Chapter -5

292 48 6
                                    

Jk chuan apa chu a chhuahsana a thiante hmutur chuan a chhuak tlang nghala tae bula let tawh lem lo chuan..

Hyung in duh em lal ina awm hi in hne ve lo em ni ka sawi ang chuan thla eng emaw chhung chu sipai trainingna lamah awm ang u a ti bawrh+ a hyungte chuan mak ti takin an lo ena a chhan chu jk hian lal in chhuhsan hi a hreh em vang ani...hmeichhia an awm lo emai training na hmun chu hoseok chuan nui uar" pah hian alo tia JK chuan alo melh hraw a hyung ka fiamthu lo ania... Ahan tihchuan an zinga a thurawn an rin ber thin namjoon chu a rawn ding a... An lo en thapa..

Nia jk sawi ang khan lal in hi i chhuhsan ve reng" teh ang u keimah ni kanin zir zel nan pawh ala tangkai dawna bakah jk hi nakin lawkah lal maitur te pawh ani a hetia training na a khawsak te pawh hi atan a tha a keini pawh guryeo a sipai huaisen tak" 6 chu ni mah ila mi hmuhah chuan huaisenin chak viau mah ila tlin lohna tam tak kan neia mahni ke a dintheih te pawh hi kan zir a ngai ani ahan tih chuan an lu an lo bu ngauh" a... Jin chuan keipawh namjoon sawi kha ka pawmpui ka pa hi Prime Minister chu ni mahse kei ngei pawh hi ngul hnam vei thiam tak he lalrama hmeltha ti a sawi pawh ni Mah ila sipai trainingna a kal chu ka duh ani a han tih chuan an lo nui dar" a..

Hyung sawi kual duah a ngai hleihnem I duh chuan sawi tha ve mai ta che hoseok chuan alo ti bal" a... Anih jimin hi yoongi in alo tih chuan an zavai chuan jimin a awm velo tih chu an hrechhuak chiaha.. A lo kal alo kal ngei ang jk chuan yoongi en lo chuan ahan sawia yoongi pawh chuan alu chu alo bu ringawta..

Nih chuan kal chu kan ti tlu ta a tikhan kan zo mai alawmni namjoon in ahan tih chuan jk chu alo khuh khauha hyung thil tih tur pakhat kan la nei a tih chuan an lo ngawi thapa an thil tih tur vel chu a han hrilh mawp" a minute 20 hnu velah chuan mahse in duh loh chuan ka ti lui lo che u nia ahan tih chuan an ngawi vang" a...

Yoongi chuan ka pui ang che engpawh thleng se thian alawm kan nih a tih chuan JK chu a khisuka.. Vawikhat puih min dilna ania I tan a pawimawih viau anih Dawn hi hoseok chuan nui vur+ pah chuan ka pui ang che keipawn a rawn ti ve bawka.. Jin leh namjoon chu an ngawi vang" a namjoon chuan he thil kan tihtur hi min hriatchhuah chuan a pawi ngawt ang nga eng nge nghawng a neih dawn chu ka hre lo mahse thian chu thian alawm kan nih ahan tih chuan jk chu alo nui vur" a jin chuan alo en vang" a khisuka..

Jk chuan alo en ha a eng ni a hyung a rawn tih chuan khatianga I nui hmel kha i thiante hian engtik atangin nge kan hmuh tawh loh i hria em inu in a thihsan hnu che atang khan a ti chiah chu namjoon chuan alo nghawk zeuha.. A nghawi nghal data..

Nktk ah tihtur kan nghah sia haw tawh mai ila tih chuan an chhuak dar+ hlawma mahse jk chu haw ta lem lo chuan chumi hmunah chuan a riak ta zawka..

Skip...

Tae pov..

Kawngkhar chu an rawn kik dat+ a jk hmel hmuh tum chuan a khum chu ka va ena alo haw lo ni maw ka kal tir lovang che min ti sia ti bui" pah chuan kawngkhar chu ava hawnga vawinah silla nen kan inremna I nih dawn avangin kan lalpa chuan chuan insiam fela rawn kal tur che in a duh ani nangmah rawn lam tu tur pawh an lo thleng tep tawha he thil hi in bel la ilo chhuak dawn nia tih chuan min kalsan nghala..

A thil min pek chu rilru nuam lo tak chuan ka inbel mawlh" a.. JK pawh chu beisei ngam tawh loh chuan heihi ka chan tawk ani min ngaidam rawh o ka pa fapa lak tlak loh tak ka nih avangin keilo hi fapa dang lo neila a tha tur ti rilru pah chuan ka mittui chu ka hru hna hna a... Duh ang thana ka inbel hnu chuan darthla langah chuan ka han in ena lalfapa kawr ngei  leh a inbelna engkim ka inthuam famkim ka hmuh chuan kan lalram kha ka ngai tak zet ani ka thil tawn hi ka pawm thiam mai a ngai ani tih chuan ka chhuaka lalpa hmu tur chuan chhiahhlawh pali vel chuan min zui bawka...



