Chapter 1 (S2)

263 40 19
                                    

Tae pov...

Nuam ti tak chuan bath tub ah chuan ka inchiah veng"a...a nuam tak zet zing  kara thil tihah chuan a nuam ber mai ka ph chu arawn ri ral"a..jimin bawk.. Hello Tae vawin kha CEO thar kan nei dawn a tlai chi miah lo ania a rawn tawng leh nghal mawp" tawh... Ka hria" ka hman tep dah rawh ..ka tihrual chuan a off nghal hmaka hepa tak hi chu a... Mahse ni eng emaw atang khan ti nge mang ngai ringawt hi ka man ni jimin pawh tiang bawk chuan ka thil hmuh la fiah bawk silo...





Ka ph bawk chu arawn ri leha.. Aw hello morning eomma.. Tae bawiha engtikah nge us ah I rawn phei dawn a ngai te bawk  ...eomma Korea hi ka ngaina tah hian ka awmduh rih ahma a kan sawi ngai bawk  chaw te i ei tha em I mu hma em dinner ah eng nge I ei thin tih vel mai2.. Kan sawi zawh chuan inthlak tur chuan ka room lam ka pana.. Duh ang thana ka inthlak hnu chuan office kal tur chuan ka chhuaka..


Office chu a ngaite bawkin ka thleng tlai leh ber  tawh. Kan CEO chu naktuka alo thlen dawn avangin a jimin nen chuan eng emaw sawi chuan kan phun ser"a..vawikhat chiah ala hmuh jung Hoseok zuna a uai thu bawk chu min hrilha... Keichuan ka nunah tumah ka la neih ve loh avangin sawi tur em2 ka hre velo.. Tu emaw chu ka thinglung hian nghah a neia tu nge ani tih erawh ka hre hlawl lo...



Office kan ban chuan mahni in lam theuhah kan haw a... Keipawh ka in ngei ah chuan ka haw a he in hi kum thum chhung ka awm tawh avang hian ka ngaina tak zet tul lo ah chuan chhuahsan ka tum lo..



Dinner ka ei zawh vel hnu chuan khum lam chu ka pana ka laptop chu ka bana.. Jimin nen kan inbiak zawh chuan ka muhil zui nghala..

End pov...

______________________

Korea ka ram ngei ah chuan ka kir ta e mipa hmeltha zet a fashion atang ringawt pawha mi hausa tih hriat ngawih2 chu airport lai takah chuan a ding vang"a..hey kook a hnungah chuan a hyung hman atanga a thian lo ni tawh chuan a hnung arawn beng thlawrha.. Ana hyung khaw nge yoongi hawi kual rulh chuan a zawta... A bialpa a thar Hoseok nen hotel an pan nghal thlawhna ah pawh kha bathroomah an va ti leh hman alawm an lo let chu an lo huh dup kha nui hawk" chuan a hrilha..


Kal ang hyung kan company ah kal vat ka duh mahse ka in tur lam pan phawt ka duh chuan yoongi te chu insum deuh turin lo hrilh rawh zanah in thar lawmna ah an lo kal dawn theilo nge..i bialpa pawh kha theihnghilh lo la ka kal ania nuisuk chuan a kalsan a..

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

Tae pawh chu a hma ang tho in hma taka tho in bath tub ah chuan a muttira thlu leh bawih" tawha.. In hnuai door bell arawn rik avang chuan a harh deuh zawka.. Bath robe chu a ha sawk"a..jimin bawk aniang chu in hnuai lamah chuan a chhuk a.. Jimin a hma mah" lo maw ami hmuh chuan a ti phu deuh zawk.. Tu nge iniha ahma a mipa chhelo zet suitcase a thawmhnaw lo khai chu a zawta...



He in luah thar tur hi ka nia chuan I kalsawn theih chuan Tae chu a namsawn nghal zata.. Hey Mr he in neitu chu keimah hi alawm vin tak chuan Tae chuan a ti hraw a... A hma a amah pawh ngaihsak lem lo a lo hawi kualtu chuan a bag atang chuan paper pahnih hi arawn phawrha.. He in hi ka lei tawha.. Chuvangin vawin tlai ah min chhuahsan nghal la a tha ang ati zawm zata..



Hey Mr he in hi thla 5 chhung a luah man ka pe fel vek tawh chuvangin ka chhuak bik theilo ang tlawm a tum bik lo.. Kha hei Jack I pawisa chu la let mai rawh Jack chu a hma zawnah chuan a pe a.. Ka duh lo ka thla 5 chhung he in luah man hi ka pe tawha chuvangin thla 5 hma chu ka chhuak dawn reng" lo thinrim tak chuan in chungah chuan a chho nghawng"a...


Mawl lutk Oii ka tlai dawn CEO thar kan neih ni ni sin le thawmhnaw chu aha sawk"a..inhnuai a chhuk leh chu hmuh tur a awm tawh lo taxi chu a phara.. Company lam chu a pan nghala... Ka tlai lo e hmanhmawh tak chuan a live ah chuan a chuanga... Ka tlai em kawngkhar chu a hawng thuaia.. An lo en thapa.. Jimin chuan a mitmei zeuha.. Tae pawh chu inthlahrung deuh chuan a thu a..




An manager in le kan CEO thar tur chu ilo lawm ang u tihpah chuan kawngkhar chu a hawnga.. Kan CEO thar Mr jeon jungkook a tihchuan Tae chu a mengphawk chiang ngei mai..dawhkan hnuaiah ah chuan a kun tlata.. Le introduction nei ila kan hna theuhah kan let dawn nia chuan keima manager tur bik chu in hna thawh danin kar 2 hnu ah keiman ka ruat ang chuan tan ila a ti nghal mawp"a...




