Trainingna hmun chu an va thleng ta a an general chuan chibai alo buk vata hei tu nge nia ka va hre ngai love tih chuan tae en pah chuan a zawta jimin chuan Tae dara lo kuah vat pah chuan ka thianpa ani a chuvangin ka bulah a awm ve dawn ni alo tivata jk chuan jiminin a kuahna chu paihthlksak pah chuan alamah chuan a pawthnaia ka ta anih hi chuan he Thu hi ka pa i hrilh tur anilo anih loh chuan second khat pawh nghakin Lo in inunna kha i chan ang nuisek chuan ahan tia yoongi leh jhope chu an ina an nui dun var" tiang bawkin namjoon leh jin pawh...
Aw le lalfapa.. Lalpa chu engmah ka hrilh Lo ang mahse mi 6 chiah lo kal tur ang khan in+ sawi sia riahna a indaih Lo ang in mi rawn hruaipa hi chu tu emaw bulah a riah mai angai ang nge chhiahhlawh mutna a riak mai dawn a tih chuan jk chuan thinrim zet chuan a ngulhman chuan ahan tina chhiahlawh nen tehkhin ngai tawh suh ang che nangai pawha chungnung zawk anih hi thinrim tak chuan a ti tuara...
Namjoona adara lo beng pah chuan jung insum rawh a sawi tum pawh anih bik lo kha ahan tih takah chuan a ngulhnam pawh chu ala thla leh ta a thlawk bo nghal rawh a ti nghala ka tihpalh ani lalfapa tihchuan a kalsawn nghala yoongi chu alo nuisuka... Jimin chuan tae kutah chuan alo vuana Tae Lo kal rawh ka bulah i riak ve mai dawn nia tihchuan kalpui a tuma jk chuan a kut leh lamah chuan alo chelh vata...
Jimin leh tae chuan an en renga mahse jk chuan melh pawh alo melh lo mahse tae kut avawnna chu a thlah chuang lo yoongi chuan a thinrim tih a hria a jimin thlah teh min lo zui lawk teh tih leh jimin banah chuan akaia akalpui deiha midang ho pawh chuan an awmnna tur Lama an hriatna ah chuan an kal ve a tae chuan jk chu en renga lalfapa min thlah la kal ila ahan tihchuan jk chuan rum xet chuan alo melha lalfapa.. Lalfapa ti reng ringawta ka thu i awih chuang silo tun atang chuan jimin nen ka hmuhdun leh che u chuan in 2 khan hremna in pumpelh miah lo ang hre rawh u pawrzet thinrim tak chuan ahan tia...
Tae chu alo phu deuh dawra a khur leh der" nghala jk chu a chungah engvanga danglam thut" nge anih a hrelo amah jk ngei pawn a hrelo a thiante zinga a ngaihnat ber leh amah ngaihsaktu la awmchhun anga a ngaih ber a lalfapa nun rawng zetin biak leh abula awm a phal tawh Lo chu hreawm a ti takzet a mittui chu alo hnam thla ngial" a jk chuan pawrzet chuan min chhang ta che Kim Taehyung tihleh tae banah chuan a hmer vaka a mitah tak chuan a ena Tae mittui a hmu chiah chu a hmerna chu a thlah nghala a ka tihpalh lutk tae ka sawitum pawh nilo tihchuan a mittui chu a hruksak nghala....
Ka nu ka gae tihchuan a mittui chu a hru se" a jk chuan alo kuah vata lungngaisuh tae min nei tawh alawm khawhar in ka dah lo ang che kal tawh ila a tihchuan tae pawh chu alo bu ve ngauh" a jk chuan a kutah chuan a chelha a kalpui ta a sipai dang ho pawh chuan an lo endeuh hrek" a jk chuan eng nga tan maha ngailo ang chuan a kalpui hmawk" a an riahna hmun tur chu thleng ta a .
Skip...
tlai ah chuan guryeo nights chhuavawr paruk chuan ngulhnam vei thal kahte chu thiam tih hriat tak chuan sipai dangte nen chuan anin hanin beikual vela sipai dangte pawh chuan hmuhnawm ti tak chuan an lo thlira an chezia atang chuan an thiam tih a hriat ngawih" abikin jungkook chu a nunrawnna leh amah a inrin tawkna chuan a ti chak leh zual ani Tae chuan mit tla lek lo chuan a lo en ha a hetiang em" hian mi hian ngulhnam vei alo thiam a ni maw a tisapa jk in tae ava en chuan a hmelah chuan thiam a ti hle tih a hriat chuan a nui leh suk xela....
