Tae chuan duhthawh tak chuan jungkook chu a fawp buan"a..jungkook pawh anawmna pawh tanin à chhing diar"a...tae pawh chhangletin àn pahnih chuan passionate tak chuan anin fawp a jungkook biangah chuan mittui chu arawn luang leh ngiai"a mahse rose in a then vang anilo tih chu chiang takin a hria.. Rei tawk fe an in fawh hnu chuan jungkook zawk chu a inla hranga tae chuan tisa chakna leh jungkook thlakhlelhna mit de sawr" chuan jungkook chu en kiaua kà tihpalh tihpah chuan
jungkook chu a room lam pan nghala..
Taehyung chu chhuatah ah chuan a hru hnawka a biangah chuan mittui arawn luang ngiai"a..chiang takin tunah khan jungkook khan ngaihdam adil chhan pawh anin fawh vangin tap chhuak thei silo a muttui chu a kutah chuan arawn far fep"a..
Ni e min hmangaih ve hleihnem nui hul haka a zat vang erawh ani hauh lo.. A room lam chu apan hne"a..jungkook chuan step atang chuan arawn thlir renga..
Kà hmangaih che em ni engvanga itana ka mittui tla nge anih nilo keichuan rose chiah ka hmangaih in fawh kha chu ka rilru nat vang chauh ani a roomah chuan a luta...
JK pov..
Ni chu van sang takah chuan a eng va a.. Kâ hmai chu rawn enin peih vak lo chuan ka tho a.. Kà sana ka en chu dar 9 lo ri tep tawh chu ni in rang mang kher chuan ka inperh tho a shower neitur chuan ka lut zui nghala...
Kâ inthlak fel hnu chuan inhnuai lam chu ka pan vata Mahse Tae hmel hmuh tur awm lo tukdang chu nise morning kook arawn tih leh ngei âng a room ka en chu hmuhtur a awm tak lo ah chuan akal tawh niang chu ka ti ve maia keipawh chu kà inkhalh chhuak nghala..
End pov..
Company alut chu chibai àn lo buk sap"a..mahse a mit chuan tu emaw chu zawn a nei ani.. A office a lut tur chu tae chu buai em"in a che a ding meuh chuan a nuih ver"a..mahse a thil hmuh chuan a nuilai ti tawp hmak suunu tae thil ken chu Lo kenpui in abana kaipah chuan a chhuahpuia jungkook thinrim lutk chu a office kawngkhar chu a khar thuaia hnathawk ho pawh chu hlau tih hriat tak chuan àn phun ser" hlawm nghala..
Jungkook chuan meeting chu akoa a anlo lut nghal sap"a suunu leh jungkook chu inhmachhawnin an Thu a an an table chu kili nei ni in an thu ve nghal sawk"a..tae hetah lo thu rawh suunu chuan abula thuthleng chu a beng thek"a..ka lawm e hyung tae pawh chu thu ve nghal maia..
Kim taehyung hetah rawn thu rawh ka bulah hian I project tih kha vel Lo a tam lutk jungkook chuan rawn ti ramhmarha.. Hetah thut hi khata tang khan I sawi theilo mi suunu chuan jungkook mita enkar chuan chhanga Tae erawh kamkhat mahin atawng lo a thil duh chu jungkook hlat thei ang bera awm hi ni jungkook a hmangaih na hi amah ngei pawh a duh lo a engtin nge jungkook phei chuan a pawm teh meuh âng...
Jungkook thutna tang chuan thinrim tih hriat tak chuan Tae thutna lam chu rawn pana Tae chu hlau titih deuhin a chil chu lem leh khawlha hnathawk dang ho pawh chuan an lo en thapa.. Hetah rawn thu rawh tihleh jungkook chuan tae chu a pawm nawlha abulah chuan a nghat chawrha tae pawh en zui lem lo chuan kan tan thei e tihpah chuan ahma a file chu a keu nghal zata..
Tae pov..
Jungkook nizana kà fawh vang khan min zuam deuh ta em ni a duh ang apianga awmtura min tih ringawt ni ka rilru chuan ka ingaihtuah neuh"a Mahse chhanna erawh ka dawng hauh lo thung ka theih patawk chuan jungkook chu pum pelh ve ka tuma mahse harsa tak zet ani..
Office atanga kan haw hnu chuan jiminin a in a leng tura min tih tlat avang chuan anin lam ka pana a hmelah chuan a hlim hmel tak zet.. Tae nizan khan ih dgibcxsgbnjjccvhjnbcvv..
A sawi zawh chuan ka lawmpui lutk che chim ka kuah chawng"a..pian nawn lehna chungchang amah ringawt nilo in yoongi leh hoseok thlengin an lo hria chu mak kà ti takzet.. Mahse atak ngei ani bawk si doorbell chu rawn ria jimin chuan phur fahran chuan a va hawnga a phur dan em" hi nuih ati za zawk mahse ka thil hmuh chuan ka nuilai tawp chiang hle...