Chapter -7

313 48 8
                                    

Lalfapa helai hmun hi khawilai nge a.. A nuam hle mai nuisen" chuan ahma a lui mawi tak thingkung hnah rawn tla del" chu ahan en ngawih" a hetah hian tumah ka hruai ngailo a. A reh ka tia i vannei khawp mai ka hruai duh che a jk chuan tae en lem loh chuan ahan tia...

Nih chuan min ngaina em ni a nuisen" chuan ahan tia jk chu a khuh khauha chutiang ka hrelo helai hmuna ka hruai vang che hian ka ngaina che tihna nilo ahan ti hmuka tae pawh chu a ngawi vang" reife an din dun hnu chuan thawmri tae chuan a hre ta a ava leh hawia mipa khat hian jk chuan thal hian lo kah atuma a kap chiah tihah atlan chhe nghala lalfapa tihleh tae chuan jk chu a namsawna tae banah chuan a fuh ta a  JK chuan umzui ahan tuma take chu a tlu hnawk nghala jk chuan adawm vata engtin nge i awm i tha em kha i ban kha min lo pe teh tihleh a tuam saka training na lam Pan vak ang engtin mah i awm hi ka phal lo tihleh tae chu a pawmlawpa ahma ah chuan a thuttira I tha leh vek mai ang a rilru chuan ahan tia..

Reilo te hnu ah chuan an thleng ta a thiante chuan an lo pan khawma tae ti nge a I tha em jimin chuan alo tivata aw ka tha alawm hliam satliah mai alawm tihleh pen leh a tum chiah chu nikhaw hrelo a tlu a jimin chu a au vaka jk chu namjoon anin biak lai tak ani a a tlan phei rawpa tae chu a pawma doctor ko nghal rawh u rang takin a ti vin tuara...

Khumah chuan ahan  muta akutah chuan a hum vawng"a..a thiante an lo luh chuan a thlah dul deuha namjoonin thil awmdan vel chu ahan zawta a tawrh ai a tawrh thu chuan a chhanga mahse hyung ka pa hrilh suh ang che u khawngaihin nih loh chuan lal ina let turin min tipalh ang tun angah hi chuan tae hi ka kalsan thei lo ani ahan ti sapa.. Awle kan hrilh lovang a tih chuan doctor pawh chu alo lut ve nghala...

Khumah chuan dim tak chuan ahan muta engtin mah i awm lo ang kha mihring hetianga siam tu che hi ka chhuah miah lo ang mitsen rum chuan ahan tia a kut chu ahan khawiha a kut te chu alo vawt tan deuha ahlau thawng lutk chuan tae kut chu avuan renga jimin chu a rawn luta kook Eng nga ti nge hetia awm a chungah hian thil tih inei em ni hlauhthawn hmel tak chuan a han tia jk chu a ngawi rings jimin pawh chuan a hlauthawng ani tih a hriat avang chuan jk chu ava kuaha kook lunngaisuh a tha leh vek mai ang asam chu hliau" chuan ahan tia.. Jk chuan a lu chu a bu ringawta...

Jimin chuan engkim a hria a jk nundan zawng" pawnlamah chuan chak hmel takin lang mahse chhungrilah chuan hmangaihtu a mamawh tak zet ani tih hi anu in a kalsan atang khan apa thu a kawi a ngilin a zawm thina mahse tae lo lan hnu ah chuan a vawikhat nan apa thu a hnial ngama tae vagin a biangah mittui a luang bawka a hlauthawng tak zet ani jk hi a hlauhthawn tawh chuan aka tak ngial pawh a ang thei tawh lo anu thihna kha a tuar em ani a nundan zawng" nen...

