual ani...
A kut min rawn pe a ka lo kiss zeuha I hlawhtlinna ah ka lawmpui che lalthisen kai ngei chhiahhlawhah I rawn hawn thei bawka lal dik tak awm reng ilo nih hi tih chuan a nui sen sena a kawngah chuan ka kuaha a a nih chuan min duh tawh mai la a beng bulah chuan ka phun ser sera..
Lalfapa meuhin hetia vawitam min sawm chuan ka hnial ngam nang ahan tih chuan a biangah chuan ka kiss zeuha anih chuan ka roomah aw ka han tih pah chuan tae chu ka va en zeuha ka tawnglai chu ka tawp hmak..
Tu nge a bula mi saw ka ti rilru a ka han enchiang chu jimin bawk maw ka han tia ka nui haka rose min lo hrethiam lawk tih leh jiminte lam chu ka va pana..
Eng a ang itih I it deuh em ni a ngeiawm zet chuan ka han tia a lalfapa tan chuan ano mah mah ani chhiahlawh tan pawh a uihawm tih pah chuan tae hmaivel chu a khawihsaka min pe mai la chhiahhlawh dang ka pe mai ang che ahan tih chuan a kutah chuan ka mansaka tae chu ka bulah chuan ka dintira...
Ani hi ka lawmman ania tu mihring mahin ka hnen ata an lak bo hi ka phal lo a chuan tumahin an la bo ngai lo ang nang ngei pawhin engvanga thinrim em em nge ka ni tih pawh ka hre lo..
Aw le a tha e lalfapa in i tih miau chuan le a tha e tae kanin hmuhleh dawn nia tihpah chuan a siai zeuha a kal nghala..
Rumtak chuan ka melha jimin hi chimawm viau thin mahse ti em em hian vawikhat mah ka la ngei ngai lo .
Tae ban rekah chuan ka kaia min lo zui teh tih leh ka chhuahpuia kulh pawn lamah chuan ka kalpuia..
I duh tawkin tap rawh tihpah chuan leiah chuan ka thuttira second khat pawh a nghak hman lo a tap hawm hawm nghala ka tihpalh ka pa lalfapa nep tak ka ni tih chuan a tap khur char chara a sirah chuan ka lo ding renga zep loh chuan ka inthiam lo takzet ani... A bulah chuan ka zuk thu hniama tunah chuan engkim a tawp tawh I lalram chu theihnghilh rawh ka ta chauh ini tawh tihpah chuan ka ding hluaia kal ang tihpah chuan hma hruaitu ah chuan ka tanga..
End..
Tae pov..
Tawpa ita chauh maw ka niha jeon jungkook ka chunga i that derna na avang hian ka ngaihdam che I ring em ni lo nghak rawh I chunga ka tihtur hi in lalram pawn a tuar ngei ang..
A mood ah ka cheg thlot lo 😖😩mahse vote leh comment kha o 😊💜💜