Tae chu ava ena tae chuan alo nuih ver" a jk pawh chuan alo nui leh ve mai bawka chutia anin nuih lai chu jimin chuan alo thlir renga a tum deuh hmuka hoseok chuan alo nghawk zeuha eng nge i ngaihtuaha nula i hmu thei silo a i awm a nuam chiah lo ami nui ver" chuan ahan tia jimin chuan chhang lem Lo chuan a kalsan hmaka hoseok i thusawi tur fimhkhur thin rawh yoongi chuan ramhmak chuan ahan tia....
///////////////////////////////////////////////////////
Jungkook kanin be lawk thei ngem jimin chuan Tae leh jk thudun chu ava ko a tehreng e jk chuan nuisuk chuan ahan tia jimin nen chuan anin zuipheia eng nge i sawi duha jimin.. Hmeichhia I mamawh leh tawh em ni JK chuan nuisek chuan ahan tia.. kook thil zawh duh che ka nei thudik tak min hrilh ang che serious hmel tak chuan ahan tia jk pawh chu a thutak ve deuh ta a eng a ahan tia....
Tae hi.. Ahan tia a ngawi data jk chuan tae hming alam chiah chu alo helh nghala eng nge sawi zawm ta che tuilo zet chuan ahan tia jimin chu a thaw sapa Tae hi I duh em a hmel atang chuan a hre chak tih a hriathheih.. Duha a nuihaka jimin i â ta em ni keileh mipa maw aw jimin naupangte ila naupang deuh ani nui hawk" chuan a tia jimin chu ala nui hauh lo jungkook naupangte min ti tawh suh nang aiin ka upa zawk chuan ka zawhna chu aw nge aih ahan ti nawn leha...
Eng pawh nise jimin mipa hi ka duh lo abikin Taehyung ang hi mahse engvanga a chunga tha em" nge ka nih ka hre Lo i sawi ang deuh khan lalram a chan bawk sia apa nen bakah ka lawmman ania eng nge tan vak nge itiha ahan zawt let deiha i duh chuan lo chuan kook a tha e nui ver" chuan ahan tia mahse ti nge min zawha jk chuan a zawt nawn leha ka duha ka ta ah ka siam ngei ang nih phawt kook tih leh kal a ruala jk chu a nghing dawt ni thei tur ani engvanga rilru na em" nge pawh a inhre lo mahse a lawmman hi chan a duh Lo tawpah a ngai a ni e zep loh chuan ana ani JK hi a tha alawm duh leh inngaizawng se nui hul hak chuan a tia a kal ve nghala a...
A va phei chu jimin leh tae chu an lo nui dun har" a hoseok chuan a ban alo veia kook helamah a rawn au lawng" a tae chuan nui ver" chuan ahan ena jk chuan melh pawh melh lo chuan hoseok te lam chu ava pan pheia a thu tum bur nghala hoseok chuan jimin leh tae hi anin hneih tlat eng emaw a awm chiang jk melh zeuh pah chuan ahan tia jin chuan lo tuihnih ve in dikchiah mai eng emaw chu a awm alawm ahan tive a JK chuan a ngulhnam chu a phawi rawka thinrim tak chuan ahma a thingkungah chuan a thlawh pawpa namjoon alo hrethiam nghala eng nge maw awm se intiha thian mai alawm nui lui hak chuan ahan tia... Jk chu a kal nghal nal" a..
Eng nge kha tia a thinrim ringawta hoseok chuan ahan tia ila hre mai yoongi chuan alo chhang sapa tae chuan jk a thinrim tih a hriat veleh chuan ava um nghala a...
/////////////////////////////////////////////
Lalfapa i thinrim em ni tae chuan hlauhthawn hmel tak chuan ahan zawta min kalsan rawh jk chuan alo vin tuara lalfapa i thinrimna chu min hrilh la puih dan che ka thiam mai thei che sin ahan ti leha ka vawikhat thusawi chu i hre lo em ni min kalsan rawh tihleh Tae chu a namthlu pawpa.. Kaih thawh chu ahan tum nghala a mahse...
Jeon jungkook I â mi eng nge khatia i tiha tih ri a hriat chuan a ding tha nghala jimin chuan tae chu a kai tho vata jk chuan engtin Mah a chhang lo ...Tae kha i bal vek nih kha Lo kal rawh ka intihfai pui ang che ahan tia..
Anin karah tak chuan jk chuan ngulhnam chu a rawn veia in" kar hmangaihna chu nakinah inchhun zawm dawn nia Kim Taehyung min rawn zui rawh ram hmak chuan ahan tia a kal nghala jimin nakinah kanin hmu leh dawn nia tihchuan jk chu a zui hnungah chuan a zui hna" a...
Jimin chu a nuisuka ka nau Jungkook tak hi chu o ka thu hriat engtikah nge i hriat ve ang o mahse lunngaisuh a rei tawh lo ang tihchuan a nui ver" a..
Ti zawng kha ni phawt mai teh se 😣💜💜 vote leh comment kha in lo ngai pawimawh hram" dawn nia 😙🤗