Lalfapa doctor chu a rawn thleng e an lo tihchuan lo luh tir vat rawh u ati ram hmaka lalfapa khaw nge dam lo chu ahan tia.. Jk chuan tae chu a kawka doctor khawngaihin ka taehyung nunna hi min chhanhim sak ang che ka chan anih chuan i nunna khan a tuar ve ahan ti hmuka a mit te chu asen rum tawh doctor in min lo va chhuahsan rih rawh u a ti takah chuan jimin leh jk chu an chhuaka.. Jk chuan a ngulhnam chu ahan phawi
a thinrim tak chuan kal ahan tuma jimin chuan alo chelh vata kook khaw nge i kal dawn alo ti vata.. Taehyung hetianga chhuah tu hi ka chhuah dawn lo tu nge ani tih ka zawng chhuak ang nga keimah ngei hian ka that dawn ani...

Tunah rih lo kook tae hetianga a awmlaia i kal hi ka rem tilo a harhchhuah hun nghak phawt rawh lalfapa ahan tih takah chuan a ngulhnam chu a thlawh pawpa doctor lo chhuah hun chu an nghak tawpa minutes 20 hnu velah chuan doctor chu a Lo chhuaka..

Eng nge a an engkim a tha vek ani tiraw  jk chuan alo tivata lalfapa a pawi teuh khawp mai thalah Khan tur alo tela ani a taksa chak lo bawk nen tur khan a hneh hma a mahse a tur hman kha tur chak lo chi ani hlauha tur thahna ka pe tawha nakinah alo harh ve mai ang a theih hram chuan ei leh intur in pe tha dawn nia ahan tia...
Jk chu a thaw sapa tuna thil thleng hi lalin lamin a hre tur anilo ka thusawi awmzia chu i hriat kha ahan tia awle ka hria e lalfapa ka kal phawt ang nge tihchuan doctor pawh chu akala...

Jk chu a thaw huaia a tha vek ang ka tih kha sipai hoten an nghak che nia let leh tawh rih ang jiminin ahan tihchuan an let phei ve leh a mahse jk chu a rilru a nuam thei mai lo a engvanga tae in atana a nunna hlan ngam nge ani tih ngaihtuah pah chuan a tumpui pawh chu a bei tha theilo a..

Lalfapa tia koh ri a hriat chuan a harh zawka a tum pui in alo hnek thlu a alo thingthi reng chu ni in a ding zawka duh tawk phawt ang u tihleh kal a ruala mak ti tak chuan an lo enthap hlawma a chhan chu jk hian a tumpui hneh loh a neih veih chuan a hrem ngei" thin vang ani training hi a ngai pawimawh em" a mahse awlsam taka a kal ta chu mak an ti tak zet ani mahse a thian te chuan engkim an hrethiam emaw tih theih tur ang mai chuan anin ena an nui deuh suk hlawma jk tih ngaihna hrelo chu a tei kual seka...

Jk I tha em yoongi chuan a rawn tia hyung i hmuh ang hian thil ngaihtuah ka nei anih hi ahan ti liam ve mai bawka min hrilha ka pui thei mai thei che sin nuisek chuan ahan tia jk chu a ding chawta hyung nakinah ka la hrilh ang che keimah hian a chhanna chu ka hria in ka hria tihleh tlan a ruala..

Jk chu a va hmanhmawh hmel ve jimin chuan yoongi rawn pan hnai pah chuan ahan sawia nia tih chiah chuan alo chhanga hyung nagpawn i hria ty Raw jungkook in taehyung a duh tih hi nui sen" chuan ahan tia aw ka hria alawm mahse amah hian a hrelo chuan jimin nangpawh lo tuipui viau suh jk pa i hriatchian kha hethu hi a hriata thil thleng tur nen thuppui tum hram" zawk ang che serious tak chuan ahan tia.. Hyung I hlauthawng hma thei lutk thawnthu a intan dawn chauh alawm lunngaisuh a bianga kiss zeuh pah chuan ahan tia kha+ eng nge jimin en ha chuan yoongi chuan ahan tia I hlauthawng lutk chhawkna che nih kha ka kal phawt nge tihleh kal atuma yoongi chuan a pawtthu a an mit leh mit chu anin en dun vang"a jimin chu a irhfiak thuta an mitchu a khap zawka jimin chu a tlan nghal deiha yoongi chu a nuisuka...

⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️

Jk hmanhmawh tak chuan tae awmna lam chu apana kim taehyung nangmah chiah hian chhanna min pe thei ani tihleh kawngkhar chu hawna tuma tawnri a hriat avang chuan a ding chawta ahan ngaithla dek"a tae nui ri her" chu a hria aw keipon ka ngaina che lawm theih sela chuan ibula niah rawn kal ka duh nui her" chuan tae chuan ahan tia jk chuan a kut chu a hum ruha tu phiangsen maw alo ngaihnata tihleh kawngkhar chu a hawng thuaia... Tae chu alo phu deuh zawka..


Tu nge kha+ tih leh tae chu ava pana min hrilh rawh tihleh tae kawr awm chu a hrama lalfapa tu nge i sawi kha hrelo mittui tliang piau chuan ahan tia ka hria alawm tuna i biak kha tu nge anih ko chhuak nghal rawh nih loh chuan ka zawng ang nga keimah ngei hian ka that mai ang thinrim tak chuan ahan tia tae chu a kut chu an keng kanga heihi mi itih lalfapa tihchuan a kuta rannung a keng chu a han hmuha.. JK chuan mak ti tak chuan a han ena a heihi em ni i lo biak kha tihleh a hramna chu a thlah dul deuh a..

Tae chuan nui sen" chuan aw ni e lalfapa hetiang rannung hi ka ngaina ahan tih takah chuan jk chu a khuh khauha ka hriatsual nih kha tihleh a thlaha mahse eng vanga ti nge iniha ahan tia tae chuan jk en vawng" pah chuan eng nge i sawi awmzia ahan tia..

Engvangin nge vawin khan ka tana I nunna kha hlauhthawn awma dah nge inih thalah khan tur alo tela I nunna i chan trep anih kha engvanga ka chunga hetianga awm nge inih ahan ti nawn leha amitah chuan eng emaw a beisei tih chu a hriat.. A chhan chu ka lalfapa inia i nunna chhan chu ka tihtur alawm ahan tia chu chiah chu maw jk chuan ahan ti leha chuan achhan dik tak chu ka ngaihnat vang che in nuisen" chuan ahan tia.. Eng tia ngaina maw a aia chik zawk chuan ahan ti leha ahh.. Ihhh.. A kut tin khal niap pah chuan ka ngaina che ka tih awmzia chu ahan dakchhuak chiah chu jungkook chuan a rawn fawp thuta a duhthawh tak chuan a mengphawk chiang ngei mai chhang let mai lo chuan adawh tawpa rei chu a han fawpa a hnu ah chuan a hmui chu ahan phawia tae zak lutk chu leh mak ti lutk chu alo khawng renga in kiss zo chiah e tih lo chu tae chu asawi nghal nawk" a.. Ani pawh chu alo tha ve mai bawka..

Lal.. Lalfapa kha+ eng nge awmzia a ti bahlah nuaia a chhan maw keihian ka hmangaih che ni tae nuisuk chuan ahan tia mahse a ruk tak chuan alai tak zet hetiang bulah hian vawikhat mah a rilru a pe lo a ala hmangaih loh vang ani..

Chuan tunah chuan ka ta chauh ini tih hi in hre tawh ang che ahan tia tae chuan kun ngur" chuan min ngaidam rawh nangleh keichu engti kawng zawng mahin kan rem theilo chuan keichuan ka laka I rilru put hmag ang kha ka pu thei lo ani ahan tia...

Pawi ka tilo tunah min hmangaih loh mahla ka ta ah ka siam ngei ang che....

No proof reading 🤧😖ka buai ema min lo hrethiam mai
Vote leh comment Kha o 😘💜so what pualin 🤣😂

Lost My Mind Where stories live. Discover now