Chapter -8

280 44 9
                                    

Jk lo chhuak teh yoongi chuan jk leh tae inbe lai chu ava pawt chata aw eng nge nita hyung ahan tia yoongi chu ahan thaw sapa thudik tak chu tae hi hlat la ka duh ani in 2 tan a tha zawk ang ahan tia a hmelah chuan a thu tak takzet.. Jk chu a nuisuka hyung lunngaisuh min ngaihtuah tih ka hria mahse ka pa lak atang chuan ka hmangaih hi ka vemghim ang a harsa tih chu ka hria mahse Tuna chan nghal ringawt chu ka duhlo a tawp thlengin ka venghim ang ka tiam a che a hmelah chuan a hlim hle ani tih a hriat...

Jk i thu tiamah ding nghet ang che engpawh thleng se jiminin tae a ngaihnat zia ka hria a tae nat i duh lo ang bawk Khan keipawhin jimin na ka hmu duh lo lai deuh chuan ahan tia jk chu a nui hawka hyung i sawi dan kal hmang chuan jiminin a sawmna che chu i pawm tihna em ni a awm ve reng kum 3 lai ani tawha mahse hyung nangpawh inu hrereng rawh o a rem ti dawn lo tih kan hriatchian kha o nih ka lut phawt ang tihchuan inchhunglamah chuan a luhsana...


Min lo ngai hman em ka duat tihchuan tae thu lai chu a pawm lawpa a malah chuan a thuttira a biangah chuan a kiss zeuha tae chu ache neuh neuh reng" a lalfapa hetia min tih ka duhlo a nuam ka ti lo tihchuan tae chu ahan dinga jk chuan alo pawtthu leh nghalal nuam ila ti ve mai ang naktuk chu in lalram kan va tlawh dawn em ni i mite thenkhat pawh sal angin kan chhawra nangpawh an hmu chak ang che atih chuan tae chu a hnual nghal vek a mite sala an chhawr ai chuan jk in inthiam lohna nei miah lo a chutiang a sawi chu mak a ti ani a hmangaih a ti ve sia...

Tae chu a ngawi renga tae i ngawih reng chuan i duhah kan ngai dawn Nia lo chawl rawh i la dam tha silo a training na lamah ka va kal ang nge tihchuan tae chu ahan thuttira achalah chuan a fawp zeuha a chhuahsan a tae chuan a chal chu a thu nawk"a eng angah nge maw ilo inngaih le a ti sapa kawngkhar chu ahanin kik rek+a tae chu hmanhmawh tawk chuan kawngkhar chu ava kalha tukverh chu ahan hawnga..

I tha em lalfapa vawin kha ka tihtum a ni miah lo ania hrem tlak ka ni tihpah chuan a dum veka inthuam chu tae hma ah chuan ahan thingthi a tho rawh i tihluih anilo tih ka hria alawm naktuk hian jeon jungkook nen magnolia kan tlawh dawna ka mite tam tak an la awm thu min hrilha an zavaia kan chhuah zalen vek theilo ang vawina i thil tih dik lo kha siamtha ang che dahtha ang che nuisuk chuan ahan tia mahse a hmel chu a hlim chiah tawh Lo ani lalfapa dah tha turin min duh tak" maw ahan tia.... Tae chu a ngawi vang" a ahan thaw sapa aw dah tha rawh ani khan ka pa ka lalram ka engkim min chhuhsak vek ani nangpawh kal tawh rawh ahan awle ka kal phawt ang nge chibai a buk zawhah kal a tum chuan tae chuan abanah alo chelha tumah inhmuh tir suh ang che chuan goryeo crown prince thah hi thil na mai anilo ania o nangmah chiah chuan i theilo ang tih kha hria ang che tihchuan a chhuahsana... Junkook ka tihpalh mahse ka mite hi ka venghim ve tho an ngai ani....

Skip...

