Tae chu jk hnungah chuan a zui chet" a party pawh chu alo zo tawha tae zanin chu thil pawimawh tak tih tur ka neia chuvangin choka lamah va riak mai rawh o tae chu a nuisuka awle ka lalfapa tih leh choka lam chu apana.. Jk chuan a en zui vawng" a..
A hnunglam atang chuan hmeichhe pakhat hian a rawn kuaha lalfapa zanin chu khaw nge ni ang... Jk chuan rose kut chu alo chelha ka roomah le tihleh rose chu a pawm lawpa a room lam chu apan puia kawngkhar chu a khara mahse a rilru ah chuan tae hlir chu a awma a rilru ana a tun angah chuan a bulah awm ila tha ang tih leh Rose a vawnna chu a thlaha min hrethiam mai rawh rose bakah lalfapa ka nia hetia awm dun a tha lo...
Mahse kan min tiam tawh kha tihleh rose chuan JK chu a zut kual Vela a bengah chuan a seh ner" jk in rose alo duh ve sa nen a insum theilo chuan rose chu khumah a nam pawpa a kiss nghal buan" a reife an hanin kiss chuan rose chuan jk kawrchu hlihsak atuma jk pawh chu alo awm ve maia mahse tae chu a hrechhuak zawka choka awmna pawh a hrelo a nga ti nge min zawh lo le anih hi tihleh a tho thuta min hrethiam rawh tihleh a tlan chhuak nghala...
Choka lam chu a pana tae hmel awm reng" a hmulo guards ho chu a ko a magnolia lalfapa kha zawng rawh u mahse tina lo in ka bulah rawn hruai ang che.. Ole lalfapa tih chuan an insem darha kulhah chuan a zawng ta a... Kim taehyung mai" chuan le tihleh a kut chu a rum ruha nuiri a hriat avang chuan a hawi let vata jimin chuan tae kut chu alo chelhsaka an lo nui dun er" a jk hmanhmawh tak chuan an lam chu ava pana...
Aw jungkook nang ini maw hei tae hi choka ah riah tir kha i tum sia a khawngaihthlk ka tia ka pindanah riah tir ka lo tum mai asin jimin chuan a han tia a ngailo ka pindanah a riak thei tihleh tae ban chu avuana kal pui a tuma jimin chuan lo chelh lehin zanin chiah chu riah tir mai la ahan ti leh hrama a theihloh tih chiang takin ka sawi tawh kha jk chuan alo ti faka eng nge maw i hriat leh nih leh tae hi duhthlan tir ila ni mai alawm jimin chuan jk nuisek chuan ahan tia... Ole tha lawm nih chuan duhthlanna chu ita ani Kim taehyung tihleh avawnna chu a thlaha..
Tae chu ahan thaw haka jung.. Aw ka sawi sual lalfapa in duhthlanna ka chunga i dah nih chuan jimin roomah ka riak duh ani zanin chu jimin chuan a chelh vata duhthlanna tha tak I siam ani.. Mahse jk chuan a pawmthiam leh thak lo a, a theihloh hetiang chhiahhlawh mai" in a riahna hmun tur thlan theihna anei lo jk chuan ramhmak chuan ahan tia.. Jungkook mipa ve si I thutiamah ding ta che tae duhthlanna ah a inngata chuan nangai keimin thlanga chu" a tawk lo em ni jimin chuan tae kuta chelh chuan kalpui a tuma..
Guards tih chuan jk chu a autuara jimin leh tae pawh chu an ding chawta eng nita lalfapa an rawn tivata..saw mihring saw keimahah chiah a lungawi theihna turin hrem ang che u naktuk zing hma chu a awmna chu a chhuahsan thei lo ang tihpah chuan jk chuan tae chu a kawka hruai bo nghal rawh u ahan vin vaka..
Tae chu alo phuzawka nichin mai kha chuan tha tak in abia a mahse tun a ve lem a rilru chu ana takzet mahse a chhan ani pawn a hre bik lo tae chuan jk chu a en ngawih" a mahse jk chuan che te pawn a rawn melh lo hruai bo rawh u ka tih chu inhre thiam lo em ni ahan vin leh tuara aw le lalfapa tih chuan kalpui an tuma lo ding lawk teh u jk hei eng hmasialna nge ni ngai tae in i pindana a riah duh lovanga hetia tih ringawt jimin chuan thinrim tak chuan arawn tia.. Jk chu a nuihaka he taehyung hi tihpah chuan tae chu a kawka tu hi nge a lalfapa tih hi a hriatchian a ngai tuta nge a nih tih nen chuan jimin nangpawh hi engvanga he mihring thla vang hauh em+ nge iniha..
Ani hi I chhan dawn anih chuan kanin thian thatna theihnghilhin lalfapa thu I hnial avangin nangpawh hi ka hremtir ang che mahse chuthil chu tih ka duh lo hetiang mihring bula i hun i khawhral pawh ka duh hek lo tih pah chuan jimin chu abanah chuan a chelha a kalpui ta daiha... Tae chuan alo thlir zui vawng" a eng nge khatia i en renga lo kal rawh tihpah chuan guards pakhat chuan a namsawk sawka..