Silla mite chu an lo thu thap tawha ka fapa ilo kal tawh maw hei hi kan lalfapa naupang ber Taehyung anih hi lalpa in ahan tih chuan ka lo meng bial kawka silla zinga mi pakhat chuan min rawn Pan hnaia ka kawr chu ahan phelha ka hnung chu a han ena lal chhinchhiah a hmu ni ngei ani tih hriat chuan a khisuka ka kawr chu ka ha tha sawk" a ka beng bul setah chuan kan lalpa chuan a duh ngawt ang che a rawn ti ser" a...

Inremna chu an han ziak ta a ti hi chuan kanin rem ta bawka kan lalfapa chu in ta ani ta e in lalram a luh hunah chuan a chungah engpawh thleng se kan lalram chuan mawhphurna kan nei tawh lo ang goryeo lalpa chuan a han tia...

A tha alawm ani hi kan ta a ni tawha tunchinah chuan a chungchang in lo ngaihven thei tawh lo ang in lalram kan pelh hma a thil thleng a awm anih chuan kan ngaidam lo ang che u chuan lalfapa lut tawh ta che tihchuan kan hma a ka chuanna tur kawngkhar chu min han hawn saka....

Kan enkual Vela jimin leh jk hmel reng" chu hmuh tur a awm lova min puih chu ka beisei lo a mahse ka kal hma ngeia hmuh chu ka duh tak zet rilru nuam lo deuh chuan ka han luta... Min kalpui nghala... Kan lalram min chhuhsak hnu atang kha chuan ka chunga thil thleng pawm thiam dan hi ka zir nasa tawh tak zet ani mahse a harsa ani ka mittui chu ka hru leh thina..



End...

Rei tak an kal pui hnu chuan silla ram ri chu an lut dawn ta a tae chu a hlauthawng tawh takzet a mit chu a chhing reng ringawta.. Silla an han luhpui chiah chu an hriatmiah lo mi 6 a dum veka inthuam hian an rawn bei ta a an chet dan vel atang chuan mi satliah mai+ chu an nilo tih a hriat theih..

Rei tak an han inbeih hnu ah chuan silla mi ho chu an tlan chhe ta a tae chu a rawn dang dek"a silla khawnbawl pakhat chuan a kai chhuak lawka tlan pui mai a han tuma mahse an zinga pakhat chuan tae kutah chuan alo chelha vata kawngah tak chuan a kuaha sakawrah chuan a thuttira a tlan pui nghala midang ho pawh chuan a hnung an zui ve nghal bawka..

Silla khawnbawl chu a han inngaihtuah neuh" a tute  ge maw an nih leh an chetdan atang kha chuan mi satliah an nilo tawp mai mi 6 an ni bawka an ni kha goryeo lam an pan bawka a nih chuan an ni kha goryeo pasal tha huaisen 6 an sawi ho kha an ni maw mahse silla huam chhungah min bei bawk sia engmah sawi theih ka nei bawk silo a ti a ingaihtuah buai lai chuan mipa pakhat kum 19 bawr vel hian alo en renga..

Ava hmu thut chu a nui var" a sawpa saw a duhzawng tak ani ang tihpah chuan ava Pan hnaia sawifel dan chu a awm mai ang nui vur" pah chuan ahan tia..

Skip..

Tu te nge maw in nih leh tihpah chuan tae chu a tal nawk" a sakawr chu a ding thuta a hnunga amah nghet taka kuah tu chuan a hmai tuamna chu ahan phelha tae chu alo beng bial kawk" a lalfapa nang.. Hetah eng nge itiha a ti bahlah nuaia.. Jk chuan khisuk pah chuan khawiah Mah ka kal tir lovang che ka tih kha i hre lo em ni tae hnara khawih zeuh pah chuan ahan tia tae chu a nui vur" a..

Midang ho pawh chu an hmaituamna chu an lo phelh vea in hmelhriattirna an han nei mawp" chuan tae chuana mak ti takin alo en renga jimin chuan tae chu ava pan hnaia tae ka bulah lo chuang rawh ahan tih chuan tae chu chhuk mai ahan tuma jk chuan a kutah alo chelh vata jimin min lo hrethiam ani hi tuta nge ani tih i hriat chian kha tileh tae chu chak takin a tlan pui nghala..

Lo chhiartu te chungah ka lawm lutk e 🤗🤭 vote leh comment kha o in duh dan kha lo sawi ve bawrh" rawh u 😅💜💜

Lost My Mind Where stories live. Discover now