Jk eng nge inchanchin tae nen chuan tum deuh bar chuan jimin chuan ahan tia jimin i peih mai" em mai lem i chang mi yoongi hyung nen in tha tih ka hria nia o min thik ang deuh khan lantum tawh suh nuisek chuan ahan tia maw yoongi leh kei maw jk i chiang em ahan tivata aw nichin khan kan sawi duna i nat a duh loh thu leh a venghim tur chugchang te asawia kum 3 chhung i beihna chu a rah i hmu ta e chuvangin ka tae hi lo hnaih tawh suh ka ta chauh ani hi i hria em ahan tia..

Tegreng lungngaisuh tae nen in+karah ka inrawlh tawh lovang jk ka lawm lutk ka hmangaih che yoongi hyung chu ka va hmu ang nge tihchuan hmanhmawh tak chuan ava tlana..

Yoongi hyung tihchuan ahan ko vaka jimin nangmaw tun ang zanrei tawhah eng nge Martial arts ka zir ania min rawn ti buai suh tihleh vei leh a tum chiah tihah jimin chu ahma zawnah chuan ahan dinga engvanga min hrilh lo nge i tiha mittui parawl pung chuan ahan tia hey nga ti nge khatia tah i tum ringawta eng nge ka hrilh lo che chu sawila a tih chiah chu jimin chuan ahan fawp thuta yoongi chu a namsawn nghala Park jimin eng nge ti Nia I inhriata pawrzet chuan ahan tia.. Hyung min hmangaih ani pawm ve mai rawh jungkook bula i thusawi engkim ka hrevek engvanga inthup reng nge iniha...

Yoongi ahan thaw sapa i hriatsual anih chu nanghi ka hmangaih lo che chuan tunah hian min kalsan rawh vin tak chuan ahan tia jimin chuan a mittui chu adang hram" hyung min han enteh ka mitah hian min enla min hmangaih loh thu chu min hrilh ta che yoongi mita enkar chung chuan beisei nei tak chuan ahan zawta.. Aw ka hmangaih lo che a ti sapa jimin chu a nghing nghal awta ka tihpalh ani reitak ka tihbuai che avangin a thleng nawn tawh lo ang tihchuan yoongi chu a kalsana yoongi chuan a thlir zui vawng"a jimin ka tihpalh ani ahan ti sapa..

Eng nge ti ni a i inhriata min yoongi ahnunglam atang chuan pawrzet chuan jin chuan a rawn tia yoongi chu a thu hnawka hyung ka theilo ani jimin hmangaihna hi ka chhanglet theilo ka nu chu i hriatchian em kha keichu ka tuar thei mai ang nga mahse ka nu thinurna hi jimin leh a chhungte thleng hian an tuar ang tih ka hlau jimin hian a tuar zo lo ang a mittui chu a hru sapa..

Eng ang mipa ah nge ilo in ngaiha iva dawizep ve ni e keileh joon kanin hmangaih tir Khan a tupawh mai khan min do a kum nga meuh ahan liam takah chuan kan chhungte pawn min rem tih pui ve mai hi harsa na chu in tuar ngei ang thil thleng tur ani mahse tuna jimin hi i kaltir nih chuan yoongi ila inchhir ang hre rawh o tunah va umzui la va chelh rawh engpawh thleng se a tawp thlengin in tuar duntur ani... Hmanhmawh in va kal rawh tihchuan a nama yoongi chu a ding thuta hyung ka lawm e tihchuan hmanhmawh tak chuan a tlan nghala jimin chu sakawrah chuan alo thu ran tawha jimin lo chhuk la inbe lawk teh ang ahan tia.. Aih hyung tunah chuan engmah sawi duntur kan nei tawh lo keichu zanin la" hian lalin ka pan dawna Helai hmunah i hmelhmuh reng hi a hreawm a ti tum bura..

