Chapter -13

210 40 18
                                    

JK pov...

Tae chu ka zawng kuala tumah chu ka hrilh duh lo a chutia ka zawn lai chuan inhnit fuih" ri jungkook hi ka kalsan theilo min hmangaih keipawhin ka hmangaih chu aw ka hriat chuan ka ding chawta tu nge anih sawi hranpa a ngai lo kawngkhar chu ka hawng  thuaia... Tae chu a hmuite chu a thi hnuanga nizan lama kan thil tih avanga chauh tawh nak laiin a hmelte chu a dang Bela an vua ani tih chiang takin ka hria a duk deuh chura mittui tling pam chuan ka lam hawiin kookie a ti sapa....

Ka inthunun thei tawh lo nang hmeichhia bawk maw tihleh rose kawr awmah chuan ka hrama a hmai chuan ka beng sawka eng nge ka sawi kha tae hi I Tina leh anih chuan ka chhuah tawh lovang che ka tihleh hnek ka tuma... Duhtawk rawh u tih ri ka hriat chuan ka tawp theilo rose chu chhuatah chuan ka theh hruaia...

Eng nge ti ni a I inhriata jungkook ka pa in arawn tihchuan ka thinrim lutk chu tawng pawh ka tawng theilo... Tae chu ka va ena a mittui kar atang chuan a hlauthawng tih ka hrethei... Min hrethiam rawh lalber ka kun zeuha Tae lam chu ka pana I tha ani tiraw tae ka tihpalh ani a chalah chuan ka fawpsapa ka pawmkanga ka chhuah pui nghala ka pa awm leh awm lohah ka pawisa tawh lo ka hmangaih chu ka venghim thei ani ka kut chu ka hum ruha kawngkhar ah chuan ka dinga rose chu ka va ena alo la nui khanglanga heihi a tawpna anilo tihpah chuan ka chhuahsan nghala....

___________________________

Jungkook a thinrim em avang chuan apa pawh chuan engmah a sawi lo a.. Chuan rose he thil hi eng nge a awmzia nge ka vuak tir phawt dawn che a tihrual chuan rose chu lalber hma ah chuan a thingthi nghala ..Ka tihpalh ani kha chhiahhlawh kha min zuiturin ka tia min zui duh lo a tihchuan ka zilh ringawt anih kha khawngaihin min ngaidam rawh a mittui tla pah chuan ngaihdam a dila mahse lalber I lo hmu ani lawmni crown prince khan kha chhiahhlawh mai" atan zia kha sawi tum nei tak chuan ahan tia...

Ka hria rose jungkook tan taehyung kha chhiahhlawh mai" ani lo tih chu tun tum chu minister fanu inih avangin ka kal tir che nga mahse a leh pek a thleng leh anih ngai chuan jungkook nilo in keihian hremna ka pe ang che tihchuan a chhuak nghala ka lawm lutk lalber I zahngaihna avangin a ti vawng"a mahse a hmelah chuan a ti tak" lo tih a hriat..

Lalber a kal. chiah chu a mittui hruksak pah chuan jeon jungkook tunah chuan kim taehyung I thlan vanga I hremna hmuhtur hi I hmangaih te na lai hi lo en rawh a nuisuka... Sakawr kha lo buatsaih rawh u madam Min hmuh kan ngai nui sap chuan a tia....

Skip..

Tae Tae I tha ani tiraw duat tih hriat tak chuan a kuah hle"a...aw lalfapa ka tha alawm min ngaihtuah lutk suh ka ve mai ang nuih luih chu a tum hram"a...tae tunah hian kalna tur ka neia ka lo let leh hunah chuan engkim a fel vek tawh ang jimin hi lalinah a awm dawna a kutah ka dah dawn che a.. Ka lo let hma chu nungdamin I awm a ngai I hria tiraw pakhat zawk chu a lu a bu ngauh"a...

"Ka hmangaih che min ring tiraw min kalsan miah suh ang che aw "...aw lalfapa I tel lo chuan khawiah mah ka kal lo ang a chutah jungkook chuan Tae kha be chu a dawma a mita taka enchung chuan "ka hmangaih che Tae"... Keipawhin ka a tihrual chuan jungkook chuan a fawp vang"a...an nunah eng nge Lo thleng dawn tih hre hlek lo in duhthawh em" chuan anin fawpa....

_________________________

Ka hria ka tihchu duat ka lo let leh veleh ka nu chu ka hrilh ang chuan ka in enkawl tha ang a bialpa chu lunngaih hmel tak chu a kuah vawng"a...hyung dam leh hrisel takin lo let ang che ka lo nghak reng ang che Jimin chuan a tisapa...

Ka hria e ka kal a nge tihpah chuan jimin biangah chuan a fawp sapa an in zui chhuak nghala..

Skip ..(skip reng a ngai a min lo hrethiam hram" ru a story hi k hmanhmawh deuha midang chu an lang khat deuh ta  nih hi 😂🤣)

Lost My Mind Where stories live. Discover now