Lut rawh tih pah chuan tae chu an nam luta nanghi lalfapa maw ilo niha engvanga kan hmelma lalfapa hi kan ramah a awm renga tih pah chuan tae pumah chuan a pet pawp" tae chu tap lo turin a hmui chu alo pet fan" a kan lalfapa i ti thinur ngam amaw tihpah chuan pakhat chuan tae sam chu a hrama a hmaiah chuan a hnek pawpa duhtawka an han sawisak hnu chuan an kalsana tae kawrte chu a thler nuaia aka atang te chuan thisen te chu alo chhuaka a biang chu ahan khawia na a tih em avang chuan a then tlawk" a ka nu ahan ti sapa a biangah chuan mittui chu alo luanga thla ngial" a...
Time skip
Jk I nun rawng tih chu ka hria a mahse tae i hremna chhan kha aho takzet tiang hi inih ngai loh kha ti nge tae chungah hian i nun rawn em+ a apa a chana an lalram a chan bawka a chan hi ngaihtuah ve ta che hetianga a chunga i awm reng dawn anih chuan keihian ka enliam mai" lo ang che tihchuan kawngkhar chu a hawng hruaia a chhuak nghala ..
Tuta nge anih dik tak a hriat angai ani jk chuan ahan tisapa... Ka ti mah" em ni o tih chuan ahan in ngaihtuaha.. Tae in jimin bula riah a thlan zawk kha hrechhuak thutin a phu tawk chiah ani tihpah chuan a khum lam chu apana rilru nuam zan lo chuan muthilh chu ahan tuma...
Lalfapa tiha kawngkhar inkik chu a hriat avang chuan peih lo tak chuan ava hawnga eng ni tun ang zanlaiah..
Lalfapa chhiahhlawh hrem tura min tih kha a harh thei miah lo ania ahan tih chuan jk chu a tlan thla nghala.. Tae chu alo let bala.. Tae harh teh tih chuan jk chuan asawi nawk" a tu nge heti khawp hian hrem turin ti che u a zanina tae hrem tu zawng" hian hremna in pumpelh lo ang tih hria ang che u chuan nang kha lal chhungkaw doctor va ko nghal rawh tihleh tae chu a pawm tho a ,a chhohpui nghala sipai Ho chuan mak ti takin an lo en renga..A khumah chuan ahan muttira ahmaia thikai te chu a hrukfai saka lalfapa doctor chu alo thleng e a guards pakhat chuan ahan tia lo luh tir rawh u jk chuan ahan tia eng nita lalfapa na lai te i nei em ni doctor chuan ahan tia... Kei ka nilo hei ka khuma mu hi rangtakin enkawl nghal rawh a dam tha ngei" tur ani tihpah chuan tae bulah chuan a thu a.. Mahse lalfapa keihi lal chhungkaw doctor ka ni a hetiang chhiahhlawh mai" enkawl tur chuan ka nihna hian a mawi lo ani ahan tia..
Ani hi chhiahlawh mai" nilo magnolia lalram lalfapa anih hi lalthisen kai anih hi tunah la" hian i ti dam lo anih chuan keihian nung damin ka chhuah lo ang che thinrim tak chuan ahan vin tuara.. Ole lalfapa tihchuan doctor chuan tae chu ahan enkawla minutes 10 hnu ah chuan a pumah an pet nasa lutka a ka ah thisen a rawn chhuah phaha chuan tunah hian a khuasik hi asang hle ani mahse damdawi chu ka pe tawha naktuk ah arawn harh mai ang ahan tia..
Jk chu a thaw huaia awle ka lawm e ahan ti chiah chu an doctor chu alo mengphawk kher mai kan lalfapa hian tunah hian lawmthu min hrilh em ni ahan ti bahlah nuaia.. Aw ti nge jk chuan ahan ti ha a.. Engmah nilo e ka kal phawt mai ang nge tihchuan a chhuaka an doctor tan kha chuan thil mak tak ani a chhan chu JK hian tu hnenah mah lawmthu a hrilh ngai lo tlat..
Jk chu tae bulah chuan ahan thu a puan te chu asin that tira a hmel chu a en vang" a nuisuka tae chalhah chuan a fawp zeuha a khum bula thuthlengah chuan ahan mu ve a...
Time skip..
Arhh ka lu chu ava na ve khawiah nge ka muta tih chuan a hawi kual ruk"a JK khumah maw ka muta khaw nge jk hi ahan abula thuthlenga jk lo mu tlawn zawr ahan hmuh chuan a phu deuh zawka kei khumah ka mu a jk thuthlengah eng nge maw thleng le tih chuan a ingaihtuah neuh" a..
I tha tawh maw tih aw ahriat chuan a phu deuh zawka aw ka tha tawh e lalfapa thawh mai chu ahan tuma mahse a che mai lo a jk chu a nuisuka tikhan lo mu rih rawh kalna tur ka neia tihchuan a thawmhnaw chu a han ha a chhuak nghala..
Eng nge ilo tiha lalfapa guards pakhat chuan ahan tia nizana tae hrem tu zawng" kha han ko vat teh thinrim tak chuan ahan tia chungho chu khur der" hian jk hma ah chuan an rawn thingthi a min ngaidam rawh lalfapa nangmahin zilh hau turin min tia duhai kan lo khawihna ani min ngaidam rawh an ti chel chula..
Jk chu a nui seka khawihna a inthat trep anih kha tihpah chuan ahma mi chu a pet pawpa keimah ngeiin ka hrem ai che u chuan nangmah ni ho kha in hrem ang che u lalfapa thu in awih loha in chantur kha hre reng ula tae in sawisak ang chiah khan na ang che u tihchuan a kalsana..
Ka rei lutk a sory vek u mahse vote leh comment kha o 😅🤭