I va han ninawm reuh thin tak tihchuan a pawm thla lawpa a din tira i sawitur chu sawi vat rawh ahan tileha ka sawi tur chu hei hian a ti chiang tawk and tihleh ahan fawpa jimin chu alo meng nghal kawka yoongi chuan a fawp deuh vang" jimin chuan alo chhanglet tha kher mai anhan infawh zawh chuan yoongi chuan nghet tak chuan ahan kuaha ka hmangaih che ka bula i awmchhung chu eng harsatna pawh tawk ila kan patlang zel nui deuh suk chuan ahan tia anhan inkuah vang" a..

Skip...

Tae i hman tawh em kan kal ahun Nia kawngkhar bula ding ran chuan jk chuan tae chu ahan nghaka lalfapa ka tihpalh lutk i thawmhnaw min pek hi hak ahar deuhah tihchuan ahan chhuaka jk chu a mengbial nghal kawka tae iva inhmeh ve i thawmhnaw inhmeh tur chu ka hrechiang alawm nuisek chuan ahan tia lalfapa keimahin ka inhmeh vang" mai alawm nui deuh var" chuan ahan tia... Jk pawh chu a khisuka kal ila tihchuan tae kuta vuan chuan chhuahpui ahan tuma lalfapa kan lalpa in a hmuduh che sipai pakhat chuan arawn tia..lalpa hnenah chuan naktuk lamah lalin a ka rawn kal tur thu lo hrilh rawh vawin chu tihtur pawimawh ka nei tihleh tae chu akal pui nghala..

Sakawr chungah chuan an han chuanga reipawh an tlan hma chuan tae chu ahan tawnga lalfapa I pa phalna la hmasa lo in kan kal sia a pawi agem ahan tia I hlauthawng ang tih chu ka hria mahse min ring rawh horyeo crown prince ka nih vang nilo in jeon jungkook ka nihvang hian min ring rawh ka ti ngai lo ang che nuisuk chuan ahan tia tae chuan jk hmelchu ahan en deuh vang"a nga ti nge nangkher hi inih le a rilru chuan ahan tisapa reife an tlan hnu chuan...

An hma ah tak chuan a dum veka inthuam chuan an rawn huala jk a nuiseka nangni ho kha infiam inpeih te nihloh chuan kal bo rawh u touching a ngulhnam chuan ahan tia an zinga pakhat chu a nuisuka goryeo Crown Prince infiampui kan chak zawng tak alawm ahan tia a aw a hriatchuan tae chuan a en vata amah anilo ani tih a hre nghala a hawikuala an nilo ani tih a hriatchuan a chiai hmana an zing pakhat chuan tae chu sakawr chung atang chuan a pawt thla hlawka chutan jk chu thinrim xet chuan a chhuka engtin nge khatia I tih ngam tihleh tae pawt thla tu chu a vit sawka goryeo Crown prince hian hi duhai a thinchhe mah" ani tihleh a kut chu ahan benga a aia tam chu an rawn kala jk chuan tae kut chu alo chelh vata....

Nangni mi dawizep ho ka hlauh che u inring em ni a ka taehyung hi inkhawih anih chuan hrerawh u tumah khan nungdamin in chhuak lovang intheih lai hian tlanche vat rawh u a khisuka ila nui ngam elaw nang 1 chiah keini chu tam tak engtin nge i hneh vek theih a nga an zinga hotu ber chuan ahan tia tu nge amah chiah ani tih sawia aw thum tak chuan ahan tia hyung ahan ti sapa tae i tha em jimin chuan ahan tia nangni mi khawngaih thlak Ho tu nge inbeih hi inhre chiang lo ani yoongi chuan ahan tia... Lo hlim vak teh suh u lo hruaichhuak rawh u ani hi chu inhre ngei ang ahan tia..

Ani hi chu inhria ang tiraw an boss ber chuan nui vak" chuan ahan tia Rose hetah eng nge itih jk chuan ahan tia ani kha inkhawihna nihchuan inthi vek ang hrerawh u pawrtak chuan ahan tia...

Ka innngah reitir lutk che u a tihpalh vek u 🤧💜ngaihnawm vak loh pawn vote leh comment kha o 💜💜💜💜😊😘😘😘😘

Lost My Mind Where stories live. Discover now