Ka pa I ngaih ang kha ani lo ania jungkook chuan Apa chu hrilhfiah a tum nghala.. Sipaite u khu chhiahhlawh khu man nghal rawh u.. Thinrim tak chuan Thu ape a.. Tae chu man an tum nghala jungkook chuan a ngul hnam chuan alo danga tae hi chhe Te pawha in khawih hi ka rem ti miah lo ania keihi min beih hmasak a ngai ang alo ti changfaka a..
Ka pa lung tih awih loh belh suh jungkook pe mai rawh aw dam diai chuan a u chuan a rawn tia.. Jungkook chuan zawimuang chuan a Ngulhnam chu a dah thla a an 2 khan rawn hruai nghal rawh u Apa chuan thinrim aw ka chuan sipai te chu Thu a pe a..
Awle ka lalpa tihpah chuan tae leh jungkook chu an man nghala.. Lalin lam chu an pan puia Apa chu a thinrim em avang chuan engmah a sawi duh lo a..
Tu nge he thil titu hi Tae nen hetah kan kal dawn tih hi hrilh tu an awm ani tihpah chuan a inngaihtuaha.. Loks hmelchhe rose I kha ni chiang mai hmeli kha amah vanga Tae anat chuan a chak lo ang a inseh ruh nasa tawh hle...
Tae chu ava melh thina a hlau hle ani tih chu a mitmengah a hriat theih.. Mahse apa lung tih awih loh a hlau bawk sia Tae chu hnem duh viau mahse theihna a nei silo..
Lal in chu an thlen pui ta a.. Thingthi nghal rawh u a tihrual chuan Tae chu a thingthi nghala.. Jungkook erawh a ding tlat thung.. Ka sawi chu I hrelo em ni jeon jungkook pawrtak chuan a ti tuara..
Ka tihpalh ka pa mahse tunah hian goryeo crown prince ang nilo in I fapa agin thu sawi duh ka nei ani.. Kei jeon jungkook I fapa hian Kim taehyung hi ka hmangaih ani.. I thusawi chu I hrechiang em tu nge I biak hi hrechiang rawh thinrim tak chuan a ti tuara..
I lung ka ti awih lo ang tih ka hria Mahse ka pa khawngaihin Tae hi min pawmpui rawh a kuna.. Pawmpui a he chhiahhlawh hi pawmpui tur che in min ti a maw..
nangkha eng nge I sawi ve dawn sawitur te i nei em eng anga tenawm nge I niha ka fapa te ilo khuaikhem ngama I lalram kan laksak che a phuba laknan I taksa I zuar amaw ngeiawm zet chuan a tia.. Ka pa duhtawk rawh jungkook alo ti tuara taehyung engmah thiam lohna a neilo hremna chu keimah hian ka tuar mai ang a PA mita enkar chuan a sawia...
Engmah a ti sual Lo amaw ani hi engtin nge I bulah a awm theih ani silla inremsiamna kha ani lawmni jungkook chu a melh kara.. "Ka pa kha" chu ih"...engmah sawi belh a ngai tawh lo....
Sipaite u naktuk zingah lu tan na siam ula he chhiahhlawh hi a thi tur ani a ti ramhmaka a.. I theih loh ang ka pa khawngaihin Tae nen hian lalram pawh hi kan chhuahsan mai ang kan lo kir tawh lo mai ang khawngaihin ka pa tap pur chuan a ngena.. Tae erawh a ngawi tlat thung atan engmah sawi a thiang lo miau ani...
Eng thu maw I sawia I thusawi kha hrechiang rawh o jeon jungkook Nanghi goryeo crown prince inih hi he chhiahhlawh vang hian I lal thuthleng I kal San a nga maw I nu in he thuthleng I chan theih nan hian eng nge a tawrh tih Te kha I hrechiang em a vin tuara..
Engmah sawi belh tur a awm lo he Kim taehyung hi a thi nga engkim a fel ani mai Sipaite u la bo nghal rawh u Thu tawp chu a siam nghal hmaka.. .. Nilo in thei lo ang tihpah chuan tae kut chu a vuana sipai 4 vel chuan Tae chu an la a.. Jungkook chuan a vuan tlata a u chuan a kutah alo chelha a lu a thinga ...
"Nilo taehyung lunngaisuh suh aw ka rawn chhan chhuak ngei ang che"...min ring tiraw.. Tae chu a bu ngauha a mittui te chu a tla zawih"a muanchang a thlaha tae chu an kalpui nghala.. I la hre khawp ang ka pa thinrim tak chuan a chhuak nghala...
A chhuak chiah chu a thiante an lo lang nghala.. Kook eng nge awmzia khaw nge Tae hlauhawn hmel tak chuan jimin chuan a zawta.. Jungkook chu a thingthi hnawka ka hrelo engtin nge ka tih dawn ka pa in engkim a hria a tae chu naktuka lu tan turin an hruai aw kher der" chuan a sawia...
Naktuk hma in ruahmanna kan ngaihtuah ngai nih chu jungkook kha rawn hruai rawh u namjoon chuan a tia a kal nghal a Jimin chuan jungkook kaih thawh pah chuan ka hria alwm kook I rilru hah ang tihchu hetia awm hun hi nilo kal phawt ang tihpah chuan a kalpuia..
********************
Eng nga hyung chu thil chu ka tih I beisei a maw a teuh lo thinrim tak chuan a ti ramhmaka.. Kook hriatthiam tum rawh tunah hi chuan I hmangaihna ai in tae nunna hi a pawimawh zawk namjoon chuan a ti ve bawka..
Hyung kawngdang a awm lo em ni a tisapa.. Hoseok chuan jungkook hriatthiam tum rawh I hmangaihna hi Tae tel lo in engtin I kalpui theih ang nga tunah chuan I pa hnenah va kal tae I kalsan duh thu VA hrilh rawh tihchuan nung damna dah turin I ngen tel nghal dawn nia kumkhua tan kalsan rawh kan tilo a.. Reilo te chhung tal chu I kalsan a ngai ani.. Nangmah pawh kha in zawt rawh..
He Thu hi chu lakthu tak pui loh tur ka tih kha he thil hi ala thlen ka ring reng ani yoongi chuan alo ti ban chapa...
Rose hmeichhe nu kha a thiam loh vek ani ka chhuahmiah lo ang jungkook chuan thinrim tak chuan a sawia.. Jin chuan ka hria he thil hi ruahman sa vek ani tih chu tu emaw chuan I nat hi a duh tak zet ani.. Mahse rose chu ngaihtuah hman kan nilo....
Ni e jungkook.. Jimin chuan... jungkook itan tae kalsan chu a harsa viau ang tih ka hria mahse Thu tlukna chu I kutah a in nghat e I hmangaihna nge Tae nunna ngaihtuah chiang ang che
Tawk phot tawh se heicu regu deuhin Lo up k tum ag 😘💜💜
Please vote and share...