last chapter 🐯🐰💜

246 44 35
                                    

Jungkook pov...

Engvan duaina hi nge ka chungah thleng ka hrethiam lo tuna ka nundan hi chu thi deih pawh ni ila Pawi ka tilo.. Yoongi leh jimin in min kalsan atanga thla khat pawh a liam hma in indona ah hoseok in min kalsan a engtin nge kan Thuruk apiang hi an hriatzel theih tu nge rinhlelhh ber tur pawh ka hresilo ka pa natna lahin zual lam apan zel sia... Taehyung vang chauhin ka la dam hram" ani.. Ka pa in ka chhiahhlawh bik atan min dahsak avang hian ka pa chungah ka lawmtak zet... Engtik ni ah emaw chuan laltha tak ka pa ang hi ka nih theih ngei ka beisei....

Chutia rilru ka inkawm lai chuan kawngkhar chu an rawn hawng thuaia ka hawiphei zawk nghala. Tae ngei ani a... A tap ani tih ka hrethei.. Lalfapa.. I.. Pa a ti chiah chu ka ding nghala ka tlan chhuak nghala... Ka pa room ka va lut chu ka u chu alo tap fuih"a....ka pa ka ti tham iaka... Jung.. Theihleh theilo chuan ka kut chu arawn huma laltha tak ni ang che aw khur der" chuan asawia.. Khale a ka kutah chuan lal seal chu min pe a.. I kutah a inghat e.. A chhing zui nghala..

Tah ka insum theilo lal ni turin ka la inpeih loh bakah ka pa hi chan ka duh lo ka tap hawm"a..tae chuan min rawn kuaha amah pawh chu a inhnit fuih"a..tae.. Ka tap fuih"a....min kuah nghet sauha.. Keipawh chuan ka kuah let ve a....

End...

Apa vuina an hman zawh chuan jungkook chu lal thuthleng ah chuan a thu nghala a chhan chu lal a thih chiah hian thenawm ramte chuan anin buatsaih chungin an rawn run thin avangin a u thupek angin a lal thuthleng ah chuan a thu nghala...

__________________________

Tae zanin chu ka bulah riak rawh aw a bula thu chung chuan nghet tak chuan jungkook chuan a kuah chiala..."awle ka lalpa mahse thil ka sawi ve thei angem "...i duh apiang ani mai a biangah chuan a fawpsapa... Jimin leh yoongi thihdante chuan hoseok hyung indona in lo haw lama a thihdante leh lalberin min kalsan dan te hi a thleng chak" mah ni engkim hi duan lawk a ang phatsantu an awm ngei ani kookie nangpawh hi I nunna a der thawng ania jungkook mita enkar chuan a sawia...

Ka hria lawm tae mahse ka lalram leh nanghi chu ka venghim tlat ang che chuan phatsantu pawh hi ka zawng chhuak ngei ang a thil tih hi a hrechiang lo ani tirawh mu ang naktuk atang chuanin hna kan nghah dawn nia jungkook chuan tae chu a pawm nawlha khum lam chu a pan puia bulah chuan a muttira nghet tak chuan a kuah chiala tu in nge lo hmu a pawisa tawh lo lal ani tawh miaua... Ka hmangaih che Tae a chalah chuan a fawp sapa... Tae erawh a ngawi tlat thung.. I sawi ve dawna na nge a melh thla a.. Keipawhin ka hmangaih che kookie ham bui" chuan asawia... Jungkook chu a khisuka muttui tihpah chuan an pahnih chuan an chhing diar"a...eng harsatna nge an la hmachhawn dawn an hre silo...

Zing karah chuan kawngkhar chu an rawn kik dawt"a..ka lalpa thut hona pindanah an nghak che chhiahhlawh pakhat chuan arawn tia jungkook chuan a meng deuh siar"a..ka theihnghilh alawm le ....tae ava ena anilah chu alo hnar suk"a.a nuisuka tae chalah chuan a fawp sapa a rei tawh lovang inthlak na room lam chu apana chhiahhlawh paruk vel chuan a lal thawmhnaw vel chu an hak tira lal lukhum an khum tir zawh hnu chuan lal ten ro an relna hmun lam chu apana...

Sawi tur vel an sawi mawp" hnu chuan jungkookin inchhuak thei e a tihchuan chibai an buk sap" hnu chuan an chhuaka.. A hnu reilo te ah chuan namjoon leh jin chu an rawn luta chibai le ka lalpa an kuna.. "Hyung khaw nge  in lo awma thu rel hona ah pawh in lo lang miah lo a"...ih jung.. Oh ka sawi sual ka lalpa keileh jin hian I hnenah sawi tur kan nei ani... Hyung ka bulah chuan zahna lan tir vak kha a ngailo ka hyung te alawm in nih chuan eng nge in sawi tur chu ati zawm zata... Jungkook jin nen hian goryeo hi chhuah San kan duh ani inthlahrun hmel tak chuan ahan tia... Eng nga a theih loh hyung nangni leh zelin min kalsan chuan engtin nge ka awm ang nga thinrim ti tih chuan a chhanga....

Jungkook kan tihpalh ani kalsan che hi kan duh Dan ani bik lo mahse he hmunah hian yoongi, jimin leh hoseok hlim thla a cham renga kan tan chuan Lalin a awm hi a hreawm tak zet ani khawngaihin min phalsak rawh jin chuan inhnit fuih" chuan a ngena... Jungkook chu a thaw sapa...

Lost My Mind Where stories live. Discover now