Chapt 4 (s2)

357 50 34
                                    

Tae pov..




Keimah chuan khumah chuan ka mu â weekend hi chuan tih tur awm lo ve ngawt mai.. Ka ph chu phawrhin ka nu te chu ka bia a...rei tak pawh kanin biak hma chuan doorbell rawn rik avangin ph off hnu chuan inhnuailam chu ka pana...kawngkhar chu ka han hawnga chu ka thil hmuh avang chuan min thawng chiang khawp mai...






Jung nang ka tihrual chuan min rawn kuah thlawpa a awmdan avang chuan ka hamhaih deuh avang chuan ka ding khawng tawpa..ka tihpalh tae rei tak ka in nghah tir che avangin..tunah chuan ka hmangaih che tih hi ka hretawh ani...ka hmangaih tak zet che in ka hria..



End tae pov..


Jungkook thusawi tin khan kan kim taehyung chu a thawng tak zet a hriat lohin abiangah chuan mittui arawn luang ngiai"a..KA HMANGAIH CHE kha thu khan engtiang a nasa in nge tae atih hlimzia hria sela chuan jungkook hian vawitam asawi ngei ang..





Anin kuahna chu jungkook chuan ahan phelha..tae mittui tling pam chu nui ver" ahmuh chuan khi suka..hey babe tap suh tihpah chuan duat tih hriat tak chuan a mittui chu hruksaka..i..i..sawi nawn leh thei ngem kook tae chuan lai tih hriat tak chuan ti sapa..eng maw tae ..tap tawh suh tih nge ka hmangaih che tih zawk kha khi deuh suka..hnuailam bih ngur pah chuan ka hmangaih che tih kha ti deuh sapa..





Jung kook chu nuisap lo kal teh tihpah chuan alamah chuan pawthnaia akawngah chuan kuah nghal zata..ka hria alawm i hrethiam lo ang tihchu engmah hrilh lo che a ka kalsan vang che khan in ngaihtuahna hun ka mamawh vang ania karkhat chhunga ka thil va hriat thar chu Kim taehyung tel lo a awm hi natna hreawm tak ai pawn a hreawm zawk tih hi ani..





Ka hmangaih che chu aia ril leh thlum zawk awmse chuan ka hma a ding mipa hmeltha tak leh cute..anui hmel ka hmuh ringawt pawha keima a danglamna awm thin hnenah hian ka hrilh ngei ang ka tihpalh min ngaidam tiraw...jungkook in asawi zawh meuh chuan tae hmaite chu asen tawn"a. A piana hnu lamah khatianga tawngkam thlum kha vawikhat mah ala dawng lo a...tunah velem a hmangaih a thlakhlel..engmah sawilo a kalsan tu lakah a tuiral leh em" si hmangaihna hi chu ava mak em...






Jungkook chuan karhmasa atanga alo ngaih tawh em" tae hmui ah ngei chuan ahmui no tak chu achuktuaha tae pawhin alo chhang let tha kher mai..an duhthawh dun tulh"a..jungkook kut pawh akawngah atangin amawngah atuana ahram deuh nawk"a..tae pawh chuan asam chu lo hram ve tan"a..ahmui atangin a nghawngah tuana..a kawr chhung chu zen chho in ahnute chu hram nawk"a..chhuatah chuan bawhthlu in ahmui ah bawk chuan atuan leha zawimuangin amal chu zut chho a..tae chuan boxer chiah ahak avang chuan amal chu duhthusamin khawih anuam ani..






Anghawngah chuan fawp thla lehin..a jr chu hram thuta tae lo rak deuh thawt nghe"a..a nghawng vel chu nul thuak"a..tae nuam tih avangin alo moan ham"a..Jung kook chuan tae nghawng fawp pah chuan tae jr chu khalh niap"a..kekawr chhanah...au thrawt ri ang hriat avang chuan anin thlah rang hle..





Kawngkhar lam chu an hawi vata jimin leh yoongi chuan an lo en hà a tae zak lutk chu jungkook chu nam dawrin inchungah tlan chho nghala..Kim taehyung ding nghal rawh khati kha eng nge awmzia jimin chuan au lawng"a..mahse tae kawngkhar khar ri bak chhanna adawng lo jungkook lam chu melh lehin eng nge awmzia ti deuh hmuka...yoongi chuan abialpa cute tak leh thinchhe ve tak awmdan chu thlirin khi leh suk thina...




Eng nge nivak kanin ngaizawng yoongi i bialpa hrilh fing rawh tihpah chuan inchunglam chu pan veleha..




An ni pahnih mai" chu tihleh chho veleh atuma yoongi chuan lo pawt letin aho emai dear an mahni hian awm tir rawh..an hlim ve theih hun ani ka sawi awmzia chu i hria tiraw...jimin chuan lu lo bu ngauh"a...yoongi chu nuisuk pah chuan i fel lutk e abiangah chuan fawpsapa..date kan neih kha kal tawh ila i thianpa I ngaihtuah avangin kan cancel ringawta ner deuh chuan ahan tia..ole" kal ila an duh" dan chuan lo awm mai" teh se inkai rial chuan anin zui chhuaka...







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lost My Mind Where stories live. Discover now