Introduction chu an pe nghal mawp"a . Tae hun alo thleng ve ta.. Le nangkha I beng a ngawng ami jungkook a ti faka.. Tae  mawl suh tho rawh jimin chuan a sik zeuha.. Tae erawh a kun tlat thung... I hrelo ami bengngawng school ani lo helai hi min chhuahsan rawh jungkook in a tih tuar hnu chuan Tae chu zawimuang chuan a rawn hawi chho a jungkook pawh a mengphawk chiang ngei mai...



"Nangmaw !"....chibai le ka pu Kim taehyung ka nia tihleh a tlan chhuak nghala.. Jungkook erawh tae chetdan cute tak avang chuan a nuisuka  ....hna an thawh mawp" hnu chuan Tae chu jimin nen dinner an ei zawh hnu chuan in lam chu apana.. A suit case kawngkhar bula Lo awm a hmuh chuan hmanhmawh tak chuan in chung lam chu apana.. Jungkook chu alo in rem mawlh"a...hey hmela nanghian ka thulo in engtin nge ka thawmhnaw ilo khawih ngam thinrim tak chuan a ti hraw a..



Zingkarah khan kan sawi chiang viau ani lawmni jungkook chuan a thawmhnaw chu a rem fel mawlh"a..he in ka chhuhsan chuang lo ang  thla 5 chhung a luah man ka pe tawha min chhuah tir theihna dan pakhat mah I neilo he in luah hmasa tu zawk hi ka nia chuvangin irawn luah duh anih chuan ka chhuah hun ilo nghak dawn nia Mr jungkook tae chuan a ti changfaka...


Jungkook chuan a hma ah chuan envelope pakhat chu a theha he in ka lei tawha.. I in luah man pek let che ka tum pawn I duh lo a chuvangin he in hi I luah duh chuan thla 5 chhung chu he envelope a thute hi pakhat pawh hmaih lohin zawm ang che chuan inhnuai lam room khu I room tur ani tawh envelope chhunga thu kha I duh lo a I zawm duh loh chuan min chhuahsan nghal thei ang chhuak rawh ka inbual dawn bathroom ah chuan a lut zui nghala...





Tae chuan envelope chu a la a inhnuai lamah chuan thinrim tak chuan a chhuka.. A suit case chu a room tur lamah chuan thinrim tak chuan a keng tau nghawng"a..khumah chuan a thu rema.. Envelope chu a hawnga paper chu a la chhuaka.. A chhiar tana.. A tawp lam a chhiar phei chuan a thinrim lutk chu bad sheet chu a hmer vaka.. Hei eng nge a awmzia  breakfast a ei hmasa zawk a nga tiang bawkin dinner a eina ka tih fel sak vek a nga bathroom pawh nikhatah vawithum ka ti fai a nga Wednesday leh Saturday apiangin in ka ti fai bawk a nga.. Thil reng" a dik thlapin ka rem bawk a nga  engkim a hmuna awm lo apiang ka ti fel zel a nga dar 9 hnu ah thawn bengchheng siam loh tur heihi engdan nge in ti faitu ka ni em ni thinrim tak chuan jungkook room lam chu apana...


Kawngkhar pawh kik lem lo chuan a hawng thuaia.. A khar chiang hle hey Kim taehyung kik nachang hreta che jungkook chuan a ti tuara... Engdan nge I siam hi ni ngai I awmpui ka ni em Tae chuan thinrim tak chuan kawngkhar chhan atang chuan a ti vak"a..jungkook in arawn lut rawh a tihchuan second khat pawh a nghak Lo kawngkhar chu a hawng nghala..



Chuan eng maw i buaina chu a kut pakhat a towel keng chung chuan a sam huh chhap chu a hru a... Engdan nge I siam hi Tae chuan a tihraw a.. I duh loh chuan I chhuak thei ang jungkook chuan a ti sam eta... Ka chhuak dawn chuang lo a tae a tihrual chuan inhnuai lam atang chuan jungkook kan lo thleng nia an lo ti lauh2 a a hun Lo ber hetah hian lo awm tlat ang che Lo chhuk reng" suh ang che Tae chuan a en ha a.. Lo chhuk reng" suh ang che a tih nawn leh hnu chuan inhnuai lamah chuan a chhuka...



Eng nge I tiha party tur I ti sia khawi engmah a awm loh hi Hobie chuan frish chu a hawnga ka la lei lo a zanin chu pawnlamah ei chhuak mai ila zam ru tak chuan a thiante chu a en kual ruk"a...eng nga ti maw in thar lawmna ania pawm lama kan lawm leh deihin a hetah order mai ang u yoongi a tih chuan Hobie leh namjoon chuan nia an lo tiruala..


Eng emaw sawi chuan an nui ho dar"a..jungkook erawh a nui tui teh chiam lo a thianten mipa nen an cheng dun tih an hriat hi a duh loh vang teh ani mahna.. Step atang chuan mipa hmeltha zet a body pawh hmeichhe body aia mawi leh fek avun pawh vur ang maia var chu inla confi ve tak chuan arawn chhuaka a thiante chuan mak ti tak chuan an en hà a jungkook hmel erawh a khaw dur ang mai in a dur chiang ngei mai...



Ka rei lutka tihpalh u 🤧k ph chia a ka ning ania lo up leh vat ka tum ang 😘💜happy birthday to me 😂💜💜please vote and comment...

Lost My Mind Where stories live. Discover now